Hellupp....CB test..?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ukkie88, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Hi dames,

    ik heb net getest met CB..k heb alleen de handleiding thuis laten liggen en zit nu op me werk...

    De test gaf aan dat ik kon beginnen (zwangersschapstesticoon, stil staand), daarna heb ik erover heen geplast (het zwangersschapstesticoon beginnen te knipperen, heel lang). Na een paar minuten stopte die en zag ik de zwangerschapstesticoon stil staan en stond er een boekje naast...
    Wat houdt dit boekje ook al weer in..kan iemand mij helpen?
     
  2. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Niemand? Ik heb het geprobeerd op te zoeken op internet, maar helaas nog zonder succes....
     
  3. alecia

    alecia Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Als je hem eruit trekt of voor je hem erin deed, stonden er toen ook 2 streepjes?
     
  4. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Het is de test van CB met het schermpje waar je alleen in krijgt "Zwanger" of "Niet Zwanger"...

    Deze test heeft geen streepjes....
     
  5. alecia

    alecia Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Volgensmij moeten ze ok streepjes weergeven.
     
  6. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Als ik dat test ding eruit haal....is het voor de helft blauw....t is een beetje lastig uit te leggen zonder foto, maar kan wel een foto maken maar alleen niet op de pc zetten want zit op me werk
     
  7. alecia

    alecia Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    heb ff gvraagd aan vriendin van mij, volgens haar komen er wel 2 strepen, denk te wening urine opgenomen ofzo.
     
  8. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Heel raar...maar hij knipperde ook onwijs lang. Dat was echt niet normaal, vanmiddag of vanavond nog maar even een nieuwe er tegen aan gooien
     
  9. Joycie02

    Joycie02 Bekend lid

    12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ik had dat ook elke keer weer met de digitale ovutest...volgens mij zijn die digitale testen niet handig om over heen te plassen. Ik denk dat je beter wat urine kunt opvangen. Succes!
     
  10. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Thanks :) ik ga denk ik sowieso een andere test halen en gebruiken

    Er zit vlak bij mij een Etos, heb jij enig advies qua test welke ik daar kan halen?
     
  11. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Dat boekje in het venster betekent dat je de test niet correct hebt uitgevoerd meis!
    Dat gebeurde bij mij ook toen ik er overheen plaste! Als je urine opvangt dan moet ie het wel doen!

    Meestal gaat het in het venster zo'n 30 sec knipperen en vervolgens krijg je het resultaat!

    Succes!
     
  12. Joycie02

    Joycie02 Bekend lid

    12 apr 2007
    635
    0
    16
    De gewone van CB, die waar het kruisje moet komen. Succes!
     
  13. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Thanks... :D die ga ik dan vandaag of morgen maar even halen
     
  14. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Boekje betekent dat ie niet goed gewerkt heeft. Je kan idd beter urine opvangen.
    Succes!
     
  15. puk

    puk Lid

    18 mrt 2006
    82
    0
    0
    arnhem
    De test heeft inderdaad niet goed gewerkt had ik ook...je moet hem ook niet te lang in de urine houden hoor, dat had ik volgens mij gedaan...gewoon precies de beschrijving aanhouden en meteen na de juiste aantal seconde neerleggen! succes ik had iniedergeval een positieve uitslag! :D :D
     
  16. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Bij de wel of niet zwanger test krijg je trouwens geen streepjes in beeld maar de tekst zwanger of niet zwanger. Ik raad zelf de goedkope test van de kruitvat aan, ik vond de CB zwanger/nietzwanger niet zo fijn ik vond de tekst niet zwanger steeds erg pijnlijk.
     
  17. Ik zou gewoon die goedkope test van Kruidvat halen, 2 voor 5 euro. werkt goed en is gemakkelijk in gebruik.
    Vind al die andere testen gewoon veel te duur.
     
  18. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Thanks allemaal dames....ben ongie geworden...dus hoef al niet eens meer te testen :(
     

Deel Deze Pagina