Te duur?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mini Shopaholic, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mini Shopaholic

    Mini Shopaholic Niet meer actief

    Weer en vraagje.

    Ik heb op de rommelhoek en via een app 2 broeken van vingino te koop (maat 86) en 1 shirt (maat 86). De broeken zijn zo goed als nieuw (zoon misschien 2x per broek aangehad) en shirt is ook echt nog in perfecte staat. De nieuwprijs van alles bij elkaar lag op z'n 135 euro!

    Nu heb ik hem dus op de rommelhoek gezet en vroeg ik 35 euro voor alles bij elkaar. Het staat er nog maar net op, maar de 2 reacties die ik had gekregen waren niet zo aardig. 1 vond het veel te duur en de andere vroeg of ik gek was geworden om zulke bedragen te vragen.

    Ik heb zelfs aangegeven dat ik zelfs wel akkoord wil gaan voor 35 euro incl. verzenden.

    Ben ik nou echt "gek" geworden of is het gewoon een normaal bedrag. Ik dacht dat je voor Vingino 2e hands ook nog wel een leuk bedrag kon vragen En al helemaal als het in nieuwstaat is.
    In de bijlage even een foto van een broek dan zie je ook in welke staat de broek is.

    Graag jullie eerlijke mening. En als ik de prijs moet aanpassen, na welk bedrag dan?
     
  2. Mini Shopaholic

    Mini Shopaholic Niet meer actief

    en de voorkant
     
  3. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nee vind het helemaal niet duur :O Volgens mij weten die mensen niet waar ze het over hebben.. niks van aantrekken :D
     
  4. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Eerlijk? Ik zou op de foto af ook niet veel bieden.. Vind de broekjes er wat oud uit zien (oud is niet het juiste woord, maar ik vind het niet zo mooi gewoon die details op zakken en bij de rand etc). Hoort bij dit model schijnbaar zo, maar aangezien ik echt niet geweten had dat het een relatief duur merk is had ik waarschijnlijk ook gedacht 'die is gek met €35,- voor zulke broekjes' :) :p
     
  5. blijzwanger

    blijzwanger Fanatiek lid

    19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    je vraagt dat voor 2 broeken en een shirt toch? tsja.. ik weet niet, opzich moet het kunnen qua prijs maar ik zou dat ool niet aan 2e hands kinderkleding uitgeven (en heb niks met vingino eerlijk gezegd)
     
  6. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind het ook niet veel hoor. Denk dat je het zo kwijt bent als je het op Marktplaats zet.
     
  7. Allesofniets

    Allesofniets Niet meer actief

    umhh.... Nee niet echt..
    Of de andere 2 kleding stukken moeten wel versleten zijn en dergelijke:p
     
  8. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik ben niet zo'n merken-mens, dus ik zou nooit 35 uitgeven voor een broek. Nieuw of 2e hands. Maar als de nieuwprijs 135 is, en de staat niet veel minder dan het nieuw was, en dit jou minimum is, dan moet je het gewoon laten staan.

    Ik denk wel dat je door zo'n specifiek merk je misschien iets meer geduld moet hebben voordat er een koper langskomt.
     
  9. kylain

    kylain Bekend lid

    7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Je kan eens kijken naar de prijzen op marktplaats...en denk dat je hem daar ook beter te koop kan zetten. Laat mensen maar bieden!
    Zo heb ik een keer 45 euro gekregen voor een set van chaos and order....waarvan ik dacht dat ik er misschien iets van 15 euro voor zou krijgen...
    Persoonlijk zou ik geen 35 euro betalen voor 2 broeken en 1 shirt.
    Denk dat je met 30 incl verzenden het wel zou kunnen verkopen.
     
  10. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind het veel maar ik heb niks met merken dus kan er niet zoveel over zeggen. De broek op zich vind ik dan ook niet echt een speciale spijkerbroek ofzo, mensen zullen er dan wel meer om geven puur vanwege het merk.
     
