Hardebuiken vraag.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ysabella, 8 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Ik ben onderhand wel aan alle harde buiken gewend. (40 per dag) Maar daar is plots de verandering die ik nog niet kende. Ik heb al de hele dag aan 1 stuk door een harde buik, althans zo voelt het. Het lijkt alsof mijn buik gewoon niet ontspand. Behalve toen ik vanmiddag ging liggen. Heeft één van jullie dit misschien ook gehad? Ik vind het nogal raar. Ik heb vandaag ook echt helemaal niks gedaan.
     
  2. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    Hmm wel vreemd. Ik zou toch even mer de verloskundige overleggen.
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  3. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Zou even overleggen idd, en in ieder geval je urine laten checken. Kan een blaasontsteking zijn
    Zelf herken ik het wel, maar ik ben ermee bekend.
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  4. 1982Justme

    1982Justme Niet meer actief

    Ik heb het bij deze zwangerschap ook ineens terwijl bij vorige 2 niet. Ik lees dus even mee en ga het ook dinsdag bij vk even voorleggen. Tis erg vermoeiend.
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  5. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja ik, bij mij was het een blaasontsteking. Vorige zwangerschap 3x en nu voor de eerste keer raak. Ik had sinds vorige week continu een gespannen buik behalve als ik echt ging liggen.
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  6. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Ik reageer even zo op jullie berichtjes.

    Ik ga morgen sowieso even bellen, straks is het opeens wel een blaasontsteking (ben er al zo vaak op getest en telkens was het negatief,ik vraag me af of dat nu de harde buiken veroorzaakt.)

    Zou het misschien ook met indalen te maken kunnen hebben?
     
  7. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ben deze zwangerschap ook 3x eerder getest op een blaasontsteking en toen kwam er niks uit.
    Indalen zou ook best kunnen. Je hebt sowieso veel harde buiken dus waarschijnlijk een gevoelige baarmoeder die snel reageert. Dan kan een bepaalde prikkeling al voldoende zijn. Ik heb dat zelf ook.
     
  8. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Vervelend heh als er dan niks uit zo'n test komt, althans dat vond ik altijd. Bij mij blijken de harde buiken -volgens de verloskundige- door mijn buikspieren te komen. Ik heb ook in vergelijking met veel andere een kleine buik en draag daardoor best naar binnen.

    Hopelijk komt het door het indalen of dan een blaasontsteking wat ik weer minder zou vinden maar dan is er tenminste wel een oorzaak. En anders is het weer iets nieuws wat ik bij het lijstje hardebuiken kan schrijven.:roflmao:
     
  9. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Laat je urine ook even op kweek zetten. Hier komt er ook nooit wat uit met zo'n stickje, maar uit de kweek wel.
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  10. Sammie2017

    Sammie2017 Fanatiek lid

    14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Ben je al met verlof? of ben je al lekker thuis?

    Het is heel herkenbaar en eigenlijk geeft je lichaam aan dat je rustig aan moet doen. Zeker als het beter gaat als je op bed ligt. Ik moest verplicht met 30 weken met verlof door alle harde buiken, enige wat hielp was op bed liggen, zodra ik opstond begon het weer.
     
  11. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Ik ben al een tijdje thuis door alle harde buiken.
    En ik heb expres echt helemaal niks gedaan dit weekend. Dus dan snap ik niet (van mijn eigen lichaam) dat ik dan nog rustiger aan moet doen. Vandaag ook weer helemaal een gespannen buik en ik heb echt nog niks gedaan. Nu begint het ook een vervelend gevoel te geven dus ik denk (weet wel zeker)dat ik vanmiddag maar eens urine in ga leveren bij de huisarts en het ziekenhuis bel. Hopelijk heeft het met indalen te maken. Wel weet ik dat meneer opeens in stuit lag misschien dat hij gedraaid is? Ik heb in ieder geval niks gevoelt van het terug draaien.
     
  12. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik herken het ook, maar ook bekend mee. Goed dat je het laat checken!
     
  13. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Nou ik heb bij de huisarts urine ingeleverd, absoluut geen blaasontsteking. ( had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht) Morgen maar even bellen naar het ziekenhuis.
     
  14. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Is het ook op kweek gezet?
     
  15. 1982Justme

    1982Justme Niet meer actief

    Mijn verloskundige maakt er niks van. Hoef ook niet rustig aan te doen ofzo.. hoort erbij bij een 3e zegt ze. Ze zou zich meer zorgen maken bij steeds opnieuw hardebuiken dan harde buik die uren duurt..
     
  16. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Vreemd...
     
  17. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Vervelend zeg. Hoe is het nu?
    Hier is t ook nog steeds drama met de harde buiken en gespannen gevoel. Ga morgen ook weer urine inleveren en vragen of ze het op kweek zetten. Ik moet ook aldoor plassen en bij beetje urine in de blaas al een krampend gevoel....
     
  18. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Wat naar dat jij er nu ook al zo'n last van hebt! Heb je de uitslag van de kweek al?

    Ik heb gister nacht voor het eerst oefen weeën gehad.:roflmao: Kindje word ook al op 3400 gram geschat en iedereen zegt in het ziekenhuis "die komt vast eerder dan de 40 weken" ik ben benieuwd Haha.
     

Deel Deze Pagina