Hakken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Agapi

    Agapi Bekend lid

    31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik heb mijn hele zwangerschap op hakken gelopen. :oops: Kreeg ik ook altijd veel commentaar op maar ik heb gelukkig nergens last van gehad.
     
  2. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Ik ben ook een enthousiast hakkendraagster en heb ze zo lang mogelijk gedragen. Maar op een gegeven moment (rond 30 weken) kreeg ik last van mijn benen (vooral in de hitte) en van mijn kuiten. Ben vanzelf overgegaan op plattere schoenen. Moest ze wel kopen, want ik heb nauwelijks platte schoenen. Gelukkig kun je heeele leuke sandaaltjes kopen met maar een heel klein hakje!

    Amber
     
  3. appeltje

    appeltje Niet meer actief

    Wat vervelemd voor je.... maar ik ga er nog steeds vanuit dat het je banden, kapsels en spieren zijn die weker zijn geworden en niet je botten!
     
  4. pregnantlady

    pregnantlady Bekend lid

    29 mei 2007
    635
    0
    0
    Bij mijn laatste bezoekje aan de VK zei tjee wat een hakken heb jij aan (hele mooie goudkleurige hoogehakte sandaaltjes ;)) Ze zei dat het geen probleem was zolang ik maar geen pijn begin te krijgen in mijn rug of problemen met mijn bekken. Het ging haar vooral om de bekken omdat je die in een Ć³nnatuurlijke' stand zou zetten.
    Tevens wanneer je veel aankomt zou je makkelijker uit balans kunnen raken en kunnen vallen... maar dat spreek voor zich!
    Ik moest het zelf in de gaten houden. Ik heb nu 1 paar schoentjes gekocht met blokhakjes (nog wel 6 cm hoog) dat is mijn eerste stap naar lagere schoenen.
    Alles met baby stapjes :)
     
  5. Lady C

    Lady C Bekend lid

    19 jan 2007
    516
    1
    18
    Ik draag juist geen platte schoenen, maar schoenen met een laag hakje (2/3 cm voor mij), omdat ik juist met platte schoenen meer last heb van m'n b.i. dan als ik een klein hakje draag.

    Zolang je er geen last van hebt kun je gewoon hakken blijven dragen. Ik ken ook meiden die zelfs hoogzwanger nog op flinke hakken liepen. Zolang je maar geen rugpijn of bekkenpijn krijgt, kun je ze dus blijven dragen.
     
  6. Lindy

    Lindy VIP lid

    16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ik liep ook altijd op hakken..
    maar ben door me enkel heen gegaan en
    ben het nu echt zat.. loop nu op gewone sport schoenen hihien platte ballerina`s..
    :)
     

Deel Deze Pagina