Grote verbouwing..

Discussie in 'De lounge' gestart door Saskia1982, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1982

    Saskia1982 Fanatiek lid

    28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    We zaten er al een hele tijd aan te denken om de woonkamer eens flink op te knappen, maar aangezien we nu toch zwanger willen worden is alles heel snel gegaan.
    Deze week zijn we bezig geweest met het behang van de muren halen (bleken dus al 3 lagen over elkaar te zijn) en alle rotzooi op te ruimen.
    Om het meteen goed te doen krijgt ook het plafond een grote beurt en willen we laminaat leggen.
    De meubels moeten er toch uit, dus dan maar alles tegelijk.
    De huiskamer is dus op dit moment een ontzettende bende waar ik zelf niet zo heel blij van word.
    Maar ik ben wel heel blij dat alles straks klaar is voordat we hier een kleintje in huis hebben.
    Nu kan de rotzooi nog lekker in het toekomstige babykamertje worden opgeslagen en de meubels kunnen allemaal bij mijn baas staan zolang het nodig is.
    Als dit project af is wil Peter alvast een beetje gaan klussen in de babykamer.
    Nu ik toch nog niet zwanger ben hebben we daar mooi de tijd voor en aangezien Peter voorlopig nog vakantie heeft komt dat ook precies goed uit :)
     
  2. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk om alles netjes te maken. Het moet eerst een troepje worden he!
    Succes met verbouwen!
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Wij hebben het ook voor die tijd gedaan (al hadden we achteraf tijd zat :().

    Rust in huis betekend ook vaak rust in het hoofd...dat is dan weer wel fijn :-D

    Verbouw ze!
     
  4. Saskia1982

    Saskia1982 Fanatiek lid

    28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Nou rust heb ik voorlopig nog niet, we gaan dit weekend nog ff flink tekeer en dan hoop ik dat alles kaal en leeg is.
    De muren laten we gewoon doen door iemand met ervaring en daarna zal het weer lekker rustig worden.
    Inruimen lijkt me daarintegen wel weer leuk, kale kamer dus dan kan je alles nog helemaal inrichten zoals je zelf wil :)
     

Deel Deze Pagina