Harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SMJD, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Aaahhhh sinds gisteravond vaak harde buiken... tot nu toe eigenlijk niet/nauwelijks gehad. Ben vandaag 37 weken dus in principe mag ze komen, maar heb nog een paar drukke dagen deze week (huis gaat in de verkoop, perfecte timing...) en moet nog opruimen en schoonmaken voordat vrijdag de foto's worden gemaakt!
    Hopelijk komt het gewoon door de drukte en betekent het niet een naderende bevalling...o_O
     
  2. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Spannend zeg! Snap dat je er eigenlijk nog niet op zit te wachten de komende paar dagen. Zal voor je duimen dat het bij wat gerommel blijft en nog niet doorzet. :)
     
    SMJD vindt dit leuk.
  3. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ja vind het ook wat haha

    De eerste rommelde het achteraf gezien ook al een dag of 5 (menstruatie pijn, slijmverlies en rugpijn) maar had ik niet door tot mijn vliezen braken... Weeën nooit echt gehad omdat ik een keizersnede kreeg ivm stuitligging, dus geen idee wat ik moet gaan verwachten.
    Nu moet ik bij weeën die binnen 10 minuten op elkaar komen al bellen ivm eerdere keizersnede, ze willen meteen gaan monitoren of het litteken niet scheurt ... Hopen dat het bij harde buiken blijft voorlopig.
    Heb er vandaag wel zon 30-40 gehad denk ik, niet pijnlijk, hooguit soms wat vervelend door het gespannen gevoel. Ook in rust of als de kleine beweegt
     
  4. blues

    blues Actief lid

    29 jun 2011
    370
    6
    18
    Ah vervelend zeg, ik heb de laatste week ook veel last van. Zowel bij inspanning als rust. Volgens verloskundige kan het geen kwaad en inderdaad contact opnemen als het echt weeen worden.
     
    SMJD vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina