5 weken zwanger en bruin bloedverlies!

Discussie in 'Miskraam' gestart door moppie2008, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie2008

    4 jul 2008
    33
    0
    0
    Hoi meiden,

    Ik ben bijna 5 weken zwanger en zat net op het toilet en had bruin bloedverlies. Ik heb in maart een miskraam gehad dus ben erg bang dat het nu weer mis gaat. Maar toen was het ook rood bloed.
    Wie heeft dit ook gehad en is het toch goed gekomen. Ben erg bang dat het weer mis gaat.

    groetjes
     
  2. blond74

    blond74 Niet meer actief

    Hoi,
    Ik heb vorige maand zelf ook een miskraam gehad, alleen had ik geen bloedverlies.
    M'n vriendin, die tegelijk met mij zwanger was had ook bloedverlies maar alles is nog steeds goed. Het hoeft dus niet altijd te betekenen dat het misgaat!
    Ik hoop het in ieder geval niet voor je!
    Groetjes!
     
  3. Babs2

    Babs2 Actief lid

    6 mei 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje had ik rond die week ook bruinbloedverlies, en dat is dus helemaal goed gekomen. Twee weken terug had ik een miskraam die begon met bruinbloedverlies wat overging in bloedverlies.. Ik hoop dat alles goed blijft gaan.

    Liefs Babs.
     
  4. vogue

    vogue Lid

    21 sep 2007
    93
    0
    0
    Belgiƫ
    ook in week 5-6 heel veel bruin bloedverlies gehad maar is toch in orde gekomen...
     
  5. moppie2008

    4 jul 2008
    33
    0
    0
    Hoi meiden,
    Had heel de week geen last meer maar vanavond weer bloed verlies! Is nog steeds oud bloed maar zat ook een heel klein stolsteltje rood bloed bij. En heb ook licht buikpijn. Ben zo bang dat het weer mis gaat. Mag donderdag al voor een echo komen hoop dat het nu wel goed zit.

    groetjes
     
  6. Jille

    Jille Bekend lid

    26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hoi Moppie (dat klinkt grappig als je dat zo schrijft...hahah),

    Ik ben ook een kleine 5 weken zwanger en heb sinds gisteren avond ook een beetje rozig slijm en nu beetje bruin/rozig slijm. Ik heb een cryo terugplaatsing gehad en zit erg in de rats. Het fertiliteitsteam waar ik onder behandeling ben geven aan met een echo weinig zekerheid te kunnen geven. Het kan er bij horen, ze horen het vaak, bv gesprongen adertje bij de baarmoedermond, maar het kan ook mis gaan. Die garantie kunnen ze natuurlijk niet geven. Ik heb wel wat buikkrampen, maar niet ernstig of zo. Afwachten hier dus, maar mijn paniek is groot. Dat zal bij jou ook wel zijn.

    Sterkte en hopelijk zet het niet door bij jou en bij mij.

    Groeten
    Jille
     
  7. moppie2008

    4 jul 2008
    33
    0
    0
    Hoi jille,

    Ja ik word ook helemaal gek van de spanning bij elke toilet beurt denk ik nu gebeurt het!
    Maar gelukkig bleef het bij gisteravond en heb ik verder niks verloren. Maar het zal voor jou ook super spannend zijn zeg, ik weet niet precies wat je met cryo bedoeld maar je zal meer moeite hebben om zwanger te worden dan ik.
    Is het bij jou ook gestopt? Hopen dat we gezellig het weekend door komen. Sterkte meid.

    groetjes
     
  8. Jille

    Jille Bekend lid

    26 aug 2007
    669
    0
    0
    Ik heb een icsi behandeling gehad (soort IVF). Deze is mislukt, maar er waren meerdere embryo's ontstaan en deze hebben ze ingevroren, waarvan er 1 is teruggeplaatst in augustus en daar ben ik zwanger van. Wij zijn 24 maanden bezig geweest en nu dus voor het eerst zwanger.

    Hier is het ook gestopt. Gelukkig. Krampen zijn weg, dus hopen maar dat het goed blijft gaan.

