He hoi!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Ravenne, 16 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravenne

    Ravenne Nieuw lid

    16 jul 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hi :)

    Even voorstellen. ben 34 jaar oud, mijn aanstaande is 40 en wij hebben een enorme kinderwens waarbij wij helaas hulp bij nodig zullen hebben. Nadat mijn aanstaande 2 x zaadbalkanker heeft gehad, is het gevolg dat hij helaas niet meer vruchtbaar is. Daardoor zijn wij op zoek gegaan naar een manier om onze intense kinderwens in vervulling te laten gaan. Wij hebben er voor gekozen om via een Donor het traject aan te gaan. De donor hebben wij gevonden bij de internationale sperma bank in Denemarken. Vorig jaar in mei ( 2017) zijn wij gestart met intakes en alle verplichte afspraken om het traject echt te starten bij het Erasmus MC.
    7 rietjes hebben we aangeschaft. In november 2017 hebben wij onze eerste poging gedaan, helaas was deze misluk, de volgende 4 pogingen ook.
    Vandaag hebben wij poging 5 gestart en nu is het enorm wachten tijdens die 2 weken.
    het valt me op hoe zwaarder de mislukkingen te incasseren zijn naar mate je meer pogingen gedaan hebt.
    Maar met wat pauzes ertussen lukt het ons om steeds positief en hoopvol aan een nieuwe poging te starten.
    Want wie weet is het deze keer raak :)

    Groetjes,
    Ravenne
     
  2. deesjuh

    deesjuh Niet meer actief

    Welkom en succes!!
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom & heel veel succes!
     

Deel Deze Pagina