Helderrood bloedverlies in week 6

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sus, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hypnose

    Hypnose Bekend lid

    26 dec 2007
    737
    0
    0
    YES YES YES!

    Wat een superverhaal, gefeliciteerd meid :thumup:
     
  2. shenoby

    shenoby Niet meer actief

    wat een super nieuws
    kijk zo kan het dus ook geweldig!
     
  3. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Gefeliciteerd!
     
  4. Sus

    Sus Lid

    25 aug 2008
    32
    0
    0
    Zelfstandige
    Haarlem
    Wat een lieverds zijn jullie toch, dank dank dank! Ik werd vanmorgen wakker met een big smile! Ik loop gewoon met twee hartjes van binnen hihi! Niet dat ik er meer energie van krijg ;)

    We ontmoeten elkaar vast weer op een van de andere onderwerpen!
    Jullie ook veel sterkte, succes en plezier! :)
     
  5. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wat ontzettend fijn meid! Gefeliciteerd en hopelijk kun je nu gaan genieten!
     
  6. lieni44

    lieni44 Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    zo dat is goed nieuws.
    gefeliciteerd met deze aanwinst erbij...
    morgen moet ik naar de dokter
    nog steeds een positieve test zere boobs maar wel veel bloedverlies
     
  7. Sus

    Sus Lid

    25 aug 2008
    32
    0
    0
    Zelfstandige
    Haarlem
    Slopend dit voor je! sterkte ik duim voor je!
     
  8. lieni44

    lieni44 Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    nou gisteren avond brak het los , ik liep echt leeg. vanmorgne naar de dokter en die liet me met spoed in het ziekenhuis opnemen. daar hield het bloeden aardig op. na de echo bleek er nog maar een klein dingetje te zitten. dus die moet er ook zo uitkomen. over 3 weken een afspraak weer.
    vraag me nu af wanneer ik weer ongi ga worden. ik hoop snel.. maar nu begint zeker je cyclus weer?
    of kan dat net zolang duren als na de bevalling?
     
  9. Sus

    Sus Lid

    25 aug 2008
    32
    0
    0
    Zelfstandige
    Haarlem
    Wat een rotnieuws zeg bah. :(
    Ik begrijp dat je snel wilt weten wanneer je weer ongi wordt. Neem wel de tijd om dit ook weer te verwerken he? Als je regelmatige cyclus had dan begint je normale cyclus eigenlijk weer heel vlot nadat alles uit je baarmoeder is. Ik was na de curetage 5 weken later weer ongesteld, dus had weer een eisprong ook al gehad volgens de gyn. De eisprong daarna was het direct raakt! :D

    Hopelijk kan ik je zo helpen met deze info, maar nogmaals: vergeet niet de impact op jou en jouw lijf wat je nu hebt meegemaakt en begin pas aan de volgende poging als je er echt weer aan toe bent! ;)
     
  10. lieni44

    lieni44 Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ja je hebt gelijk ik moet mijn lijf rust gunnen.
    maar ben gewoon nieuwschierig hoelang dit gaat duren. eigenlijk wil ik dit gewoon snel achter de rug hebben en weer fris opnieuwe beginnen.

    bij jouw Sus was het snel raak
    komt dat ook niet omdat je super vruchtbaar ben dan?
    heb ik weleens van een collega gehoord die dat vertelde. zij had ook een miskraam gehad en was gelijk weeer zwanger.
     
  11. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Hoi dames!

    Dit geeft moed maar wij durven het eigenlijk al niet meer te hebben... Vandaag opeens ook helderrood bloed verlies met een beetje stolsels.. Huisarts post stuurde ons gewoon naar huis.. Ga morgen de VK maar bellen..
     
  12. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik ging net ook naar de wc en helderrood bloedverlies aan het papiertje.
    Woensdag hadden we al een echo staan, maar ik ga morgen vragen of ik eerder mag. Ik heb in juni ook een keer een miskraam gehad dus ik ben nu echt bang.
     