  11. Mini Shopaholic

    Mini Shopaholic Niet meer actief

    Broek is echt maar 2 keer gedragen. Foto's zijn misschien niet zo mooi gemaakt. Het is dat model. De andere broek is een lichte versie met achterop het logo van vingino en de Italiaanse vlag.

    ben benieuwd wat meer mensen vinden. Zakken of zo laten, en na welk bedrag? Ga ze zo ook op marktplaats zetten en dan wil ik er graag een vraagprijs of bieden vanaf prijs bij zetten!
     
  12. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik vind het wel duur en daarbij heb ik niets te schaften met de nieuwprijs

    Ik heb vorige week 4 vingino broeken opgehaald waarvan 2 met kaartje voor 24. Euro. Maar wel maat 122 die lopen niet zo hard die maten.
     
  13. Huis van Puck

    Huis van Puck Fanatiek lid

    30 jul 2010
    1.414
    52
    48
    6€ vind ik de max voor een gedragen broek. Model lijkt ook wat verouderd, iets uitlopende pijp toch?
     
  14. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Ik zou de prijs nog laten staan waarom? Omdat in jou maten veel Vingino wordt gekocht. Ik zie heel vaak dat ze over de 20 euro bieden voor maar 1 Vingino broek gedragen. Wat je ook eventueel kunt doen is vrij laten bieden. Vaak bieden dan mensen er meer voor als wat jij wilt en gaan ze over elkaar heen bieden ;)
     
  15. Mini Shopaholic

    Mini Shopaholic Niet meer actief

    Wat noem jij verouderd. Broek is denk ik half jaar geleden gekocht bij de bijenkorf en is zo ver ik weet van de 2013 collectie.
    Ik vind de pijp niet echt uitlopen hoor. Het is een smal model.

    @veroniQue86 TNX voor de tip! Daar kan ik zeker wat mee!
     
  16. piemie

    piemie Fanatiek lid

    28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Nou ik vind dat niet duur nee, ik zou ze zo kopen voor 35 euro. Ze zien er goed uit en Vingino is nou eenmaal een duur merk. Als mensen het te duur vinden kunnen ze beter kijken naar 2e hands broeken die van een goedkoper merk zijn. Ik vind dat er best veel mensen zijn die voor een dubbelje op de eerste rang willen zitten, ze willen wel merkkleding maar bieden niet naar waarde.....
     
  17. Huis van Puck

    Huis van Puck Fanatiek lid

    30 jul 2010
    1.414
    52
    48
    Dan komt t mss door de foto, vingino heeft ook wat wijdere modellen weet ik. Wil je absoluut niet beledigen hoor maar ik kom veel bij kringloop en rommelmarkten. Vandaar dat ik zeg max 6€. Voor verkoop via mp zou ik zeggen 10€? In de uitverkoop koop ik ze voor de helft van de helft, 15€ dus.
     
  18. MamaTal85

    MamaTal85 Fanatiek lid

    13 sep 2011
    2.084
    199
    63
    NULL
    NULL
    Voor mp is het niet duur, voor die dingen op fb wel!


    Ik heb tenminste het idee dat op die fb marktplaatsen enzo veel minder wordt gevraagd en betaald als op marktplaats!
     
  19. september08

    september08 Fanatiek lid

    20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Bij zon rommelhoek staat alleen maar flut prijsjes.
    Ik zou ze op marktplaats zetten, ik denk 10 a 15 euro per broekje wel haalbaar is.
    En 5 a 7.50 voor een shirt ook wel. Dus zou vraagprijs, maar wel laten bieden...
    Helaas is marktplaats niet als voorheen, toen kreeg je er makkelijk 25e per broekje voor. :(
     
  20. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Dat klopt..is echt voor leuke koopies, mensen hebben vaak ook weinig kijk op merken enz.

    ts, zou echt mp proberen
     

Deel Deze Pagina