helemaal over mijn toeren

Discussie in 'De lounge' gestart door Stephanie20, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Ik zou als eerste maar eens heel goed met hem praten wat ie zelf wil, of had je dat al gedaan?

    Ik bedoel het lijkt mij dat ie wel zou moeten kiezen en dan het contact en alles met haar moet verbreken.

    En je zal goed moeten bedenken wat je zelf ook wilt.
    En tja die vertrouwensband is heel moeilijk om weer goed te krijgen, je moet wel heel sterk in je schoenen gaan staan, meis...

    Maar ik wens je veel sterkte toe...

    :knuf: Marieke
     
  2. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Eerlijk is eerlijk...als jij zelf van hem een tweede kans hebt gekregen en hij is het jou waard....ik bedoel...als je veel van hem houdt en hem het liefst niet kwijt wilt raken....ga op reis.

    Praat goed met elkaar. Zoek uit wat jullie beiden willen en waarom gebeurd is wat er is gebeurd.

    Daarna kan je altijd nog knopen doorhakken, toch?
     
  3. Stephanie20

    Stephanie20 Fanatiek lid

    6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Tot nu toe is het enkel oefenen ( zo noemen wij het toch) Ik studeer nog voor de moment en mijn vriend is volgend jaar afgestudeerd. Beiden zijn we zot op kinderen. Moest het nu zo zijn dat ik zwanger wordt dan zouden we het zeker houden, maar we willen eerst alles klaar hebben voor er een kindje komt. Voor mijn part zou het er nu al mogen komen, maar ik ben realistisch genoeg om te weten dat dit niet kan. Maar ik kan het niet laten om hier af en toe eens te komen...Ik hoop dat dit niet verboden is
    ;) ;)

    Binnen twee jaar zal hopelijk onze kinderwens omgezet worden van passief naar actief!
     
  4. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Nee, zeker niet iedereen is hier uiteraard welkom!
    Ik stelde mijn vraag al niet voor niks zo voorzichtig mogelijk, ik wil niemand voor het hoofd stoten.
    Veel succes ermee, ik hoop dat jullie tot een bevredigende oplossing komen.
     
  5. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Ik zit hier ook voor de gezelligheid nu, eerder om een andere reden, maar die wens heb ik even een jaartje of 2 uitgesteld, lees wel altijd mee met iedereen en leef ook met mensen mee, daarom kom ik hier nog veel de laatste tijd, kijken hoe het nu gaat met mensen het is een leuke bezigheidstherapie...

    Liefs
     
  6. Niet meer actief

    Ik sluit me hier bij aan. Ik zou ook wel op reis gaan en veel praten met elkaar. Vertrouwen is belangrijk in een relatie en eerlijkheid ook!
     
  7. mama1986

    mama1986 Fanatiek lid

    ben ik het helemaal mee eens :idea:
     
  8. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    er is er nog één: what goes around comes around ;)
     
  9. zonneschijntje

    zonneschijntje Actief lid

    13 jul 2007
    105
    0
    0
    NL
    zo te zien heb je allang besloten bij hem te blijven. ;)
     
  10. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Ik kan daar nu wel fel tegen ingaan, maar daar heb ik nu geen zin in.
    Hoop maar dat het jullie nooit overkomt ;)

    Ik hoop voor je dat jullie er samen uitkomen (aangezien je graag een kindje wil met hem).
    Natuurlijk heeft je vertrouwen een flinke deuk opgelopen, maar denk dan aan hoe het met jou is gegaan. Zijn vertrouwen in jou zal toen waarschijnlijk ook zijn geschaadt. Toch gaf hij je een tweede kans.
    Het heeft tijd nodig om te helen en dat gebeurt niet in 123. Als je besluit om met hem verder te gaan dan moet je het ook de tijd gunnen.
    En het verleden achter je laten. Niet met elke ruzie verwijten naar elkaar gooien.
    Praat er samen over als je het er een keertje moeilijkmee hebt.
     
  11. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik geloof ook niet in die stelling.
    Al zou mijn man me bedriegen, zou ik m ook niet 1-2-3 bij t grofvuil zetten. We hebben samen iets opgebouwd en je kent elkaar genoeg om te weten of dit een "eenmalig" iets is, of dat ie dat vaker van plan is om te doen.
    Ik denk wel dat als de drempel eens genomen is, die drempel toch minder hoog is voor n mogelijk volgende keer.

    Veel sterkte en neem idd de tijd om je relatie weer op de rails te zetten, voordat je er n kind in betrekt. (mijn tip, geen wet ofzo;)) Mocht namelijk op termijn blijken dat het heel erg moeilijk is om jehier overheen te zetten, dan is een kind een extra stoorzender om de relatie weer te laten helen. Om nogmaar te zwijgen van het beëindigen van je relatie.
     
  12. ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je/jullie eruit geraken.
    Ik zou zeggen...volg je gevoel.

    Liefs, Saartje
     
  13. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Ik sluit me hier helemaal bij aan. Probeer eerst goed te praten. Als mijn vriend me zou bedriegen zou ik ook eerst proberen alles uit te praten. We hebben heel wat meegemaakt en opgebouwd dat zou ik niet zomaar naast me neer kunnen leggen. Ook ik heb het idee dat je al besloten hebt bij hem te blijven omdat je het over een kinderwens over 2 jaar hebt. Maar adviesA:probeer eerst alles uit te spreken en kijken wat jullie beiden willen en belangrijk vinden.
    Maar inderdaad als het een keer gebeurd is vraag ik me ook af of het niet vaker zal gebeuren. De bekende drempel waar de vorige het ook al over had. Nu hebben jullie het beiden eens ervaren en hoop dat jullie met die ervaring erachter komen elkaar toch niet te kunnen missen. Praat met elkaar en idd betrek er nog geen kind bij. Mijn idee: die zijn (bijna) altijd de dupe van problemen tussen ouders.

    Ik wens je veel sterkte en hopelijk geluk met elkaar voor de toekomst.

    Liefs, Iris.
     
  14. mamavanYeline

    mamavanYeline Bekend lid

    12 okt 2005
    666
    0
    0
    Meid ik leef helemaal met je mee, ik ben er een tijdje geleden achter gekomen dat mn man mij bedrogen heeft en dus nu ook een vriendin heeft.

    Heel veel sterkte
     
  15. Niet meer actief

    Meis, probeer er maar eens goed achter te komen wat hij nou eigenlijk wil van dat andere meisje...

    Want als zij hem nogsteeds smst, ziet het er niet naar uit dat hij hier mee wil stoppen...
     

Deel Deze Pagina