Help

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door pukkiepower, 16 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pukkiepower

    9 jul 2017
    75
    23
    8
    Vrouw
    Ik ben 5 weken zwanger, en ik heb dinsdag een echo.
    Mijn testen lopen netjes op.
    Nu ging mijn vriend tegen mij aan op de bank en wilde mij een kusje geven, nu drukte hij zichzelf per ongeluk omhoog op mijn buik, ik lag onder een deken en hij dacht dat hij steunde op mijn been.

    Ik heb last van mijn buik.

    Ik ben zo bang dat t nu mis gaat!
    Hij duwde maar heel eventjes. Maar t doet pijn
     
  2. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    De baby zit nog niet in je buik ter hoogte van waar hij drukte. Die is nog zó ieniemienie en zit nog veilig ver weg achter je schaambot. Niks aan de hand dus. Behalve je buikpijn,maar dat heeft niks met je baby te maken ;)
     
  3. pukkiepower

    9 jul 2017
    75
    23
    8
    Vrouw
    Hij duwde onder mijn navel, kan het echt geen kwaad?
     
  4. Bloempje01

    Bloempje01 Fanatiek lid

    10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Geen zorgen. Je baby zit nog achter je schaambot daar kan niks mee gebeuren!:)
     
  5. pukkiepower

    9 jul 2017
    75
    23
    8
    Vrouw
    Oké dankjewel dames ik was al aan het huilen bang dat mini nu iets overkomt, met gevolg vriend ook verdrietig.

    Ik ben zo zenuwachtig voor dinsdag, zouden ze überhaupt al iets zien?

    Officieel zou ik een uitstrijkje krijgen bij de gyn, omdat ik hpv heb, en een bultje op mijn schaambeen, maar ik ben dus nu zwanger en omdat mijn baarmoederslijmvlies heel dun was in janu door gebruik van 11 jaar pil. Wilde ze sowieso een inwendige echo maken.
     
  6. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Pas na de 12 weken komt je baarmoeder langzaamaan steeds een klein beetje boven je schaambeen uit. Nu zit het daar nog veilig achter.
    Je darmen gaan wel uitzetten en ruimte maken voor je baarmoeder die over een hele poos veel ruimte gaat innemen. Misschien heb je daarom last van je buik.

    En dan nog: je kleintje zit, ook als het straks groter is, in een grote zak water en is daar prima door beschermd. Mijn baarmoeder zit inmiddels ter hoogte van mijn navel en mijn jongste is nog niet zo voorzichtig (is anderhalf) behalve dat ik het een vervelend gevoel vindt, die elleboogjes of knietjes in mijn buik, kan het voor het kleintje daarbinnen echt geen kwaad.
     
  7. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Met 5 weken is de kans dat ze iets zien niet heel groot, wrs. wel een vruchtzak, maar meestal een kindje pas met een week of 6.
     
  8. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    Maak je geen zorgen meis!!!

    Tijdens mijn zwangerschap heb ik me verslikt in een glas water: ader gesprongen in mijn baar moeder bloeden als een rund + hematoom...en mijn lieve kat sprong van de bank leuning zo op mijn buik yaiks dat deed pijn! maare mijn tweeling is nu 10 maanden oud :)

    Er moet heeel wat geschud bij komen kijken voordat het fout gaat, ik heb gelezen vrouwen die een auto ongeluk hebben meegemaakt, van de trap zijn gedonderd (zelfs in derde termijn) en de baby mankeerde gelukkig niks, je kleine zit nu ind nog onder het schaambot dat het nu pijn doet is omdat het nou heel gevoelig is daar, er gebeurd nogal wat :p er zit ook vruchtwater in je baarmoeder hé die functioneert ook als stootkussen en maar goed ook

    Gefeliciteerd <3
     
  9. pukkiepower

    9 jul 2017
    75
    23
    8
    Vrouw
    Ow dames wat ben ik blij met jullie! Ik kan vannacht rustig slapen, ik ben zo blij dat we elkaar kunnen helpen.
     
  10. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Ik had een drukke peuter die wel eens op Mn buik leunde. Zelfs aan het einde van de zwangerschap nog. Dan zit je kindje in zoveel vruchtwater dat het zelfs dat wel kan hebben. Binnen normale proporties uiteraard, het is geen skippybal ook al zie je er dan zo uit :p
     
  11. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Zit nog lekker veilig achter je schaambeen inderdaad dus wees niet bang! Hier een dochtertje van 2,5 die echt nog niet snapt dat ze zachtjes moet doen dus met enige regelmaat een beuk in mijn buik, niks aan de hand
     
  12. vrouwvan

    vrouwvan Fanatiek lid

    26 dec 2015
    2.194
    1.240
    113
    Hier een autoongeluk gehad met 12 weken en zelfs toen zat de baby nog zoo laag dat hij niks gemerkt heeft en dat terwijl mijn auto totaal los was.
     

Deel Deze Pagina