Help hoe werkt de babyzoo slaaptrainer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    We hebben via fb een babyzoo slaaptrainer gekocht. Alleen we krijgen hem niet aan de praat. Als ik naar een gebruiksaanwijzing op google zoek dan staat er een knop op die er bij ons niet op zit. (Zit ook geen plek voor die knop op). De ogen gaan niet dicht en ook het lichtje doet het niet. Nieuwe batterijen hebben we er al in gedaan.
     
  2. sheann

    sheann Fanatiek lid

    14 mei 2008
    4.643
    0
    0
  3. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wij hebben er ook twee in huis die verschillen.
    De een heeft een knopje op zijn rug om de oogjes te sluiten, dat is de oudere versie. De nieuwere moet je sluiten door op het lamp knopje langer in te drukken. Op de digitale kant zeg maar.
     
  4. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

  5. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Die laatste hebben wij ook idd. Ze heeft het nog laten zien aan mijn man en toen deed hij zijn ogen wel dicht. Nu we het zelf proberen doet hij zijn ogen niet dicht. We hebben er andere batterijen in gedaan (nieuwe) en we hebben de tijd in gesteld en de alarmtijd. Maar ook op de alarmtijd gebeurd er niks
     
  6. happyglow

    happyglow Fanatiek lid

    18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik heb een nijntje, die doe je dicht door de lampknop 5 seconden ingedrukt te houden, wellicht bij jou ook?
     
  7. Poohbear82

    Poohbear82 Fanatiek lid

    12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Even met de oude batterijen proberen misschien?
     
  8. mamazeyad

    mamazeyad Niet meer actief

    bij ons moet je dan op mode drukken en dan kan je met hour en min de tijd goed zetten. de tijd kan je twee keer instellen op de digitale klok. 1 is voor de huidige tijd en de andere is voor de tijd waarop de wekker moet afgaan. daar staat ook iets van at in kleine letters boven. als je de tijd goed hebt ingesteld dan weer op mode drukken en dan grotere knop boven op langer indrukken om de ogen te sluiten. ik denk wel dat wij de nieuwe versie hebben (hebben hem twee weken geleden gekocht).
     
  9. sheann

    sheann Fanatiek lid

    14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Om de oogjes te sluiten moet je inderdaad 5 seconden op de bovenste knop drukken. Dit is ook de knop voor het nachtlampje.
     
  10. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    We zijn erachter en gelukkig ben ik dit keer niet degene die zo slim is geweest om het fout te doen. Mijn man had blijkbaar een batterij er verkeerd in gedaan haha!
    Apart dat de andere functies het wel deden. (Digitale klok).
     
  11. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    :D:D:D mannen....

    Wat ook vreemd is, is dat de wekker het ook gedeeltelijk doet met maar 1 batterij erin....
     
  12. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Vond ik dus ook:D
     
  13. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.217
    3.657
    113
    Ik wilde het net zeggen. Deze blonde mama had ook een batterij omgedraait. Helaas is hij hier al in 4 maanden twee keer stuk geweest
     
  14. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Haha het is dus iets wat vaker voorkomt:)

    Wat zonde zeg. Je hebt hem kunnen maken begrijp ik?

    Hier morgenochtend kijken of hij werkt. Julia vond hem al wel erg leuk!
     
  15. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.217
    3.657
    113
    Ik heb een nieuwe gekregen van de winkelier maar die doet het nu ook niet meer :x
     
  16. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Zo dat is slecht zeg! :(
     

Deel Deze Pagina