Hele rare bloedverlies en helemaal niets

Discussie in 'Miskraam' gestart door Yasmine19911, 26 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmine19911

    Yasmine19911 Nieuw lid

    26 okt 2017
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hi all,

    Ik ben altijd een stille lezer geweest van deze forum maar nu heb ik zo hard jullie advies nodig. Na mijn vorige zwangerschap heb ik geen anticonceptie genomen. 10 maanden lang werd ik niet ongesteld waarschijnlijk ivm borstvoeding. Tot ik opeens op 1 september 2017 ongesteld werd. Een maand later in de eerste week van oktober was ik nog steeds niet voor de tweede keer ongesteld dus ging ik testen. Ik heb drie soorten testen gedaan en alledrie waren ze positief. 2x clearblue gaf aan 1-2 weken (wat 3-4 weken betekent). Ik was zo ontzettend blij en hb een afspraak staan voor de eerste echo aanstaande maandag. Ik zou dan 8 weken moeten zijn. Helaas bloed ik de laatste dagen incl vandaag heel lichtjes. Soms wat meer dan de andere keer. Ik mocht dus vandaag vervroegd een echo doen. Op de echo zagen ze NIETS! Geen vrachtzakje geen vrucht. De verloskundige heeft gezegd dat ik de eerste menstruatie niet kan vertrouwen en dat ik wellicht maar 4 Weken zwanger ben maar ook dat de eerste menstruatie misschien een miskraam kon zijn. Over drie weken heb ik weer een echo. Ik ben nu zo onzeker.

    Ik heb zojuist weer een test gedaan en j raad het...weer positief dit keer 2-3 weken (wat betekent 4-5 weken). Ik weet het echt niet meer :( wat betekent het nou nu ik bloed? En waarom is er niets te zien?

    Wat adviseren jullie mij en heeft iemand zoiets meegemaakt?
     
  2. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Als ze je drie weken geleden al een positieve test had dan moeten ze nu iets zien in je baarmoeder. Was het slechte apparatuur? Mogelijk heb je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik zou de verloskundige bellen en vertellen van de tijdlijn (wnnr eerste positieve test) en je laten verwijzen naar het ziekenhuis. Als het namelijk wel een bbz is kan jer gevaarlijk zijn.

    Sterkte!
     
  3. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Lees nu pas dit verhaal maar ik denk ook dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap moet worden uitgesloten. Langzaam oplopende testen en niets in baarmoeder en licht bloedverlies kan hier bij passen....

    Heb je de verloskundige nog gesproken?
     
  4. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Ik zou inderdaad contact opnemen, ze moeten een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitsluiten.

    Waren die positieve testen van begin oktober allemaal op dezeldfde dag? In dat geval kan het ook nog zo zijn dat die op een eisprong gereageerd hebben, waardoor je dus nu pas rond de 5 weken zou zijn en het idd kan kloppen dat je nog niets zag op de echo. Maar dat kan niet als je in de tussentijd ook nog positieve testen hebt gehad.
     

Deel Deze Pagina