gestopt met pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door loveya0020, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loveya0020

    26 jul 2007
    11
    0
    0
    middelburg
    hoi,

    ik heb een vraagje,ik ben 2 weken terug gestopt met de pil paar dagen later werd ik ongesteld en nu werd ik gisteren weer ongesteld. isdit normaal/ wie kan me er meer over zeggen?
     
  2. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ik heb hier geen ervaring mee maar ik denk dat t het onpillen is!
    succes meid!
     
  3. loveya0020

    26 jul 2007
    11
    0
    0
    middelburg
    oke dank je als iemand anders iets anders weet..
    mijn vriend zei misschien heb je wel een miskraam maar dat kan toch niet naar die paar daagjes
     
  4. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    Denk dat dit idd te maken heeft met het ontpillen ik was ook in een hele korte tijd 2 keer ongesteld achter elkaar.
     
  5. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik had dat de eerste keer ook. Toen zat er tussen de eerste en 2e keer ongi iets van 16 dagen. Ik denk ook dat het gewoon ontpillen is.
     
  6. Bodeas

    Bodeas Lid

    25 jul 2007
    84
    0
    0
    Inderdaad ja.
    De eerste ongesteldheid was nog de 'standaard' onttrekkingsbloeding die je in elke stopweek hebt als je de pil slikt. Dat heeft dus nog niets met je natuurlijke cyclus te maken.

    Vanaf dan moet je lichaam het zelf weer gaan doen, en is het afwachten wanneer je ongesteld wordt en ook of je meteen een regelmatige cyclus krijgt, of niet, en hoe lang die cyclus dan is.

    Ik ben zelf sinds een week gestopt met de pil, na 8 jaar, en ben ook erg benieuwd!
    (Wel lastig dat je nu niet weet wanneer je je ongesteldheid kunt verwachten... :( ;) )
     
  7. Niet meer actief

    Ja is ook lastig, ik loop al een paar dagen met maandverband in voor de zekerheid. Zul je altijd zien dat het komt als je het niet verwacht.
     
  8. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi meiden,

    Ik heb dat ook gehad.
    Ik heb 22 juni me laatste pil geslikt, paar dagen de ontrekkingsbloeding en toen kreeg ik op dag 16 tot 20 een bloeding, dacht niet meteen aan ongie, want vond het relatief heel weinig, maar aangezien ik nu dan me ongie al had moeten hebben na 28 t/m 30 dagen ong. en ik die niet kreeg Toen er 4 :confused: testen in 1.5 week door gejaagd, negatief. :(
    Ging er een lampje branden :idea: oooh miss was dat me ongie wel. en ja ik wacht dus nu tot 8 aug. ong. dan ben ik weer 4 weken verder.

    Het hoort allemaal bij het ontpillen meid, want ik was er bijna heilig van overtuigd dat ik zwanger was, had ook alle symptonen, maar bleek ook ontpillen.

    Ach ja , nieuwe ronde nieuwe kansen, we zijn tenslotte pas begonnen.

    succes

    gr. Bambi
     
  9. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi meiden,

    Ik heb dat ook gehad.
    Ik heb 22 juni me laatste pil geslikt, paar dagen de ontrekkingsbloeding en toen kreeg ik op dag 16 tot 20 een bloeding, dacht niet meteen aan ongie, want vond het relatief heel weinig, maar aangezien ik nu dan me ongie al had moeten hebben na 28 t/m 30 dagen ong. en ik die niet kreeg Toen er 4 :confused: testen in 1.5 week door gejaagd, negatief. :(
    Ging er een lampje branden :idea: oooh miss was dat me ongie wel. en ja ik wacht dus nu tot 8 aug. ong. dan ben ik weer 4 weken verder.

    Het hoort allemaal bij het ontpillen meid, want ik was er bijna heilig van overtuigd dat ik zwanger was, had ook alle symptonen, maar bleek ook ontpillen.

    Ach ja , nieuwe ronde nieuwe kansen, we zijn tenslotte pas begonnen.

    succes

    gr. Bambi
     

Deel Deze Pagina