gestopt met pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door loveya0020, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loveya0020

    26 jul 2007
    11
    0
    0
    middelburg
    hoi,

    ik heb een vraagje,ik ben 2 weken terug gestopt met de pil paar dagen later werd ik ongesteld en nu werd ik gisteren weer ongesteld. isdit normaal/ wie kan me er meer over zeggen?
     
  2. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ik heb hier geen ervaring mee maar ik denk dat t het onpillen is!
    succes meid!
     
  3. loveya0020

    26 jul 2007
    11
    0
    0
    middelburg
    oke dank je als iemand anders iets anders weet..
    mijn vriend zei misschien heb je wel een miskraam maar dat kan toch niet naar die paar daagjes
     
  4. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    Denk dat dit idd te maken heeft met het ontpillen ik was ook in een hele korte tijd 2 keer ongesteld achter elkaar.
     
  5. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik had dat de eerste keer ook. Toen zat er tussen de eerste en 2e keer ongi iets van 16 dagen. Ik denk ook dat het gewoon ontpillen is.
     
  6. Bodeas

    Bodeas Lid

    25 jul 2007
    84
    0
    0
    Inderdaad ja.
    De eerste ongesteldheid was nog de 'standaard' onttrekkingsbloeding die je in elke stopweek hebt als je de pil slikt. Dat heeft dus nog niets met je natuurlijke cyclus te maken.

    Vanaf dan moet je lichaam het zelf weer gaan doen, en is het afwachten wanneer je ongesteld wordt en ook of je meteen een regelmatige cyclus krijgt, of niet, en hoe lang die cyclus dan is.

    Ik ben zelf sinds een week gestopt met de pil, na 8 jaar, en ben ook erg benieuwd!
    (Wel lastig dat je nu niet weet wanneer je je ongesteldheid kunt verwachten... :( ;) )
     
  7. Niet meer actief