Help help help

Discussie in 'Miskraam' gestart door Whooop, 6 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whooop

    Whooop Lid

    17 mei 2016
    34
    2
    8
    Hallo,

    Ik ben ongeveer 5 weken en 3 dagen zwanger op dit moment.
    Sinds zondag roze bij afvegen en sinds maandag echt bloed. Sinds dinsdag echt heel veel bloed verlies. Snachts stopt het dan weer en overdag gaat het verder. Gisterennacht wel doorgegaan met vloeien niet enorm veel. Vandaag is het weer los gebroken..
    Maak me zo ongerust. Inwendige echo gehad vandaag en daar zie je vruchtzakje maar ook bloed in de baarmoeder. Moet nu afwachten op echo volgende week. Ik verwacht nu gewoon een miskraam. Maak me zo veel zorgen. Ik ga er vanuit dat het niet goed afloopt ..Toch hoor je altijd verhalen dat het bij sommige wel goed afliep of ben ik dan de naïef?
     
  2. Whooop

    Whooop Lid

    17 mei 2016
    34
    2
    8
    Oja..volgens de echo mevrouw 50 procent kans op miskraam?? Ligt dit nu niet veel hoger dan?
     
  3. Marlee16

    Marlee16 Actief lid

    17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Het kan twee kanten op gaan, ik heb 2 miskramen gehad die zo begonnen, met stolsels wel op gegeven moment, en deze zwangerschap ook op vijf weken bloed verlies, ik dacht het is weer mis maar het zette niet door, er zat nog een zakje, en ik heb daarna nog een keer bloed verloren een paar keer, met 7 weken toch een goede echo gehad met kloppend hartje, nu nog bruin verlies, ben bijna 8 weken nu. En tot nu toe gaat het nog goed. Ik hoop voor jou dat het ook goed zit! Ik dacht na het bloeden ook echt dat het einde oefening was, maar het hoeft dus echt niet altijd zo te zijn. Heb hier ervaringen van dames gehoord die tot veel verder in hun zwangerschap nog bloed verloren en een gezonde zwangerschap of al baby hebben. Hou gewoon rekening met dat het mis "kan" gaan meid maar hoop houden mag altijd!!!
    Ik duim voor je!
     
  4. JoyNoa

    JoyNoa Bekend lid

    7 mei 2017
    934
    316
    63
    Vrouw
    Ik heb ook beide kanten meegemaakt dus ja het is echt 50/50. Twee keer een mk gehad bij 6 wkn en dat leek gewoon op een menstruatie, de eerste keer wel met heftige buikpijn maar de tweede keer helemaal niet. Ik heb ook een keer vanaf NOD gewoon zoveel bloedverlies gehad als een menstruatie (dacht ook ongesteld te zijn geworden) maar het stopte na een dag, althans het was nog maar zoooo weinig dat ik uiteindelijk nog testte voor de zekerheid en ja zwanger. Die zwangerschap bleek ik uiteindelijk een hematoom te hebben wat het bloedverlies veroorzaakte. Heeft tot 18 wkn geduurd, niet constant maar dan weer een paar dagen wel, dan weer niks.

    Ik duim voor een goede zwangerschap voor je!
     
  5. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Ik heb ook bloedverlies gehad door een hematoom met 5/6 weken.
    Uiteindelijk is het gestopt met bloeden.
     
  6. Whooop

    Whooop Lid

    17 mei 2016
    34
    2
    8
    Bedankt meiden. Ik denk dat de miskraam heeft plaatsgevonden inmiddels. Hele dikke lange sliert?!
    Hoelang na de miskraam zou je weer zwanger kunnen worden..?
     
  7. Whooop

    Whooop Lid

    17 mei 2016
    34
    2
    8
    Hoelang zou je kunnen blijven bloeden trouwens? Want dat is nog echt niet minder
     
  8. Marlee16

    Marlee16 Actief lid

    17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ik denk niet dat dit het al is meid????? Ben je ook stolsels verloren? Mijn miskramen waren meestal een weekje, en dan eerste dagen veel bloed met stolsels en vervolgens het vruchtzakje en vandaar werd het bloeden minder....
     
  9. Whooop

    Whooop Lid

    17 mei 2016
    34
    2
    8
    Bedankt voor je reactie. Het wordt niet minder het bloeden. Wel al heel veel stolsels en die dikke lange sliert verloren deze week... wordt er moedeloos van
     
  10. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Die dikke sliert is waarschijnlijk je baarmoederslijmvlies dat is losgekomen. Ik zit nu ook midden in een miskraam en ben die op de eerste dag ook verloren. Veel stolsels en het bloed blij elkaar klinkt niet goed meid, ik verwacht een miskraam, maar blijf nog even voor je duimen.
    Kan je niet een test doen? doordat mijn test niet op liep en daarna lichter werd, wist ik dat ik een miskraam zou krijgen. Sterkte.
     
  11. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Bij een vroege miskraam (Zoals die van jou) zou het zomaar kunnen zijn dat je over twee weken alweer een eisprong hebt, maar het kan ook wat langer duren.
    Bij mijn miskraam rond 5 weken, had ik op dag 14 alweer een eisprong. Maar het verschilt per persoon en per zwangerschap. Een goede indicator is wel een zwangerschapstest. Zolang er (veel) hcg in je lijf zit, zal je lichaam geen nieuwe cyclus starten.
     
  12. Whooop

    Whooop Lid

    17 mei 2016
    34
    2
    8

    Ah Frummels ook veel sterkte voor jou!!! Het is zo ingrijpend vind ik...al die spanning verdriet en tranen..het bloeden is nu minder bijna niets meer met afvegen nog wel meer. Nog steeds wel enorm gevoelige en gezwollen borsten..wanneer zou dit stoppen..zo naar als je bijna zeker bent van een miskraam
     

Deel Deze Pagina