dagje pretpark met een baby van bijna 7 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door linda84, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wij willen zaterdag een dagje naar de efteling toe gaan. Onze dochter gaan mee in de wandelwagen. Nu vraag ik mij af of je daar gemakkelijk flesjes kan verwarmen ? Ik zat eraan te denken om een pyjama papje mee te nemen. Die kan ik toch ook op kamertemperatuur geven ?

    Iemand nog tips ?
     
  2. hironobesh

    hironobesh Bekend lid

    14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Hai,

    Er zijn daar plekken genoeg hoor om haar flesje even te laten opwarmen.
    Geen probleem ;)
    Veel plezier.
     
  3. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    Kun je geen thermoskan meenemen waar je water in doet dat net van de kook af is? En dan ter plekke maken zeg maar.
     
  4. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ja aan die thermosfles zat ik ook al te denken. Maar we gaan vroeg in de ochtend weg en krijgt dan rond 14.00 pas een fles. Dan is het water denk al afgekoeld.
     
  5. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    je hebt daar zo onwijs veel winkeltjes en echt overal daar in elk restaurant kunnen ze je flesje opwarmen :) dus gewoon lekker mee nemen en maak je geen zorgen
    fijn daagje efteling alvast :)
     
  6. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Precies, lekker gaan! Je kan dat flesje op een heleboel plekken warm laten maken. In dat witte restaurant kun je het zelf warm maken, staat een magnetron. (weet de naam niet, maar zit daar vlak bij als je vanaf de draaimolen (de carrousel) richting de droomvlucht loopt.

    Maak er een leuke dag van! Ik hoop op een beetje mooi weer voor jullie!
     
  7. Monique27

    Monique27 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    2.095
    27
    48
    Gemert
    Wij zijn 2 weken terug naar de Efteling geweest.
    En echt in elke restaurantje kan je de fles warm laten maken.

    Of zoals hier boven al gezegd is in restaurant het Witte Paard, kan je het zelf doen en daar is ook een hele mooie verzorgingsruimte voor de beebs.

    Veel plezier!
     
  8. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Bedankt! Ja, die bedoelde ik! :D
     
  9. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gewoon gaan hoor!
    En met de baby Carnavalland in. Want al is het voor volwassenen erg irritant met dat melodietje, bij ons waren ze allebei als baby (vanaf maand of 5) daar niet weg te krijgen!
     
  10. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Leuk zeg, ben benieuwd hoe het was!
     
  11. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Bedankt voor jullie reacties ! Handig om te weten dat ze bij de witte paard makkelijk verschoond kunnen worden.

    Dirksmama zal het onthouden van die carnavalland, volgens mij mag ze ook mee in de droomvlucht. Ze zal haar ogen wel uitkijken.
    Vind het alleen beetje eng om mijn bugaboo buiten te laten staan. Zullen ze die niet stelen ? Mischien moet ik ook niet tutten.
     
  12. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ja, droomvlucht mag ze ook in mee, carnavalfesitval is idd heel leuk voor die kleintjes, al die kleurtjes en dat vrolijke muziekje.
    En er zijn ook mensen die hun kinderwagen vastleggen met een fietsslot. Misschien een idee voorje. Maar volgens mij worden daar echt geen wagens gejat hoor. Wij hebben onze wagen (urban jungle duo) ook gewoon overal neergezet, en gewoon weer mee naar huis kunnen nemen.
     
  13. Monique27

    Monique27 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    2.095
    27
    48
    Gemert
    Ja ze mag ook mee in Droomvlucht, Mirthe vondt dat allemaal geweldig.

    Hier ook een tut hoor en netjes overal mijn wagen aan een fietsslot idd.
     
  14. Lon enTijn

    Lon enTijn Fanatiek lid

    23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ik zou toch uitkijken hoor met je kinderwagen!
    Ik heb gehoord van vrienden dat er toch wel wagens worden gestolen in de efteling...
    is wel erg eigenlijk dat je niet eens meer je kinderwagen kunt laten staan!

    fijne dag, ik ben benieuwd hoe je dochter het vond, lijkt mij ook leuk om naar de efteling te gaan!
     
  15. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Een tijdje terug las ik op dit of een ander forum, dat de buggy was gestolen, ik geloof bij een zwembad van een Centerparks oid vandaan. Dus kijk toch maar uit..

    Juist bij speeltuinen, pretparken, dierentuinen en zo meer is het vaak hartstikke makkelijk om een flesje te (laten) verwarmen. Juist omdat daar de mensen met kleine kindjes komen. Meestal staat er wel een magnetron klaar en anders doen de mensen in 1 van de restaurants het wel voor je.

    Veel plezier :D
     
  16. kimm1988

    kimm1988 Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    maar een pyamahapje kan ook deed ik ook altijd en het is erg makkelijk ;)
     
  17. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Oh dat slot is wel een heel goed idee ! Ik denk dat we die morgen maar gaan kopen. Ja iedereen kan zomaar je wagen meenemen, niemand staat daar raar van te kijken als je een wagen meeneemt. Al valt die van ons wel op door zijn roze kleur.
    Een buggy zou ik makkelijker laten staan, maar die hebben we niet en daar kan ze niet zo lekker in slapen.
     
  18. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Er wilde een aantal mensen weten hoe het vandaag is gegaan. We hadden super mooi weer. En Julia heeft heerlijk geslapen in de wagen, in atracties meegeweest. Ik was blij dat ik een slot bij me had op de wagen vast te zetten. Julia heeft in ieder geval haar ogen uitgekeken. We kwamen om 18.00 pas uit het park !

    Ps had ook een kleed meegenomen, zo heeft ze even lekker kunnen spelen in het gras.
     
  19. bonnievdakker

    bonnievdakker Fanatiek lid

    10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Leuk, klink als een gezellig dagje!
     
  20. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    leuk zeg, jullie hadden er mooi weer bij!
     

Deel Deze Pagina