Hartje gestopt met 9+5...

Discussie in 'Miskraam' gestart door 78Sandra, 19 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 78Sandra

    78Sandra Fanatiek lid

    16 feb 2013
    2.167
    363
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Even van me afschrijven hoor....

    Wat waren we blij.....eindelijk weer zwanger na anderhalf jaar proberen, ondertussen een currettage van een leeg vruchtzakje ook nog. Volgens de gyn was zwanger worden op de natuurlijke manier bijna niet meer haalbaar, want verhoogd fsh (17) en laag amh (0,53) en al 39 jaar.....maar het was toch gelukt en dat vlak voor de afspraak bij de gyn voor een doorverwijzing voor ivf!

    Maaaaar....vandaag ben ik 11 weken zwanger en gisteren tijdens de termijnecho zagen we helaas dat het hartje gestopt is met 9+5 weken :(. Die had ik even niet zien aankomen na al twee goede echo's te hebben gehad compleet met kloppend hartje en een prachtig bewegend kindje.......

    Voor aanstaande maandag staat de currettage ingepland.....

    Ik voel me echt behoorlijk klote want zal het hierna uberhaupt nog lukken om mijn kanjer van een zoontje een broertje of zusje te geven?? Mijn waardes en leeftijd zitten me behoorlijk tegen en de lucky shots zoals deze komen helaas maar sporadisch voor en zoveel tijd heb ik niet meer voor ik me echt te oud vind.....
     
  2. Newmom1986

    Newmom1986 Actief lid

    13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Jeetje wat verdrietig. Logisch dat je er even helemaal doorheen zit! Ik hoop dat het jullie toch nog gegund is en het is goed dat je even van je afschrijft. Er zijn hier een hoop dames die dezelfde dingen meemaken..(helaas)! Veel sterkte!!
     
  3. Raket78

    Raket78 Fanatiek lid

    7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Heel veel sterkte meid... Ik had het je zo gegund, en dat doe ik nog steeds! Aangezien je spontaan zwanger bent geraakt, is dit nog steeds mogelijk! Ik zou wel die andere bloedtest alsnog doen, voor het geval je iets ondersteunends nodig hebt.

    Heel veel sterkte voor nu en voor maandag, ik denk aan je!
     
  4. P1986

    P1986 Actief lid

    25 feb 2017
    446
    206
    43
    Heel erg verdrietig.. Veel sterkte, ook voor maandag!!
     
  5. 78Sandra

    78Sandra Fanatiek lid

    16 feb 2013
    2.167
    363
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt!

    Die andere bloedtest is gedaan....was die van de amh waarde......die was dus 0,53.....geen topscore dus....
     
  6. Leo78

    Leo78 Bekend lid

    10 feb 2012
    910
    394
    63
    Had in het veertigplus draadje gelezen dat je zwanger was. Wat naar dat het nu is geëindigd. Hoe ging de curettage?
    Veel sterkte met het herstel.
     
  7. 78Sandra

    78Sandra Fanatiek lid

    16 feb 2013
    2.167
    363
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    De curettage is goed gegaan...geen last oid gehad, nu alleen wat bruinverlies....ben afgelopen week thuis gebleven...morgen weer aan het werk...gelukkig alleen komende week nog even vier daagjes en dan lekker 3 weken op vakantie.

    Ik heb het inmiddels een soort van een plaatsje kunnen geven, maar baal nog steeds dat het fout gegaan is....ik was zo blij dat het me eindelijk gelukt was om toch nog natuurlijk zwanger te worden en dat me die hele ivf procedure bespaard gebleven zou worden, en nu zie ik even niet meer hoe het nu verder moet.....moet ik nu eerst weer zelf gaan proberen omdat ik heb "bewezen" dat ik het zelf kan, of ga ik voor de second opinion voor de ivf na mij vakantie......keuzes keuzes pfffff.....

    Hopelijk komt mijn cyclus weer mooi op gang en is hij gauw weer de oude.....als in keurig 28 dagen.....dan kunnen we weer los...
     

Deel Deze Pagina