    Groeten
    Jille
     
  9. music4life

    music4life Niet meer actief

    meiden ik wens jullie sterkte met wachten ,,,ik heb het ook gehad en het was idd mis gegaan maar geef de moed niet op hoor,,,het kan ook goed gaan in ieder geval succes liefs
     
  10. marina99

    marina99 Bekend lid

    12 sep 2006
    913
    0
    0
    Hoi Moppie,
    hier hetzelfde verhaal,vanmorgen bruin bloedverlies.
    Geen krampen gelukkig.Maar als ik helder bloed verlies of krampen heb mag ik weer bellen.
    Ik ben ook zwanger geworden dmv icsi(zelfde als Jille)
    Ik heb de 25e mn 1e echo.
    Succes donderdag hoor
     
  11. lautje1979

    lautje1979 Fanatiek lid

    30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Ik kom net van de ha vandaan had roze bloedverlies.... (daarvoor al 3 dagen bruin), ze zegt gewoon doodleuk, 1 op de 10 gaat mis en we kunnen niets doen om het te voorkomen en we kunnen nu toch nog niets zien dus afwachten en hopen. Stond met 5 min. en een fikse kater weer buiten.....
    Begin toch behoorlijk ongerust te zijn want heb ook ongi-buikpijn anders dan die steekjes van de afgelopen dagen...
     
  12. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Als je het niet vertrouwd lautje gewoon een verloskundige bellen en vragen of je over ruim een week een echo mag krijgen, als je ongeveer 7 weken bent, want dan moet namelijk ook het hartje kloppen, dan kunnen ze ook alles zien, dat heeft nu nog weinig zin,want vaak kunnen ze er weinig zinnigs over zeggen.

    Heel veel sterkte/succes.

    xxx Joyce
     
  13. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Jeetje meid wat een onzekere periode. Ik heb 2 weken in onzekerheid gezeten morgen hebben we pas een echo.
     
  14. lola2

    lola2 Bekend lid

    31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dag Lautje,

    Als ik jou was belde ik met de verloskundige, ook al ben je officieel nog niet bij hun kan dat volgens mij gewoon hoor! Gewoon even bellen, meid. Ik wens je sterkte en hoop voor je dat het goed blijft gaan.

    Lola2.


    Lieve Aylin,

    Veel sterkte morgen! Ik duim voor jullie.

    Liefs, Lola2.
     
  15. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bedankt meid kan het goed gebruiken morgen laat ik weten hoe het is afgelopen....
     
  16. moppie2008

    4 jul 2008
    33
    0
    0
    Hallo meiden,

    Wat een pech hebben wij toch he? En om je heen hoor je altijd alleen maar mooie verhalen! Maar ook met ons komt het allemaal goed, daar vertrouw ik op. Nog twee dagen heb ik me echt, en ben zo zenuwachtig. Nou meiden succes allemaal. xxxx
     
  17. lautje1979

    lautje1979 Fanatiek lid

    30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen!
    Ik ben gisteravond nog naar de huisartsenpost geweest, het bloed was gestopt maar had zo'n buikpijn. Voelde me enigszins voor schut staan de buikpijn wordt namelijk waarschijnlijk veroorzaakt door een simpele blaasontsteking. Heb antibioticakuur, vanmorgen is de buikpijn al wat minder en geen bloed....
     
  18. Dilady

    Dilady Lid

    12 feb 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    Voel je vooral NOOIT voor schut staan bij een arts! Ik heb het zelf de afgelopen weken meegemaakt. Heb me 4 keer weg laten sturen door de secretaresses in het ziekenhuis. Mijn huisarts werd ook weg gestuurd met het bericht dat het te vroeg was om iets te zien (6 weken). Uiteindelijk ben ik vorige week met spoed geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap! Wat ben ik boos op iedereen die me steeds maar weg heeft gestuurd zonder te luisteren!
    Je kent je eigen lijf het beste, luister er goed naar! En... geniet natuurlijk van je zwangerschap.
     

Deel Deze Pagina