OMG! Heb jullie mening nodig!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Waith, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waith

    Waith Lid

    17 aug 2008
    58
    0
    0
    Beste allemaal.

    Afgelopen vrijdag had mijn vriendin (ja ben een jongen van 26 :) )
    haar nod, echter is ze nu drie dagen overtijd.

    Aangezien we heel graag kindjes willen, brengt dit wel weer de nodige spanning met zich mee.. :)

    Graag zou ik van jullie willen weten wat jullie uit deze symptomen opmaken...

    zwanger of niet zwanger...
    we hebben al wel een test gedaan deze was afgelopen vrijdag NOD maar deze gaf negatief aan...

    oke haar symptomen zijn...

    last van gevoelige borsten/vollere borsten
    uitblijven van menstruatie
    misselijkheid met vlagen
    erg moe
    af en toe wat snauwerig/chagerijnig :)
    rare dromen
    Vol gevoel bij klein beetje eten
    Eten wat ze voorheen wel lekker vond nu niet meer lekker vinden.
    lichte krampen in de onderbuik
    veel plassen. (allhoewel dat de laatste dagen wel minder is geworden)

    Normaal is ze altijd stipt met haar menstruatie, 28dagen maar nu is ze al drie dagen overtijd... :)
    Echt ik bijt geen nagel maar nu heb ik geen nagels meer over.. zal echt superrrrrrrrrrrrrrrrrr zijn als HET zo mocht zijn :)

    wat denken jullie?

    gr
    Waith
     
  2. anne82

    anne82 Bekend lid

    16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Spannend hoor! Je HCG stijgt met de dag...dus vandaag maar weer even testen!
    En de symptomen, ja...het lijkt er op. Maar het lichaam kán je voor de gek houden.

    Laat je even weten wat de uitstlag is?
     
  3. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Zou gewoon over 2 dagen nog is een testje doen. Test met ochtendurine dit kan de test zo min mogelijk beïnvloeden.
     
  4. Sheila82

    Sheila82 Niet meer actief

    Het klinkt wel heel positief....ze kan het beste nog een testje doen inderdaad want hcg verdubbelt om de dag....
     
  5. Waith

    Waith Lid

    17 aug 2008
    58
    0
    0
    Ja zal ik zeker laten doen!

    maar idd je lichaam kan je zeker voor de gek houden...
    voor drie maanden terug was ze 5 dagen overtijd..En toen dachten we ook van Raak!
    maar niet.. was echt een teleurstelling.. :(

    Vandaag zal testen niet gaan het is zondag, en de winkels zijn niet open, zal morgen eerst een nieuwe test bij drogist halen.
     
  6. Waith

    Waith Lid

    17 aug 2008
    58
    0
    0
    Maar kan het ook zo zijn dat HCG later zichtbaar wordt?
    ik heb hier verhalen gelezen van dames die pas na een week of zelfs langer positief testen...
     
  7. anne82

    anne82 Bekend lid

    16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Ik weet niet helemaal precies hoe dat zit met je HCG, maar het kan ook zijn dat die dames hun eisprong later hadden dan gedacht, en dat ze daarom later positief testen.
     
  8. Waith

    Waith Lid

    17 aug 2008
    58
    0
    0
    oh oke... ik had gehoord, dat het soms nog te vroeg kan zijn om op je verwachte menstruatie dag een test uit te voeren... Het HCG hormoon is dan nog niet voldoende om met een test op te sporen.

    maar daarintegen heb ik ook wel gelezen dat er dames waren die een aantal dagen voor NOD een test hebben laten doen, en die wel positief was.

    zucht...... we zullen maar geduldig afwachten tot morgen :)
     
  9. anne82

    anne82 Bekend lid

    16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Succes iig!
    Ik zal duimen voor je :)
     
  10. Waith

    Waith Lid

    17 aug 2008
    58
    0
    0
    Thanks! :)

    en jullie uiteraard ook succes toegewenst! :D
     
  11. kanjer

    kanjer Bekend lid

    8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    bij ons in de buurt is op zondag altijd de Ah open. Daar kun je ook testen halen. Is dat bij jullie n de buurt niet ook het geval?

    misschien goed om ff te checken? (dan kunnen jullie vandaag nog gaan testen) ja of wachten natuurlijk heheh :) suc6!

    laaat wel ff weten he mochten jullie duidelijkheid hebben. :D (hoop voor jullie dat het raak mag zijn!)


