Pijntjes, steekjes, maar geen bloed ofzo..help!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mili, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Jaja, mevrouw stresskip is weer in de bocht :oops:

    Haha, ik heb sinds mn vakantie in Oostenrijk een beetje last van pijntjes en steekjes onder bij mn schaambeen...

    Met name na inspanning maar ook wel gewoon zo nu af en toe en op vaste tijden na het eten....
    In mn vakantie had ik die pijn na een flinke wandeling van een uur...gewoon teveel gedaan dacht ik.

    Ik heb echter geen bloedverlies ofzo, wel af en toe wat afscheiding, normaal van kleur.....hebben anderen dat ook? Of moet je juist helemaal geen afscheiding meer hebben als je zwanger bent...ZUCHT.

    Kan/kunnen die pijntjes/steekjes mn banden ook zijn en mn baarmoeder die aan t werken is? En mn darmen die van plek veranderen? Met name omdat ik de pijn ook krijg op vaste tijden na het eten.... :rolleyes: Voelt ook niet als ongi-pijn en is ook niet heel heftig ofzo....

    Weet je, t komt ook omdat ik vrijdag een echo krijg en best wel spannend vind, maar vooral omdat ik 3 aug ook ongi had moeten worden als ik niet zwanger was geworden.


    Word gek van mezelf...haha dus dacht ik, ik val jullie er mee lastig! ;)

    Morgen en donderdag gelukkig ff weer aan t werk, afleiding, en dan vrijdag hopelijk een goede uitslag.

    Liefs een onzekere Mili! :oops:
     
  2. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Volgens mij hoe je je niet druk te maken hoor...
    afschijding is normaal bij mij werd het veel meer als normaal echt heel vervelend maja hoort erbij. Wat de pijntjes enzo betreft vraag het even aan je VK als je twijfelt maar zolang je geen bloedverlies hebt is er volgens mij niks aan de hand hoor.

    Heel veel succes vrijdag spannend hoor...en overleg daar je spanningen even zij kunnen je het meeste geruststellen!

    liefs
     
  3. Twins

    Twins Actief lid

    18 mrt 2007
    472
    0
    0
    België
    hey Mili,

    zou mij ook niet te ongerust maken hoor. Der verandert nu zoveel beneden en dat voel je natuurlijk. Bij iedereen is het ook een beetje anders.
    ik heb bv heel veel last als ik lange tijd in zelfde positie heb gezeten/gelegen en dan wil recht komen... soms sta ik even dubbel geplooid van de kramp in mijn baarmoeder....

    Veel succes vrijdag!
    Groetjes
    Twins
     
  4. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Thanks voor de snelle reactie. Weet je komt gewoon door alle negatieve verhalen over dingen die mis gaan. Bij elk steekje of pijn tje ben ik bang dat het fout gaat.

    Inderdaad geen bloedverlies, wel af en toe afscheiding, met name na inspanning wat meer. Ook wat urineverlies :oops: haha begint nu al.

    Ik zal inderdaad vrijdag even vragen aan de VK....maaar dat duurt nog zooooo lang voor mn geveoel, haha wil gewoon weten dat alles goed is. Maar ja, nog ff volhouden.

    Moet ook niet zo zeuren, ik bedoel geen aanwijzing of niets dat het niet goed zou gaan, dus mag ik niet zeuren van mezelf...als ik denk aan anderen die al een mk hebben gehad..schaam ik me dat ik zo zeur.

    Maar t is allemaal zo spannend en nieuw... ;)
     
  5. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @Twins:

    Dank je, haha ja is ook wel zo, ik weet dat er veel aan t veranderen is daarbinnen, maar heb nog geen eerdere zwangerschap om mee te vergelijken wat "goed"is en wat "niet". Ik bedoel is altijd weer anders maar toch.

    En van al dat lezen krijg ik soms alleen maar meer onzekerheid!

    Maar je lieve woorden helpen wel...pijntjes horen erbij, en zolang ik geen bloed verlies wacht ik af tot vrijdag en hoop ik op kei-goed bericht!
     
  6. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    hihihi, het gaat ook snel hier op het forum Mili, je hebt denk ik al genoeg reacties..

