Wie is er nog meer bij het lucas ziekenhuis in Apeldoorn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Patriciaa, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriciaa

    Patriciaa Actief lid

    28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hallo,

    Graag zou ik willen weten wie nog meer bij de gyneacoloog in het Lucas te Apeldoorn loopt.
    Dit omdat ik sinds vandaag weet dat ik er ook heen moet.
    Omdat ik erg last van agorafobie(straatangst/paniekaanvallen)heb zou ik graag van anderen willen weten hoe het daar is enz.
    Ik hoop echt op reacties.

    Groetjes,
    Patricia
     
  2. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik loop sinds twee weken ook in het Lucaszkh. Vorige week ben ik opgenomen met zwangerschapsvergiftiging en heb ik gesproken met dr S en dr P. Morgen heb ik afspraak met dr van D. Ze zijn erg aardig daar. Wil je iets specifieks weten...lat maar weten.
    Succes! (en nog gefeliciteerd!)

    edit: namen van artsen verwijderd door kwebbel moderator
     
  3. Patriciaa

    Patriciaa Actief lid

    28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hallo Alice,

    Bedankt voor je reactie.
    Het spijt me wel te lezen dat je zwangerschaps vergiftiging had :(
    Gaat het nu weer een beetje?
    Graag zou ik willen weten omdat ik nogal paniekaanvallen heb of het ver lopen is naar die afdeling vanaf de ingang?
    En is de parkeerplaats nog steeds met bouwhekken?
    Klinkt misschien dom maar ik wil het graag voor mijn geest halen zodat ik me geestelijk kan voorbereiden :rolleyes: :oops:
    Ben wel erg blij te weten dat de mensen daar aardig zijn.
    Heb je trouwens een idee of de wachtijden daar lang zijn?
    Hopelijk krijg ik een antwoord.

    Groetjes,
    Patricia
     
  4. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wat naar voor je dat je last hebt van paniekaanvallen, lijkt me heel moeilijk..
    Op de parkeerplaats staan nog steeds wat hekken maar niet veel meer; je loopt langs een aantal hekken op weg naar de ingang.
    Als je binnen bent loop je nu door langs het restaurantje. Dan rechtsaf tot je niet meer verder kan...dit is best een lang stuk rechtdoor, en neem je de lift naar 1 (mooie lichte nieuwe afdeling)..dan ben je er.
    Soms moet je wat langer wachten..soms ben je gelijk aan de beurt daar is helaas geen pijl op te trekken. Het is het beste om zo vroeg mogelijk op de dag een afspraak te hebben dan heb je de minste kans dat je moet wachten.
    Ook zou je eventueel eerst kunnen bellen en een en ander uitleggen? Misschien kunnen ze extra rekening met je houden.
    Succes meid, dikke knuffel!
     
  5. Patriciaa

    Patriciaa Actief lid

    28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hallo alice,

    Bedankt voor je andwoord en advies.
    Nou ik heb ze gebeld en ze zijn echt heel lief voor me.
    Als ik er ben zetten ze me even appart zodat ik niet in de ruimte hoef te wachten waar meerdere mensen zijn.
    Ook gaat naast mijn verloofde mijn vriendin mee.
    Dus ik heb twee dierbaren die me helpen.
    Welke ingang moet ik eigenlijk hebben?
    Ik ben er wel eens geweest maar dat was vanwege een ongeluk van mijn verloofde.
    Of is er maar 1 ingang?
    Ja ik ben zelf niet mee naar binnen geweest bleef in de auto achter om te wachten op hem en de buurvrouw die ons hielp.
    Dus ja dat was een nare ervaring maar goed alles is goed gekomen en nu ga ik er eigenlijk heen voor wat leuks.
    Al is het voor mij minder leuk vanwege angst.
    Denk als ik eenmaal geweest ben dat de volgende keren me makkelijk af gaan HOOP IK hahaha.
    Wel super lief van je dat je me advies geeft hier ik heb er zeker wat aan!

    Groetjes,
    Patricia
     

Deel Deze Pagina