Happen naar adem/ heel benauwd

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Irisje24, 9 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Armina

    Armina Niet meer actief

    Ik ben het MirW eens. Een zekere benauwdheid is misschien wel normaal maar dat jij 's nachts hijgend wakker wordt en naar lucht hapt lijkt mij eerlijk gezegd niet normaal. Misschien kan je huisarts ook jouw saturatie meten (zuurstofgehalte in je bloed).
     
  2. Overtherainbow

    Overtherainbow Bekend lid

    14 jan 2015
    773
    194
    43
    Ik ben het eens met de laatste reacties.
    Als je er zoveel last van hebt moet je een afspraak maken bij de huisarts.
    Ik werd een paar dagen na mijn vorige bevalling benauwd, dacht eerst een griepje, bleek 3 dagen later toch een kleine longembolie. De verloskundige haalde dit er niet uit (oa ook door verkoudheid/griepbeeld), mijn saturatie was goed. De huisarts haalde t er wel uit en heeft me doorgestuurd. Nou moet ik zeggen dat bij mij de klachten redelijk snel begonnen van de een op de andere dag en dat t voor mij wel duidelijk was dat er wat speelde. Dat kan rond jouw termijn wat lastiger zijn. Dus er hoeft niets aan de hand te zijn, maar goed om de huisarts te laten kijken.
     
  3. Irisje24

    Irisje24 Bekend lid

    18 apr 2017
    763
    298
    63
    Nee het doet meestal niet pijn als ik diep in adem maar voelt ook niet fijn aan. Ik maak vandaag dan wel even een afspraak voor bij de dokter, zit mij nu ook niet helemaal lekker meer wil toch even kijken of het wel echt goed zit en het geen longembolie/ zw vergiftiging is.. wist niet dat een dokter dit ook kan testen dat komt mij goed uit :) bedankt dames ga er even achteraan!
     
  4. Irisje24

    Irisje24 Bekend lid

    18 apr 2017
    763
    298
    63
    Net bij de huisarts geweest, hij denkt niet aan een zw vergiftiging want mijn bloeddruk en hartslag waren normaal.. Word nu getest op andere dingen d.m.v. bloedonderzoek. Ben er toch nog niet helemaal gerust op gesteld, ook weer veel hoofdpijn laatste tijd, nouja we kijken het rustig aan waarschijnlijk is het toch niks.
     
  5. Overtherainbow

    Overtherainbow Bekend lid

    14 jan 2015
    773
    194
    43
    Wel fijn dat er even goed naar gekeken is. Hopelijk stellen de uitslagen van t bloedonderzoek gerust.
     
  6. Armina

    Armina Niet meer actief

    Hoe gaat het nu met je Irisje?
     
  7. Irisje24

    Irisje24 Bekend lid

    18 apr 2017
    763
    298
    63
    Het gaat wel oké! Mijn benauwdheid is iets minder geworden nu de baby is ingedaald en gedraaid, bloedonderzoek niks uit gekomen dus zal wel gewoon een vervelende kwaal zijn :)
     

Deel Deze Pagina