Vandaag innesteling en witte prop?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lymke, 20 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lymke

    lymke Nieuw lid

    20 sep 2005
    1
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Is de eerste keer dat ik hier kom. Ik ben 10 maanden geleden gestopt met de pil. Eerst dachten we gewoon af te wachten zonder echt te rekenen, maar na 10 maand begon mijn geduld op te raken.
    Deze maand hebben we echt 'geklust' zoals jullie dat hier zeggen, op de juiste dagen. Dus nu, meer dan ooit, is de kans al iets reƫeler dat het gelukt is. Daarom zit ik er nu ook meer mee in mijn hoofd, en begin ik echt wel ongeduldig te worden.
    Volgens de berekeningen zou vandaag mijn innestelingsdag moeten zijn. Nu had ik vandaag ook gemerkt dat ik een soort wit/doorschijnend propje had, en volgens wat ik hier al gelezen heb zou dit normaal gezien te maken hebben met de eisprong. Maar deze zou al ff geleden moeten geweest zijn.
    Ik heb ook fel last in mijn onderbuik (kleine steekjes). Weten jullie misschien wat dit kan betekenen?

    groetjes
     
  2. Catwoman

    Catwoman Lid

    20 sep 2005
    7
    0
    0
    Hoi Lymke, ook ik ben hier voor het eerst...Ben ook al langer dan een jaar bezig. Details zal ik je besparen. Maak je niet teveel zorgen over dingen die je ziet. voelt etc.. Daar maak je jezelf helemaal dol mee. Het beste kan je volgens mij afwachten tot je NOD. Hoe moeilijk ook....I know!
    Succes in ieder geval! (zei ik terwijl ik ook alweer met de test in mijn handen sta hoewel ik weet dat het nog niet kan....hihi) :)
     
  3. loesjes

    loesjes Actief lid

    29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Hoi, ik wil je helmaal niet ontmoedigen ( in tegendeel) en wat ik schrijf is ook puur gebasserd op eigen ervaring. maar om zwanger te raken lette ik heel erg op de veranderingen binnen mijn afscheiding (billings-methode) en ik verloor ook elke maand een witte slijmerige prop ( klinkt lekker) Tot het mij 8,5 week geleden opviel dat de prop die maand weggebleven was en mijn test 2 weken later positief was. Toen heb ik ook voor het eerst actief mijn vraag hierover gesteld op dit forum.
    Ik vond het vreemd dat ik alle maanden ervoor een prop had en die maand niet. Of het samenhangt met elkaar, weet ik niet. maar dat je verandering van afscheiding je iets vertelt over je vruchtbare periode weet ik zeker. Hierover kun je alles lezen als je via bijv. google; billingsmethode intikt.
     

Deel Deze Pagina