wie heeft ervaring met zelf toucheren?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door baby3, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby3

    baby3 Lid

    14 feb 2008
    24
    0
    0
    Mischien een rare vraag, maar wie heeft ervaring met zelf toucheren?
    Sinds een paar dagen voel ik beneden druk bij mijn schaambot en mijn achterkant, de kleine voel ik ook behoorlijk lag bij mijn liezen bewegen, dus ik dacht even kijken of ik wat voel al ik mezelf toucheerd.
    Ik ben met mijn twee vingers ingegaan en aan het eind voelde ik wat hards bij mijn schaambot die bewoog als mijn baby bewoog, ik weet zek her dat het hoofdje was, heel apart.
    Maar hoe kan je voelen als je ontsluiting hebt en wie heeft hier ervaring mee? ik ben trouwens bijna 34 weken.

    Groetjes linda[/img]
     
  2. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    oooh dat lijkt me eng zeg! Als je dat hoofdje al voelt! maar dan zat je wel erg diep neem ik aan?
     
  3. rainbow1984

    rainbow1984 Actief lid

    2 mrt 2008
    383
    1
    0
    waarom wil je jezelf toucheren als ik vragen mag?
     
  4. baby3

    baby3 Lid

    14 feb 2008
    24
    0
    0
    Ja ik vond best eng toen ik het hoofdje voelde maar aan de anderen kant heel vertrouwd, dat betekend dat ie ingedaald is. Waarom ik het gedaan heb is omdat ik heel nieuwsgerig was hoe het voelde omdat ik zo last van had de laatste tijd van onderen.
     
  5. Keiko

    Keiko Actief lid

    28 jul 2008
    497
    0
    0
    Stel dat je al ontsluiting hebt... En je weet niet hoe dat voelt.
    Wat je dan doet als je daar gaat zitten friemelen, heet 'strippen'. Dit wordt normaal gesproken gedaan om de bevalling op gang te brengen. Wil je dat risico echt lopen?
     
  6. rainbow1984

    rainbow1984 Actief lid

    2 mrt 2008
    383
    1
    0
    haha ben al blij als ik de kracht heb gevonden om de boel te maaien daaronder. al wilde ik mezelf toucheren - ik zou echt er niet eens bij kunnen 8)
     
  7. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Toucheren is echt wat anders dan strippen. Strippen is losmaken van de vliezen en kan alleen als je al wat ontsluiting hebt. Als je zelf voelt ben je echt niet aan het strippen.
     
  8. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Nee want dan zou je ook geen sex meer mogen hebben neem ik aan!

    Ik heb er geen ervaring mee..misschien even je VK bellen?
    Heb je ook weeeen erbij?
     
  9. baby3

    baby3 Lid

    14 feb 2008
    24
    0
    0
    Nee ik heb geen weeeen, in ieder geval niet dat ik het weet.
    En inderaad toucheren is wat anders dan strippen, anders kunt je ook geen sex hebben denk ik dan toch?
    Volgens mij als ik ontluiting had gehad of zo had ik mischien de haartjes gevoeld of zo, maar dat was niet zo, alles leek netjes dicht hoor, ik voelde alleen wat hards tussen mijn schaambot en bewoog als de kleine ook bewoog dat is alles, alleen ik vroeg me af hoe je baarmoedermond kan voelen want dat kon ik dus niet onderscheiden.
     
  10. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    Ik denk dat wat je gevoeld hebt, de baarmoedermond en hals zijn geweest. Hierin kun je dan de bolling van het hoofdje onderscheiden. Dit heeft mijn vk maandag nog bij mij gedaan. Ze wist niet zeker of het hoofdje van de beeb beneden lag, door inwendig te voelen kon ze hier duidelijkheid over krijgen.

    Ik denk niet dat als je ontsluiting hebt, je de haartjes al kunt voelen, dan moeten eerst je vliezen gebroken zijn ;)

    En verder weet ik dat ontsluiting zonder weeen vaak maar 1 cm is, dat is dan een mini opening in je baarmoederhals waar je dan met het topje van je vinger is zou kunnen.
     
  11. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Het lijkt mij wijzer om gewoon je eigen vk te bellen ;)
     
  12. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Mijn verloskundige heeft mij getoucheerd om te kijken of ik al ontsluiting had en ik ben de volgende dag bevallen.
     
  13. baby3

    baby3 Lid

    14 feb 2008
    24
    0
    0
    Dank je Snoozie voor je duidelijk aantwoord :p
    Dat mijn baby met zijn hoofdje beneden ligt wist ik al van de laatste echo, als wat ik heb gevoeld de baarmoeder hals is dan moet het heel dun zijn want ik voelde het hoofdje duidelijk beweegen terwijl de baby bewoog en was duidelijk het hoofdje, ontluiting had ik niet dat is zeker want ik kon niet naar binnen zeg maar.
     

Deel Deze Pagina