Even Voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Jennefer1985, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennefer1985

    Jennefer1985 Actief lid

    Hallo Ik ben Jennefer, 22 jaar en ik heb vandaag ondekt dat ik zwanger ben...

    ik ben 10 jaar aan de pil geweest wat eigenlijk vrij lang is ik wilde iets anders hebben als anticonseptie maar mijn dokter adviseerde eerst te kijken of de symptomen migraine enzo overgingen nadat ik met de pil zou stoppen toen zat ik in mijn stopweek de dag voordat ik naar de dokter ging hebben ik en mijn vriend nog onveilig sex gehad daarna zijn we condoom gaan gebruiken ben vorige maand naar de dokter geweest ik weet alleen de datum niet eens meer :oops: ik weet wel dat ik zeker 1 week over tijd ben, ik had nooit verwacht dat ik zo snel en van die dag al zwanger zou raken vooral na zolang de pil al te hebben geslikt :oops:

    ik zelf had al even ook last van pds (prikelbare darm syndroom) tenminste daar lopen de onderzoekingen nog voor :( wat eigenlijk een mindere tijd is om dan ook nog zwanger te worden/zijn :oops: maar ik ben toch aan de ene kant wel erg blij als we de pds en onderzoekingen achter wege laten :D het voelt alleen nog zo onecht

    de laatste tijd voel ik me anders, vrolijker dan normaal tot echt blij (heb ook een tijd in een depressie gezeten al is dat al meer dan 1 jaar geleden dat ik er weer langzaam uitgekomen ben) wel heel erg moe, meer verstopping gekregen en ja ik had het gevoel gewoon dat er meer was :) wat dus ook zo blijkt te zijn

    vanmorgen voor de zekerheid maar een test gehaald en dus getest in eerste instantie heb ik het alleen gedaan zonder mijn vriend erbij al is hij hem gaan halen, ik schrok een beetje toen het 2e streepje begon te kleuren mijn handen trilde en ik was eigenlijk een beetje in shock heb toen mijn vriend geroepen en hem de test laten zien die eigenlijk dol enthousiast is :D hij had het wel verwacht

    ik ben hier op het forum gekomen om veel te weten te komen wat me allemaal staat te wachten eveneens wat mijn vriend natuurlijk staat te wachten we worden tenslotte samen toekomstige ouders, en het ergste is dat ik maar zelf 54 gram weeg :( was juist van de 60 afgevallen ik maak me erge zorgen :rolleyes:

    ik heb ook veel angsten die nu zijn opgekomen, ouders/schoonouders over een tijdje gaan vertellen (vind het nu nog veel te vroeg natuurlijk) hoe gaan zij erover denken :( vooral omdat ik weer naar school zou gaan en we vrij klein wonen :( vind zomaar eens een groter huis he

    nou hoop hier veel ervaring op te doen en verhalen te lezen die mijn zouden kunnen helpen
     
  2. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    welkom op deze site,en over je angsten dat komt allemaal goed hoor! geniet ervan....gefeliciteerd
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Niets van anderen aan trekken. Doen wat jullie willen en dat is dit kindje.. Ga er voor en geniet er van!
     
  4. twister

    twister Lid

    22 jul 2007
    11
    0
    0
    Gelderland
    Meid, lekker genieten van de zwangerschap en uiteindelijk zal alles wel goed komen!
     
  5. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    welkom :)
     
  6. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Welkom en geniet ervan :)
     
  7. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom!
     
  8. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Welkom en gefeliciteerd. Komt allemaal goed
     
  9. Niet meer actief

    Welkom en veel prikplezier!
     

Deel Deze Pagina