zou dit de eisprong zijn geweest?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jolanda, 15 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Hallo Allemaal
    vanochtend ongeveer drie kwartier na het opstaan, kreeg ik me daar toch last van mijn onderbuik, alsof mijn baarmoeder zich helemaal samentrok voor een menstruatie, en had erg last van mijn onderrug, kon amper rechtop staan.

    Na drie uur pijn heb ik de assistent van de gyn gebeld, zei vertelde dat het inderdaad wel een eisprong kon zijn en dat sommigen niks voelen en anderen wel ( nouja ik heb er geen ervaring mee dus het zal wel)
    ik moest toch voor de zekerheid even urine naar de ha brengen, ter controle van evt blaasontsteking.
    Dit heb ik gedaan krijg de uitslag rond drie uur.

    Ze vertelde ook dat als het morgen nog niet over is dat ik dan moet bellen want dan kan ik waarschijnlijk een echo krijgen.

    Nu begint de pijn af te zakken, maar ik wil eigenlijk wel heel graag een echo zodat ik direct weet waar ik aan toe ben, anders moet ik namelijk komende maandag bloedprikken om te kijken of er progestoron in mijn bloed zit, maar de uitslag krijg ik dan pas twee weken later na het bloedprikken.
    Kan het eigenlijk niet maken toch? om te zeggen dat ik nog steeds pijn heb zodat ik die echo krijg?

    wat vinden jullie?
    groetjes
     
  2. Niet meer actief

    ik heb ook flink last van mijn eisprong. Vorige maand heb ik 5 dagen lang flinke krampen gehad, voelde als menstruatie pijn.

    Deze maand gaat het gelukkig beter. Maar voel soms wel van die krampen en het trekt ook soms naar mijn rug ja.

    Dus het kan wel.

    Wat je doet met een evt echo is aan jou. Ik zou het niet doen. Want stel dat ze niks zien en zeggen: heb je het verzonnen? Dan sta je daar. En misschien nemen ze je dan een volgende keer niet serieus meer.