Hay day, verslaafd.....

Discussie in 'Spelletjes, raadsels en puzzels' gestart door kirst78, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Ik krijg al heel de avond de melding dat de boerderijdieren me missen! Ik wil zooo graag naar ze toe en vertellen dat ik ze niet ben vergeten, maar het wordt me niet gegund :(
    Slaap lekker diertjes!
     
  2. kirst78

    kirst78 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha, nou hopelijk wordt dit niet hun dood....

    Hier ook maar bed opzoeken.

    Trusten mede- hay dayers verslaafden :D
     
  3. Loezz

    Loezz Actief lid

    10 feb 2009
    165
    0
    0
    Verzorgende IG
    Haha hier nog een boerin! Erg balen dat hij niet werkt mijn smeltingen zou klaar moeten zijn. Ik durf nu niet precies te zeggen welk level ik ben ik geloof 24. Het valt me wel op dat ik geen reclamefilmpjes meer krijg, ik spaar nul diamanten op dit moment... Balen. Maar ook ik vind het erg verslavend. Tot ergernis van man toe haha
     
  4. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik zou graag aan alle reactie's een "like" willen geven, geweldig!

    Koeien die ons missen...het moet niet gekker worden;)
    Maar ja ach wij missen hun ook;)

    Ik ga nu ook maar eens mijn bedje opzoeken....moet ik morgen toch gewoon heeeeeel de dag werken...kan ik pas om zes uur weer melken enz....grrrrrr

    Dames welterusten! En tot morgen!
     
  5. MissMama09

    MissMama09 Fanatiek lid

    3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Dat heb ik met het spel clash of clans :)
     
  6. mamavanmeisje

    mamavanmeisje Fanatiek lid

    17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    ah jammer, mijn boot is nu al weg gevaren en er moesten nog pizza's op...
     
  7. anica

    anica Fanatiek lid

    3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Hij doet het nog niet!
    Ik ben inmiddels weer uit bed omdat ik verschrikkelijk last van mijn maagzuur heb, was al aan het duimen dat hij het weer deed maar helaas!
     
  8. kirst78

    kirst78 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Da's balen, anders had die maagzuur nig enigzins een doel gehad, maar nu is het helemaal voor niets. Sterkte meid!! :D
     
  9. mol81

    mol81 Niet meer actief

    Nog steeds inlogproblemen. Als ik eindelijk in het spel zit, krijg ik de melding dat de verbinding verbroken wordt. Staan mijn koeien weer op springen! Zucht.
     
  10. kirst78

    kirst78 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Pff ik had ook te vroeg gejuicht :). Maar als ik alles geoogst heb en de koeien gemolken dan ga ik er zelf uit en weer terug in. Heb daarna geen problemen meer gehad, koeien blij, kippen blij, varkens blij en ik heeeeel blij :D
     
  11. Cupcake

    Cupcake Bekend lid

    27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben al een tijd bezig maar hoe krijg ik in hemelsnaam graan?
    Die van mij is op
     
  12. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    hier een te kort aan tarwe:(
     
  13. anica

    anica Fanatiek lid

    3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Komen jullie er in dan?

    Je moet altijd iets van je gewassen op je akker laten staan, als je alles opmaakt heb je idd niet meer en kan je ook niet meer zaaien.
    Als ik iets oogst dan zaai ik meteen weer nieuwe.
    Je moet nu bij iemand anders je graan kopen hihi
     
  14. kirst78

    kirst78 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja ik kom erin, maar word er ook met regelmaat er uit geknikkerd :x, en dan staat mijn oogst er weer en staan de koeien, kippen en varkens weer op springen.... Hopelijk dat dat ook snel verholpen is!
     
  15. Merryl

    Merryl Fanatiek lid

    25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Mijn koeien stonden op ontploffen. Mijn kippen hebben hun ei uitgebroed en die schapen zaten zelf al te breien. Sjommejomme wat duurde dat lang zeg. Gelukkig geen regen in het spel anders was mijn oogst verpest.

    Hier alles weer oke.
     
  16. kirst78

    kirst78 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ok, mijn irritatiegrens is nu echt bereikt :x:x:x. Ik word er steeds uitgegooid!!! En dan kan ik de oogst die ik al had weer opnieuw oogsten..... Echt word er helemaal gek van!!
     
  17. kirst78

    kirst78 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Zie nu op FB dat ze nog steeds bezig zijn met de problemen te herstellen, nou hoop ook dat het snel is opgelost!
     
  18. MrsDee

    MrsDee Fanatiek lid

    12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Hier nog een verslaafde! :D

    Vreselijk irritant dat ie het gister niet deed, daardoor heb ik mijn boot niet vol gekregen. Waardoor ik dus punten en geld ben misgelopen. :$
    Heb er net bijna een half uur over gedaan om alles te oogsten, moest telkens opnieuw, hoop dat ie het snel weer normaal doet.
    Ik ben in level 30 trouwens.
     
  19. Merryl

    Merryl Fanatiek lid

    25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Misschien zijn je dieren boos en zoeken ze nu samen met die tutholla ren nieuwe boerin. Dieren zoeken boerin :p
     
  20. kirst78

    kirst78 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha, ja maar ik was juist bereid goed voor ze te zorgen... Deze boerin had het beste met ze voor, alleen het spel liet het niet toe :cool:
     

Deel Deze Pagina