    PS ik heb ook heel erg last van afscheiding. de ene keer meer dan de andere keer maar dat is heel normaal hoor.
    Beetje vies verhaal maar zolang het niet jeukt of stinkt is er niets aan de hand. Doet het dat wel dan moet je ff naar je ha want dan heb je een infectie. Is ook niet erg. Schijnt bij zwangere veel eerder voor te komen en is makkelijk te behandelen....

    dagdag
     
  7. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier ook veel afscheiding en nog meer pijntjes en steken.
    In week 8 was het zo erg dat ik in paniek de vk heb gebelt. Toen ik de pijn beschreef zij ze dat dat inderdaad je groeiende baarmoeder/banden zijn en dat ik het echt als een goed teken moest zien dat alles lekker aan het groeien was. Heb nu ookal 2 goede echo's gehad dus was echt niks aan de hand.
    De steken heb ik nu nogsteeds. Als ik moet niezen, opeens een rare beweging maak of me teveel inspan.
    Je lichaam is natuurlijk ook zeer hard aan het werk. Het moet wel opeens een heel nieuw leven laten groeien en dat vraagt veel van je lichaam.
    Komt allemaal best goed meid.
     
  8. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hey Mili,

    Ik heb het ook vanaf deze 8e week! Ik maakte me ook eerst ongerust, maar snap nu dat daar beneden hard gewerkt moet worden! ;)

    Liefs Pooh
     
  9. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) meiden heel erg bedankt hoor!

    Mn mannetje werd gek van mij, die zei al steeds dat het er gewoon bij hoort en dat ik af moet wachten tot we bij de VK zijn geweest en de echo hebben gehad ;) .

    Haha maar ja...is zo anders allemaal.Echt wennen.

    Heb zonet ff in de tuin gewerkt, met handeschoenen aan jaja, en toen ik veel moest bukken en weer omhoog komen kreeg ik ook weer die steek, dus komt inderdaad gewoon door inspanning en dat de boel rekt..haha pffff wat kan een mens zichzelf toch ook gek maken :oops: .

    Had en heb nog steeds geen zin om morgen weer aan het werk te moeten, maar ja is wel beter. Hihi gaan de woensdag en de donderdag sneller en des te eerder is het vrijdag :p .

    De VK had ook gezegd dat ze dan zouden kijken hoe ver ik was maar zij zij dat ik al 5 weken was toen ik dacht van 4, tav laatste menstruatie.
    Dus dan zou ik nu inderdaad als iets verder dan 7 weken zijn...mogelijk 8...ten tijde van bezoek aan de VK, zei ze. Ben benieuwd!

    Nou ja in ieder geval heeel erg bedankt voor alle reacties!
    Ik duim voor een ieder dat het goed mag blijven gaan!

    Knuffel,
    Mili
     
  10. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mmm afscheiding was nu een beetje gelig (sorry voor bewoording) denk toch maar ff ha bellen ivm mogelijke infectie? :rolleyes:
     
  11. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    Ja zou ik ff doen.
    Ook niet zo lekker maar toch ....zeker als het ruikt....
    Hoe eerder je er ook weer vanaf bent.
     
  12. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hi,

    Heb net ff ha gebeld. Pijntjes etc kunnen inderdaad van inspanning komen.

    De afscheiding moet ik ff in de gaten houden. Kon desnoods morgen al wel komen maar ik gaf aan dat ik wel ff wilde wachten anders...voelde een beetje alsof ik voor een onbenullig iets een plek bezet hield :rolleyes: .

    Haha de assistente moest toen lachen en zei toen dat ik het dan in de gaten moet houden en dat wanneer ik meer afscheiding krijg dat ik dan moet bellen.

    Zeker als er bloed bij komt, dan altijd bellen ook al is het s avonds of snachts. Dus toch wel heel lief.

    Ik moest wel ff rustiger aan doen zei ze, als ik pijn kreeg na inspanning...

    Voelt wel ff beter nu ik ff gebeld heb voor de zekerheid.

    Hihi bedankt allemaal ;)
     
  13. Niet meer actief

    ja mili ik heb het ook heb ook stekjes en dat soort uitscheiding maar dat blijkt heel normaal te zijn
     

Deel Deze Pagina