Haaruitval

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door SuzanS, 10 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuzanS

    SuzanS Lid

    21 nov 2011
    32
    10
    8
    Hi meiden,

    Ik ben nu 6.4 weken zwanger :)

    En heb eigenlijk totaal geen kwaaltjes behalve dat ik extreem haar uitval heb en het binnen een halve dag al vet is.

    Neem uiteraard al multivitamines voor zwangeren.

    Iemand tips voor shampoo of iets dergelijks? En herkent iemand dit? Ik had al een beetje dun haar maar nu word het echt extreem. Ben bang dat ik bijna niks meer overhoud!! En krijg al bijna kale plekken.

    Alvast bedankt voor het meedenken!
     
  2. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Oh wat vervelend zeg! Ik heb het in m'n eerste goede zwangerschap ook gehad
    Maar niet zo extreem dat ik er kale plekken van kreeg. Nu heb ik minderuitval dan wat ik normaal heb. Ik gebruik zelf Andrélon Marokkaanse olie ofzo heet dat en off keratine. Of dat bij jou helpt weet ik niet anders gewoon even grootmoeder tips opzoeken op google en beetje van alles uitproberen als het op natuurlijke basis zou zijn.

    Dat vet haar herken ik ook in m'n eerste goede zwangerschap tot zover ook nog geen last van.
     
  3. mamotjuh

    mamotjuh Actief lid

    5 dec 2013
    191
    22
    18
    Ik had aan het begin van deze zwangerschap ook ontzettend vet haar en haaruitval. Na 3 maanden werd het volgens mij wel minder.
    Hoe graag ik het ook wilde wassen, ik deed het minder. Als je het elke dag wast word het sneller vet.
    Ik deed een staart in en waste mijn haar maximaal om de dag.
    Nu totaal geen last meer van haaruitval heb nu heel erg veel haar juist
     
  4. SuzanS

    SuzanS Lid

    21 nov 2011
    32
    10
    8
    Bedankt voor de reacties!

    Ja probeer ook idd het om de dag te wassen. Gelukkig is het bij jullie goed gekomen dus daar ga ik dan ook maar vanuit!!! :)
     
  5. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Geen vet haar maar wel hele plukken eruit tijdens het kammen. Wat bij mij heel erg helpt is een potje eigen merk vitamines van Albert Heijn. Het heet ‘Huid, Haar, Nagels’. Wit potje. Dacht 60 tabletten voor 3,99?
    Is mijn redding geweest en dat voor die prijs!
     
    Nina Sanders en SuzanS vinden dit leuk.
  6. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    Mijn tip is om bij de winkel Lush een stuk shampoozeep kruidnagel te kopen. Dit stimuleert de bloedsomloop waardoor haaruitval mogelijk tegen kan worden gegaan. Haargroei wordt er door gestimuleerd en daarnaast helpt dit tegen een gevoelige/geïrriteerde hoofdhuid. Ik was hier nu nog maar 1x in de twee weken ongeveer mijn haar mee. Twee keer achter elkaar wassen en daarna een haar masker van bijv. Herbal Essence Olijf in de punten masseren, niet op je hoofdhuid. Ik doe dit nu al een paar jaar en mijn haar ziet er beter dan ooit uit. Ook de kapper zag de verandering zichtbaar!
     

Deel Deze Pagina