Hema gordijnen zelf wassen

Discussie in 'De lounge' gestart door nina3, 4 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nina3

    nina3 Bekend lid

    27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb net de gordijnen naar de stomerijgebracht maar schrok me helemaal een ongeluk. Bijna 80 euro voor drie lange gordijnen. Er staat in dat ze niet in de wasmachine mogen. Wat zou er gebeuren als ik het volgende keer toch zelf ga doen?
     
  2. Jo85

    Jo85 Niet meer actief

    Kunnen ze krimpen....

    Hier gelukkig erop gelet dat de gordijnen in de was kunnen en niet naar de stomerij hoeven maar ja daar heb je niks aan nu....
     
  3. nina3

    nina3 Bekend lid

    27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze gaf aan dat ze bij de stomerij ook kunnen krimpen. Dan laat ik ze liever voor 2 euro krimpen in mijn eigen wasmachine.
     
  4. mamavanmeisje

    mamavanmeisje Fanatiek lid

    17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Je hebt de gordijnen toch laten stomen voor 80 euro? Wow, ik had ze gewoon weer mee terug naar huis genomen. Als je zelf gordijnen gaat wassen kun je wat stijfsel toevoegen. dat scheelt een heleboel strijkwerk
     
  5. Hanuna79

    Hanuna79 Fanatiek lid

    10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    ik heb ook altijd mijn gordijnen zelf gewassen. ja ze krimpen wel iets maar die gordijnen die ik hier heb zijn vaak bij aankoop te lang, dus kwam het goed uit :D:p
     
  6. Leonike

    Leonike Bekend lid

    21 nov 2011
    521
    2
    18
    Vochtig ophangen, dan hoef je ook niet te strijken :D
    Ik was alle gordijnen zelf. Elastiekje en washandje om de haakjes heen (zijn plastic haakjes!) en dan op het handwasprogramma. Gaat altijd goed.
     
  7. nina3

    nina3 Bekend lid

    27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze had eerst de haken eruit gehaald en daarna werd er gewogen en een prijs genoemd. Ik weet op dat moment dan ook niet of het normale prijzen zijn.
     
  8. Spoiled

    Spoiled Niet meer actief

    Ik was ze altijd zelf. Niet van de HEMA overigens. Doe ze op handwas en dan nat ophangen zodat je ze niet hoeft te strijken.
     
  9. Goudreinet

    Goudreinet Actief lid

    11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Dat is mij de 80 euro niet waard!!

    Ik was altijd gordijnen ook al kunnen ze er niet in, in de wasmachine, en doe het altijd op een fijne programma.

    Heb nog nooit problemen gehad met gordijnen door ze zelf te wassen, en na het wassen gelijk nat ophangen zodat ze dan kunnen uithangen, mocht het nodig zijn, dan stoom ik ze nog iets na met de strijkijzer.
     
  10. Riverr

    Riverr Fanatiek lid

    27 aug 2012
    2.006
    156
    63
    Ik was alles ook gewoon zelf. Heb een ektorp bank met hoezen die ook niet in de wasmachine mogen maar doe ik ook altijd gewoon. Op een koude programma. Nog nooit gedoe mee gehad.
     
  11. Smile

    Smile Fanatiek lid

    11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Eeeh...ik was nooit gordijnen? Uithangen en stof weg vegen...dat is alles. Heb dr ook nooit vlekken in oid.... Tachtig euro, dat is wel errug veel.
     
  12. nina3

    nina3 Bekend lid

    27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Er vliegen weleens fruithapjes door de lucht hier....
     
  13. Smile

    Smile Fanatiek lid

    11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ah ok....hier niet, hahah;)
     

Deel Deze Pagina