helemaal over mijn toeren

Discussie in 'De lounge' gestart door Stephanie20, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Hier sluit ik me helemaal bij aan.
    Ik heb t zelf gelukkig nog nooit mee gemaakt en hopelijk blijft dat ook zo, maar 2 vriendinnen van mij hebben t wel mee gemaakt.
    Bij 1 stel was de man vreemd gegaan en bij t andere stel de vrouw.
    En beide stellen hebben hard aan hun relatie gewerkt en die is nu beter als voorheen.
    Hopelijk kun je hier wat schrale troost en hoop uithalen.
     
  2. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ook ik zou niet zomaar afgaan op wat andere mensen zeggen,wie weet is er niks aan de hand.en probeert iemand alleen maar te stoken.

    ik heb het zelf meegemaakt dat een meisje zei dat ze iets met hem had gehad.bleek het achteraf niet waar te zijn.ze was gewoon jaloers en wilde zelf iets met hem.
    voor hetzelfde geld had ik de relatie beeindigd en had ze haar zin gehad.
     
  3. Gwendolyne

    Gwendolyne Fanatiek lid

    13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Oh my wat een l*l.. vind dat zó minderwaardig en achterbaks.. bleeeeh
    Kop op meid! ;)
     
  4. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ook al is het waar....ik zou dan wel willen weten WAAROM. En tot HOE VER hij is vreemdgegaan. En MET WIE. En op basis daarvan zou ik zelf mijn conclusies trekken.

    N**ken met mijn beste vriendin omdat hij er gewoon zin in had, of zoenen met een onbekend meisje dat toevallig voorhanden was nadat er in onze eigen relatie erg veel scheef en mis zat en hij daar erg van in de war was en zich daarom zat te bezatten in de kroeg toen dat per ongeluk gebeurde en hij er OPRECHT heel veel spijt van had....

    Zijn maar twee wild in het weg getypte voorbeelden, maar wil proberen aan te geven dat er verschil in kan zitten.

    Mensen zijn (als het goed is) menselijk en kunnen dus foutjes maken! Hou dat in je achterhoofd.
     
  5. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Jeetje wat kl....

    Linksom of rechtsom toch effe een deuk in je relatie en je vertrouwen in hem (of het nou waar is of niet).

    Hopelijk komen jullie er samen uit!

    Heel veel sterkte!

    En een kleine wens

    'Ik wens jullie de kracht om te veranderen wat je kan veranderen,
    de moed om te accepteren wat je niet kan veranderen,
    en de wijsheid om het verschil te zien'

    (vind ik zo'n mooie tekst he)

    Linda
     
  6. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Oh meid, ik weet precies hoe je je voelt ! Mijn ex heeft mij ook bedrogen, we woonden net een maand samen in een door ons samen gekocht huis.....

    Heel veel sterkte gewenst !

    Oh ja, ken het gezegde: once a cheater always a cheater !
     
  7. joyce

    joyce Bekend lid

    er zit helemaal geen verschil in vreemgaan is vreemdgaan!
    dan moet je met je stomme kop maar nadenken.
    ( is mijn mening )!
     
  8. Ninetje

    Ninetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Er is GEEN enkel excuus om vreemd te gaan!
     
  9. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik herken dit volledig!
    Mijn ex is ook vreemd gegaan.
    Ik was net 9 weken zwanger, en we woonden een half jaar samen.
    We waren bijna 3,5 jaar samen!

    Ik ben er toen zelf achter gekomen ( heb zijn tel. helemaal uitgepluist etc. en hij heeft het bekend).

    Ik heb geen enkele contact meer met hem en zijn fam.
    Hier heb ik zelf voor gekozen, en het is nog steeds de juiste beslissing geweest (ook achteraf gezien).

    Meid, je wordt hier sterker door! Geloof me..
    Ik be er zelf ook sterker uit gekomen, en er zijn een aantal hier (o.a. de aug. mamma's 2007) die dit zullen beamen, omdat ik het echt niet makkelijk heb gehad!

    Als er wat is PB je maar, vind ik niet erg, echt niet..
    Al is het om je hart te luchten..

