Help!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door babywens93, 27 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens93

    babywens93 Niet meer actief

    Hoi meiden,

    5 weken na mijn MA had ik opnieuw een positieve test. Helaas van korte duur, want dit werd een vmk. Week na de miskraam (vorige week maandag), nacontrole gehad bij de gyn (curretage ma). Hier was alles goed. Ze zag beginnende eitjes en HCG was negatief.
    Nou ben ik begonnen met ovulatietesten en temperaturen. Ik wilde het een beetje loslaten allemaal, maar dat lukt niet dus vandaar dat ik alles gebruik :$.
    Nu heb ik (nog) geen positieve ovulatietest gehad maar FF denkt dat er al een eisprong is geweest?
    Vanochtend had ik ineens roze/bruinverlies, maar alleen tijdens afvegen. Vind het een beetje vaag allemaal, maar word hier echt onzeker van...
    Willen jullie meekijken?! De ovutestjes zijn wel wat donkerder dan op de foto, maar ik weet het... niet positief.
     
  2. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Hey wat vervelend allemaal.
    Het is nu dus 2 weken geleden dat je vroege miskraam had? (Je was waarschijnlijk dan een paar dagen over tijd hoogsten?) Heb je toen maar 1 dag bloedverlies gehad?? Misschien dat je nu nog wat oud bloed verliest.

    Er missen een aantal dagen met temperatuur waardoor je je basale temp niet zo goed kunt achterhalen. Zo vlak na een mk kan je temp nog door de war zijn ook. Bij mij duurde het 3 weken voor mn temp weer normaal was (wel na 11 wkn zwanger) dus lastig te zeggen of je nu eisprong hebt gehad op dag 15 (ik denk dan dag 16). Je ovu test van dag 14 is vrij donker (bij mij worden het nooit echte knallers maar omdat jij wel meerdere dagen best donkere testen hebt zou ik hier geen uitspraak over durven doen).
    Het zou wel goed kunnen als je na je ma ook al zo snel weer vruchtbaar was dat je ei nu ook weer meteen normaal was. Plus dat de gyn al wat zag vorige week..
    Je temp dip vandaag is wel vreemd, dat lijkt me te vroeg en te laag voor innestelingsdip.
    Hoop op een goede uitkomst voor je.

    Ben benieuwd wat @RoGiJuLi ervan denkt?
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Het valt me op dat je maar 2 dagen hoge temp hebt en dat zowel zaterdag als zondag.
    Heb je toen later getempt?
    Of ben je op vrijdag en zaterdag later naar bed gegaan dan normaal? Of alcohol gedronken oid?

    Op basis van je kaartje nu denk ik dat je nog geen eisprong hebt gehad.
     
  4. babywens93

    babywens93 Niet meer actief

    Ja nu 2,5 week geleden. Heb toen helemaal geen menstruatie gehad (op wat stolsels en bruinverlies na). Moest daarom ook eerder naar de gyn omdat zij dit gek vond. Ze had hier verder ook geen verklaring voor.

    Ja apart he. Die van dag 14 was ook “bijna” knal, maar dacht steeds aan de gyn die zei dat er beginnende eitjes waren. Weet ook niet hoe snel die dan groeien, haha.
    Bedankt iig voor je bericht :)

    @RoGiJuLi Nee elke dag hetzelfde tijdstip. Ik drink geen alcohol, dus dat ook niet. Raar hé?
    Ik blijf dan nog maar even doortesten en tempen. Jij ook bedankt voor je bericht. :thumup:
     
  5. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Heel apart, maar je baarmoeder was dus wel helemaal schoon/leeg? Dat opgebouwde slijmvlies en het vruchtje moet er toch uitgekomen zijn dan..
    Nou ja zeker door blijven temp en. Benieuwd wat je temp morgen weer doet dan. Succes i.i.g.
     
  6. babywens93

    babywens93 Niet meer actief

    Ik was denk ik ongeduldig, zoals gewoonlijk.
    Vandaag 36.4 en deze ovulatietest. Ik doe er vanmiddag nog 1, omdat het nu “ te vroeg “ is (volgens de regels), maar niet met ochtendurine. Hoop dat deze straks richting een knaller gaat..
    Ja, was helemaal schoon zei die gyn.
    Ons lichaam blijft een raadsel af en toe hé! :D
     
  7. babywens93

    babywens93 Niet meer actief

    vlinderCN vindt dit leuk.
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    :D

    Have fun de komende dagen :)
     
    babywens93 vindt dit leuk.
  9. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Nou ik ga voor je duimen baby hope ! :D
     
  10. babywens93

    babywens93 Niet meer actief

    #10 babywens93, 7 sep 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2018
    @RoGiJuLi Ik roep jou toch even terug naar dit topic! Kom ik weer met mijn onzekerheid...
    Denk je dat het kruis goed staat?

    Heb tuurstreepjes op mijn testen. Deze zie je op een bewerkte foto beter..
    Misschien nog veel te vroeg?

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Ik zie hem iig ook :D:D
     
  12. babywens93

    babywens93 Niet meer actief

    @lidu1 Thanks! Geloof er nog helemaal niet in, maar het zal een mooi begin zijn. Ben benieuwd wat @RoGiJuLi zegt. :)
     
  13. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Eisprong 1 dag later op de 30e.
    Vandaag dus 8 dpo.
    Innesteling op 6 dpo (leuk dipje) en ik zie een vaag streepje :D:D

    Duim dat ie mooi gaat oplopen :)
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Mijn duimen gaan weer voor je draaien hoor!
     
  15. babywens93

    babywens93 Niet meer actief

    @RoGiJuLi Oh 8 pas! :o:
    Oke, super bedankt. Ik word een beetje tureluurs van dit allemaal. :roflmao:
    Hopen dan maar....

    @Meisje93 Thanks, lief van je! Jij gaat hard al zeg! :)
     
  16. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    en en en ?? :D :D
     
  17. babywens93

    babywens93 Niet meer actief

    Helaas nu zo goed als wit. Echt raar. Had dit vorige maand ook, alleen was ik toen wat verder in mijn cyclus.
    Vandaag een gigadip naar 36.8 en als @RoGiJuLi zegt dat mijn ei een dag later is gesprongen, dan geef ik nog niet op. Ik wacht nu wel tot nod. :eek:

    Hoe gaat het met jou @lidu1 ?
     
  18. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Ik plas constant tuurstreepjes haha. Ik ben nu eigenlijk steeds meer geneigd/in gedachten om te zeggen dat het goed zo is, en dat ik het idee van nog een baby moet los laten.
     

Deel Deze Pagina