  13. Sus

    Sus Lid

    25 aug 2008
    32
    0
    0
    Zelfstandige
    Haarlem
    Na veel lezen en vragen stellen ben ik er achter dat helderrood bloedverlies vaak rond de 6 weken voorkomt.
    :confused: Miskramen komen vaak mét bloedverlies MAAR de echoscopist ziet 'Zo vaak' een bloeding in de baarmoeder met een gezonde embryo die er lekker blijft zitten. :)
    De baarmoeder wordt sterk doorbloed en gaat zich flink vergroten, daar ontstaat wel eens een bloeding bij. :evil:
    Stolsels die er glad en leverachtig uitzien zijn alleen van bloed volgens de vk. Een embryo ziet er sponsachtig uit. :)

    De angst blijft je om de oren slaan en je kan maar moeilijk gerustgesteld worden, zeker als je een mk in het verleden hebt. Echo is fijn maar natuurlijk nog steeds niet de garantie. Als er een kloppend hartje te zien hebt heb je de grootste kans dat het blijft zitten, alhoewel er weer verhalen zijn van hen die het dan alsnog verliezen. Toch ben ik er gerust op geworden nu het hartje blijkt te kloppen bij 6 wkn en 3 dgn. Vrijdag as weer een echo, dan 8 wkn 1 dg.

    STERKTE! ;)
     
  14. Dilady

    Dilady Lid

    12 feb 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    Zit nu te brallen achter de computer, jullie berichten zijn wisselend positief en negatief. Iedere situatie is toch weer anders. Heb dit weekend ook bloedverlies gehad, eerst donker en later helder rood. Vanochtend met wat stolsels en veel kramp. Toch komt er alleen met afvegen en persen aardig wat bloed los (ongeveer 4 eetlepels denk ik). Ben nu ongeveer 5 1/2 week zwanger en was het gelukkigste meisje op aarde. Ben heel erg bang. Heb de gyn gebeld, de secretaresse houdt het een beetje af 'omdat er toch nog niks te zien is'. Nu word ik terug gebeld... ](*,)
    Voelt niet goed... toch fijn dat ik er hier iets over kan lezen, want telefonisch krijg je 0 informatie.
     
  15. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik krijg vanmiddag een echo om 14.20
    Spannend allemaal hoor. Het is zo frustrerend als je niet weet wat er aan de hand is...en of het allemaal nog wel goed is..
     
  16. jeanney5

    jeanney5 Bekend lid

    9 jul 2008
    822
    19
    18
    Ik weet alles van. Onzekerheid kan slopend zijn. Ik moet ook vandaag om 12.00 heen om een echo te laten maken, kijken of alles goed is...

    Sterkte meiden veel liefs Jeanney
     
  17. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hey jeanney,

    Heb je ook bloedverlies? Spannend allemaal voor iedereen zeg.
    Succes allemaal
    En een dikke knuff voor iedereen!
     
  18. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @ Dilady laat je niet afschepen meis..

    Ik heb vandaag ook de VK gebelt ik heb vanmiddag om 1400 echo...

    en ik ben zooo bang ...
     
  19. Sus

    Sus Lid

    25 aug 2008
    32
    0
    0
    Zelfstandige
    Haarlem
    Wat goed dat die echo's snel kunnen bij jullie. Alhoewel: elke minuut is nu slopend dus duurt te lang. :cry:
    Heel heel veel sterkte en probeer iemand mee te nemen die je liefhebt!
    Neem de tijd voor jezelf, koop een lekker douchegelletje/massageolie/lekkere thee whatever maar doe wat voor jouw eigen welzijn! ;)

    KnNuffels en sterkte vanmiddag allemaal. :thumup:
     
  20. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Dilady, ik kan je je ongerustheid heel goed voorstellen, maar idd heeft de secretaresse wel gelijk. Je kunt met 51/2 week wel zien of er iets zit enzo maar ze wachten dan liever nog een weekje zodat ze ook meteen een hartactie kunnen zien. Want stel dat het er nu nog zit en goed op maat is dan moet je volgende week weer terugkomen en ze kunnen er toch niets aan doen als het fout gaat.
    Maar je moet zeker aan de bel trekken als je erge pijn hebt en heel veel bloedverlies.
    Sterkte

    En de rest succes met afwachten en wat de echo's laten zien.

    xxx Joyce
     

Deel Deze Pagina