Haar verven tijdens zwangerschap mag/kan dat??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miekie, 31 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik was blond toen ik zwanger raakte.....nepblond dus moest het verven. Ik heb gewacht tot ik naar mijn verloskundige was geweest. Zijn advies was......niet blonderen tijdens de zwangerschap. nu wachten tot je 16 weken bent en dan je haar met een spoeling doen (bruin dus) tot na de zwangerschap. Ik heb dus echt met megauitgroei gelopen,maar dat is lang zo erg niet als de wetenschap dat het slecht zou zijn voor mijn kindje.
     
  2. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ok ok, ik ben en blijf blond (ja geverfd en blijf verven)
    MAAR IK ROOK NIET!

    en daar ben ik na 1,5 pakje per dag best trots op.

    Groetjes van Kiki
     
  3. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Haha Kiki,
    Das waar en ook nog eens knap!!
    En volhouden he!
    Ga ik deze week nog maar even verven, nu het nog kan...
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik heb ook gewoon me haren gecoupt de souleit :)tijdens me zwangerschap
    wel weet ik dat permanent niet pakt
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss

    whahahahhahahahahahhahha goedzo!!!

    enne over dat verven, dat is je eigen keus toch.
     
  6. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik loop ook met een gigantische uitgroei.....:(..
    ik was van plan om t morgen te verven....
    aangezien ik overmorgen jarig ben....

    verdorie....nou durf ik nier meer..!!
    maar wat ik niet begrijp....het trekt toch niet IN je hoofd....of in je bloedbaan?.....het inademen is slecht neem ik aan?.....dus wanneer je een handdoek voor je neus en mond doet....en een glaasje water bij je neerzet...is het toch niet zo schadelijk?...

    ( behalve voor je haar :) )
     
  7. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik denk idd ook niet dat het via je hoofdhuid helemaal naar je baarmoeder kan komen,maar dat de dampen vooral schadelijk kunnen zijn.Ik denk ook niet dat het echt supersuper veel kwaad kan.Een handdoekje voor je mond kan misschien wel helpen ja,en zeker in een goed geventileerde ruimte gaan zitten!!Ik heb het hier met mijn kapper ook over gehad,en ze zei geloof ik dat ik het voor 16 weken echt beter niet kon doen,en daarna weer wel.En idd,door de hormonen kan het anders uitvallen,net zoals wanneer je ongi bent.Veel succes met je keuze en alvast een Happy Birthday! ;)
     
  8. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaha...dankje wel..!!!!

    anders wachtik nog wel ff drie weekjes.....
    in iedergeval bedankt..:D..
     
  9. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Graag gedaan hoor :D
     
  10. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    tja mag het wel mag het niet ,heb het ook overwogen en vind het nog eng,maaaar heb toch mijn haar laten verfen,had het gevraagd en volgens de kapster kon het geen kwaad,ik ga me toch niet met een mega uitgroei lopen is zo onverzorgd,mijn haar valt toch al niet,maar er zat wel degelijk waterstofperoxide in ,ik rook het goed ben ook warm blond,dus zo een shampo pakt niet,moeilijk hoor maar goed tis gebeurt we zien het wel
    groetjes jacky
     
  11. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou ik kon het niet laten en ik heb mn haar geverft....mijn uitgroei is weg....die dampen heb ik zoveel mogelijk ontweken....i

    k hoop nu dat het niet erg is geweest....je maakt je ook zo paranoia als je niet echt een teken van leven hebt.....

    ik moet nog 3 weken wachten tot ik weer naar de VK kan...
     
  12. miss anita

    miss anita Bekend lid

    22 jan 2006
    796
    0
    0
    hallo allemaal bij ons in de salon verfden we ze allemaal zwanger of niet zwanger! ja en ik weet zo ook niet als kapster als het nou echt slecht is of niet. de dampen van de blondering zijn niet echt bevordelijk maar de meningen zijn hier ook heel erg breed onder :) maar iedereen moet gewoon doen wat degene het beste lijkt
    kuzzz :D anita :D
     

Deel Deze Pagina