    Dikke knuffel,

    Loran
     
  10. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36

    Ik ben het helemaal met Talia eens.

    Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het niet waar is :(
     
  11. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    sorry, maar ik kan niet lezen dat ze dit van iemand gehoord heeft?
    Of ben ik er nou zo aan het overheen lezen?
     
  12. erdtub

    erdtub Actief lid

    1 jul 2007
    133
    0
    0
    den haag
    veel sterkte!
     
  13. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Loran nee dat staat er niet. Maar we weten ook niet hoe ze erachter is gekomen. Ik hoop dat het gewoon een broodtje aap verhaal is dat ze heeft via via heeft gehoord
     
  14. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ze reageert zelf niet meer.

    Jammer, want we weten eigenlijk niets.
     
  15. Stephanie20

    Stephanie20 Fanatiek lid

    6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    bedankt allemaal, nu is het al een stuk beter.

    Hier even een verduidelijking...

    Mijn vriend was op sportkamp in oostenrijk, daar heeft hij een meisje leren kennen, het klikte en van het één kwam het ander.
    Toen hij thuiskwam was hij zo eerlijk om te vertellen dat hij iemand had leren kennen waar hij heel goed mee kon opschieten... maar natuurlijk heeft hij maar een halve waarheid verteld. Ik had een vermoeden dat er meer gebeurd was dus heb ik dan maar alles nagekeken... zo kwam ik te weten dat hij vrolijk chatte met haar. Ik kon hun hele gesprek lezen (was zo vernederend voor mij om te horen dat hij haar miste en dat het zo leuk was voor hem om haar in zijn armen te hebben) Toen ik alles gelezen had kookte mijn bloed helemaal ik was totaal over mijn toeren. Ik kon hem er nog niet mee confronteren omdat hij gaan trainen was. Ik heb zelf nog met haar gesproken (gechat weliswaar in het engels en ze gaf alles openlijk toe aan mij, terwijl ze zelf ook een vriend heeft)

    Nujah ik weet dat ik zelf ook geen engeltje ben, en kheb dus ook al een scheve schaats gehad, maar ik ben altijd eerlijk tegen hem geweest. kvon het gewoon zo wreed dat hij mij contstant blaasjes heeft wijsgemaakt.

    Nuja ik hou jullie op de hoogte en nogmaals bedankt voor jullie steun.

    ps de reden dat ik niets meer liet weten is dat ik de hele dag aan het werk was en nu pas thuis ben.
     
  16. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    En heb je hem nu al geconfronteerd ermee?
     
  17. Stephanie20

    Stephanie20 Fanatiek lid

    6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    ooo dat heb ik zeker, ik had héél veel zin om naar het voetbalplein te gaan en hem ermee te confronteren van mijn part mocht iedereen het horen, maar ik heb dat niet gedaan, kheb gewacht tot hij thuiskwam. maar hij wist al dat er iets aan de hand was zijn minares/slippertje had hem verwittigt dat er iets aan de hand was.
     
  18. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    en nu?
     
  19. Stephanie20

    Stephanie20 Fanatiek lid

    6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Het ergste van allemaal is dat we maandagnacht op reis vertrekken, aan de ene kant vind ik dat hij nog een tweede kans verdient omdat ik die ook van hem gekregen heb maar aan de andere kant voel ik dat het vertrouwen een serieuze deuk gekregen heeft. Misschien toch met hem op reis gaan en alles eens goed laten uitwaaien. Ter verduidelijking hij heeft niet met haar geslapen maar wel andere dingen gedaan, moest hij met haar het bed gedeeld hebben dan kon hij het helemaal op zijn buik schrijven!
     
  20. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    lastig hoor!
    Tja, als je zelf ook al eens de fout in bent gegaan, krijg je een beetje het de pot verwijt de ketel gevoel, maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd als buitenstaander..
    Wat ik me wel gelijk afvroeg, misschien vraag ik nu wel iets wat te prive is, maar hebben jullie nu dan ook een actieve kinderwens?
     

Deel Deze Pagina