aaargh

Discussie in 'Babynamen' gestart door Dani84, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Hoi

    Word er niet goed van.. een meisjes naam waren we samen zo uit maar nu nog de jongens naam!

    Mijn man is helemaal weg van de naam Jarno.. Op zich vind ik t geen gekke naam, maar kan er maar niet echt aan wennen.. ik vind em een beetje boers :oops: (sorry) We heb ik aangegeven dat ik de naam leuk vind als 2e naam.. en heb een aantal eerste namen erbij aangegeven

    maar nee hoor man lief is niet van gedachten te veranderen, en blijft bij de naam Jarno.. en hoevaker ik em hoor hoe minder gek.. maar toch.. dr gaat niets kriebelen..

    wat moet ik hiermee? We praten er wel over en heb gevraagd of hij een andere naam kan verzinnen, maar hij vind niks mooier.. Hij vind deze naam gewoon geweldig.. en je hoort em niet zo vaak klop dit?

    Iemand tips? of stel ik me aan en moet ik me er bij neerleggen?! Graag een reactie..

    Liefs Danielle
     
  2. Chiaraa

    Chiaraa Fanatiek lid

    27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik zou mij er zeker niet bij neerleggen. Een naam moet er 1 zijn waar je beiden over enthousiast ben. Als ik het alleen voor het zeggen zou hebben, zouden onze toekomstige kinderen ook anders gaan heten dan wat we nu in gedachten hebben.

    Naam mijn idee moet je er 100% achterstaan!
    (en ik kan mij jou gedachte bij die naam ook wel voorstellen ;) )

    Succes !
     
  3. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind het geen gekke naam maar vind wel dat jullie er samen 100% achter moeten staan... en niet alleen je man...
    Laat het anders even rusten en heb het er 1 a 2 weekjes niet over.... kijk daarna verder, kan je er niet aan wennen dan op zoek naar een andere naam waar jullie samen 100% achter staan...

    Hier ook dillema, het zelfde als bij jou maar dan omgekeerd.. ik ben 100% zeker van de naam maar vriendlief niet.... erg moeilijk!

    succes!
     
  4. Sarah84

    Sarah84 VIP lid

    21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik vind m ook erg boers!
     
  5. minipi

    minipi Fanatiek lid

    17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je de naam 'net niet' vindt; ik vind zelf bijv Jacco wel leuk (klinkt ongeveer hetzelfde), maar Jarno inderdaad nogal 'boers'. Maar goed, het gaat erom wat jullie vinden.
    Ik zou je man eens zeggen: stel nou dat ik heeeeeeeelemaal weg ben van de naam 'jayden' (of iets anders waarvan je verwacht dat hij het vreselijk vindt) en echt niks anders leuk vind, hoe zou jij dat dan vinden? Hopelijk kan hij zich een beetje indenken dat dit niet de manier is om samen tot een naam te komen. Een compromis is altijd beter dan een naam die de één geweldig vindt en de ander niet.
    Succes ermee!
     
  6. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou zeggen: Blijven zoeken naar een naam waar je allebei een goed gevoel bij hebt. Anders blijf je daar denk ik toch nog lang aan denken.
    Jullie hebben nog even de tijd.....
     
  7. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.446
    3.704
    113
    Ik vind jarno ook wat minder. Als het Djarno is vind ik het zelf al wat stoerder worden en dan vind ik het wel een leuke naam.
     
  8. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Hoi

    Ja dan word het idd anders van.. hmm es ff polsen bij manlief vanavond! haha

    Bedankt!
     
  9. minipi

    minipi Fanatiek lid

    17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Of Arno?
     
  10. Koetje

    Koetje Fanatiek lid

    22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Ik vind Jarno idd ook wat boers, moet er ff aan wennen. Een pluspunt; de sterkste man van Nederland heet ook zo (Jarno Harms) ;) . Misschien wil manlief daarom wel die naam, haha!
    Maar ik zou echt niet je kindje zo noemen als je niet echt een goed gevoel erover hebt. Dan kan je man net zo goed jouw zin doen (is natuurlijk ook niet goed). 'Gewoon' samen tot een mooie naam komen, waar jullie allebei achter staan. Hoe vond ie eigenlijk Djarno? Vind ik al wat leuker klinken!
    Succes!
     
  11. Willow

    Willow Actief lid

    31 jul 2007
    339
    0
    0
    Ik vind ook dat je allebei helemaal achter de naam moet staan.
    Dus ik zou verder zoeken
     
  12. Chiaraa

    Chiaraa Fanatiek lid

    27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    En hoe is het gegaan Dani?
     
  13. Line

    Line Fanatiek lid

    7 jan 2007
    2.694
    265
    83
    Ik woon in een 'boerse' omgeving en hier komt de naam best veel voor...haha!
    Daarom zou ik er niet voor kiezen, hoewel ik het geen lelijke naam vind.
    Ik zou wel voor een naam gaan waar je allebei achterstaat.
    Misschien:

    Arne
    Jaron
    Aron
     
  14. Niet meer actief

    Ik ken wel een Jarmo.

    Maar ik vind het ook niet echt een mooie naam.
     
  15. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Nou manlief vind Djarno geen mooie naam meer buitenlands :oops: en Arno begint ie om te lachen.. zegt ie ik moet toch naar t gemeentehuis..

    Ik zeg nee we kiezen een naam waar we samen achter staan.. Begint ie weer te lachen..

    krijg zo toch last van m`n hormonen :evil:
     
  16. Chiaraa

    Chiaraa Fanatiek lid

    27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    hahaha ik zou hem schoppen!

    Maar dat kan hij toch niet serieus menen :confused: !
     
  17. minipi

    minipi Fanatiek lid

    17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    GRRRRRR wat een *****.... Ik zou dreigen om mijn moeder mee te sturen naar het gemeentehuis ofzo. Lacht ie wel anders.
     
  18. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Hahahah

    Heb em al geschopt :p help niet.. hahahaha

    nee ik denk niet dat hij het heel sirieus neemt.. weet t eigenlijk niet..
    zal es moeten gaan huilen ;) dan kom ik er achter haha hij probeert me altijd op de kast te krijgen.. je hapt dan zo leuk zegt ie :confused:

    maar goed.. denk dat ik met een hele goede naam moet komen ofzo.. enne die van m`n moeder mee sturen vind ik nog niet zo gek hihi

    Liefs..
     
  19. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    zow alweer ff geleden dat ik gepost heb hier :p maar volgens mij ben ik nu echt tot hem doorgedrongen haha

    Hij maakte weer een opmerking dat we over de jongens naam uit waren.. en ik viel me toch uit :oops: :x Dat ik het echt niet leuk vond dat hij er over doordramde.. en dat ik die naam wel mooi vind als 2e naam maar niet als 1e en dat hij er niet zo over door moest drammen.. had de tranen in m`n ogen staan.. (hormonen :rolleyes: ) maar hij keek me echt zo aan van zow.. dat zit diep..

    En nu heeft ie het er niet zo meer over.. en ik kwam gister met een paar andere jongens namen aan.. maar die vond ie niet zo mooi.. maar hij zei niks over de naam die hij eerst zo mooi vond.. jarno dus.. Er zit een kans in dat dit evt de 2e naam word.. maar denk niet de eerste..

    Groetjes Danielle
     
  20. rahella

    rahella Actief lid

    19 nov 2007
    436
    0
    0
    hoi dani,

    ik vind de naam die jouw man gekozen heeft zeker niet lelijk.boers of niet, ouderwets of niet, de naam klinkt lekker, manelijk.

    groetjes.
     

Deel Deze Pagina