    En wat leuk dat er een man een keer een topic start!

    succes!

    groetjes kanjer
     
  12. Waith

    Waith Lid

    17 aug 2008
    58
    0
    0
    Hoi Kanjer...

    haha nee bij ons heb je wel een AH maar die is zondag niet geopend, alleen met koopzondagen en zo... en laat het nou net geen koopzondag zijn ;)

    zullen vandaag toch nog even moeten wachten, hebben afgelopen vrijdag getest..
    Maar het wachten is echt..... pfffffffffffffff :-D

    Iig succes terug gewenst!
    en zal zeker van me laten horen jij ook he :)
     
  13. Mamasabrina

    Mamasabrina Actief lid

    22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    succes toegewenst en inderdaad over 2 dagen testje wagen hoop het voor jullie :)

    veel liefs xx
     
  14. kanjer

    kanjer Bekend lid

    8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    hehhe waith, hier zijn we nog aan de klus dus tjah.. valt nog niets te testen.. :D

    maar mocht het zo zijn, schreeuw k het hier van de daken hoor ;)

    hoop het zo voor jullie! (en dan is het het wachten wel waard geweest of nie dan?) :)

    fijne aaf nog saampjes!

    gr kanjer
     
  15. Mamasabrina

    Mamasabrina Actief lid

    22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    heeey kanjer ook al 8 rondes besig pfff schiet lkrr op zo he maar jah wachten word hopelijk wel beloond :D hoop voor jouw ook zo spoedig mogelijk dat er een beebje bij jouw in je buikje groeit :)

    las dit toevalig en zag 8 ronde bij je staan dus dacht ffe reageren 8)

    liefs xx
     
  16. kanjer

    kanjer Bekend lid

    8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    hoi mamasabrina,

    ja tgaat inene heel hard.. duurd idd lang. maarja we klussen ons rot dus tjah afwachten maar weer steeds. Nu probeer k er niet te veel mee bezig te zijn, maar toch. tiz moeilijk.
    hoop ook dat jullie wachten snel word beloond en misschien mogen we straks wel ong tegelijkertijd een beebje in ons dragen. zou toch gaaf zijn :D

    succes met klussen heh ;)

    gr kanjer
     
  17. Mamasabrina

    Mamasabrina Actief lid

    22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    whahaha jah ind maar klusse heeft nog ffe geen zin zit nog op mijn nod te wachten normaal heb ik die de 17 of 18 maar moet wachte tot de 20ste zeggen ze ben eens benieuwt want heb de 8/9 felle steken in me baarmoeder gehad dat ik ffe niet kon lopen en moest zitte en die avonds kreeg ik spierpijn in me oksel na me borsten en meer dingen maaaaar! na bijna 8 rondes geeft je het wel op he whahahahaa dus zal wel me nod krijgen anders wel heel geeeeeeeeek als ik nu zwanger zo zijn :) veel liefs en veel klus plezier gewenst doe het met plzier en niet omdat het moet :) het lukt altijd xxxxxjes
     
  18. kanjer

    kanjer Bekend lid

    8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    hejaaa,, niet de moed op geven hoor!
    en klussen gaat nog steeds met plezier, puur omdat het lekker is :D alleen mag die nu altijd IN me spuiten ipv erbuiten heheh :D

    das enige verschil met voorheen dan. :D

    de 20e.. nou valt nog mee,.. :) das woensdag al! :D wachten duurt lang .. kweet het.. en je lichaam kan je ook gewoon in de zeik nemen.. Zie mijn langste cyclus. :( ben onregelmatig al sinds ik ooit begon met ongesteldheid.
    maar tzou toch mooi zijn als het raak zou zijn :D en geen bloed geeft moed! 8)

    we blijven positief, heb sinds deze ronde zelfs een maansteen om. Baad het niet, schaad het niet! :D

    succes! en hopelijk worden we allemaal snel zwanger!
     
  19. Waith

    Waith Lid

    17 aug 2008
    58
    0
    0


    Jas dan is het idd het wachten waard geweest, en ga ik net zo als jou het ook van de daken schreeuwen..hahaha

    iig als ik vanmiddag vrij ben ga ik gelijk ff langs de drogistt, en als mn vriendin vanaaf van dr werk thuis komt gaan we testen! AAAAHHH kan niet wachten...... maar goed geduld is een schone zaak word wel eens gezegd... :-D

    Wij zelf zitten in ronde 5, dus nog niet echt zolang bezig.. maar als je eenmaal op iets wacht kan het echt lang duren.... :-
    Succes met verder klussen en laat het ff weten als je meer weet oke!

    Gr
     
  20. Waith

    Waith Lid

    17 aug 2008
    58
    0
    0
    Kan me voorstellen na 8 ronde dat de moed in beetje in de schoenen zakt, heb ik al na 5 ronde's, begin me echt af te vragen is er iets mis met me, of misschien iets met mn vriendin, de raarste gedachte komen in je op...

    ik denk positief blijven en gewoon afwachten dat dat de beste remedie is...
    Persoonlijk denk ik ook dat er een beetje geluk bij komt kijken.

    SUCCES! :-D
     

Deel Deze Pagina