hoe verder hoe rustiger of ben ik geval apart?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door channa, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. channa

    channa Actief lid

    18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    omdat ik zge mr aan de remmers heb gelegen vraag ik me af of me kindje daardoor rustiger is of doordat t komt doordat hij tog minder ruimte heb..want wat k mensen hoor vertellen dat de baby hun ribben bont en blauw trapt..? ik heb daar helemaal geen last van ik voel hem af en toe wel draaien en wurmen maar geen fikse trappe of stoten ?...herkent iemand dit of zal t mss tog door de remmers zijn gekomen ? of doordat ik juist zoveel rustiger ben ?
     
  2. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Mijn kindje is ook geen trappertje hoor. Maar vanaf het begin zit ze al best laag dus ik denk dat ze gewoon niet bij mijn ribben kan :) Daarbij ben ik ook nog lang, dus misschien heeft ze gewoon wat meer ruimte. Maar ik zie nog wel minstens 1 keer per dag mijn buik alle kanten opgaan. Alsof ze een tukkie gaat doen en even de juiste positie opzoekt ;)

    Sommige kids zijn denk ik gewoon drukker in je buik dan anderen.
     
  3. Femmetje

    Femmetje Bekend lid

    24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Hoi ik heb t ook hoor. Eerst was ze een grote drukteschopper, een week of 3 geleden werd het al minder en deze week voel ik dr echt gewoon helemaal niet zo vaak en als ik dr voel zomaar zachtjes. Bij mijn eerste had ik dat overigens niet. Moet straks op controle dus ga het toch even aangeven, maar denk dat het wel normaal is. En het verschilt natuurlijkw el per persoon. Ben trouwens 35,5 week
     
  4. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    Hier ook nooit gekneusde ribben gehad ;) Voel haar ook vanaf een week of 32 meer schuiven en niet meer schoppen. En verder is ze ook gewoon rustig, dus maak je geen zorgen hoor!
     
  5. Petra82

    Petra82 Fanatiek lid

    10 jul 2008
    1.600
    1.315
    113
    Westland
    Hier ook meer een wurm dan een schoppertje hoor! En wat voor een wurm! Gerust een uur achter elkaar! Beter zo dan dat je niets voelt of een gekneusde rib, toch?

    Groetjes!
     
  6. Zena

    Zena Fanatiek lid

    9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Sinds een week of anderhalf voel ik mijn kleintje ook meer "wurmen"dan schoppen. Heeft vooral met ruimtegebrek te maken denk ik. Ik voel dr nog prima, maar t is wel heel anders nu. En ik denk dat ik sowieso een rustig kindje heb.
     
  7. channa

    channa Actief lid

    18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    das waar hihi maar mis dat schoppe ook wel n beetje..mr dat 'wurmen 'voelt ook wel grappig....naja heb morgen weer n controle echo dus dan ga ik t allemaal merken..:D..thnx voor de woordjes..xx
     

Deel Deze Pagina