Herhaalde miskramen club 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonamenononsense, 22 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Ja die gedachtegang snap ik wel. Ik test wisselend, vorige mk bij 8 dpo al. Eigenlijk heel vroeg vond ik toen. Maar bij mijn zoontje, de enige x dat het goed ging weet ik het niet. Toen heb ik pas op nod getest met een action test, en die was niet knal knal, beetje moeilijk uit te leggen maar hij was qua kleur de helft. Snappen jullie me dan:p
     
    conejita vindt dit leuk.
  2. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ja hoor ik snap hem!

    Van mijn eerdere kinderen weet ik t niet meer hoe donker de streep was, bij Mn dochter licht, dat weet ik wel want mijn toenmalige man zei dat ik het me inbeeldde, twee dagen later weer een test en die knalde.

    Maar nooit getest op oploop ofzo, dat weet ik pas sinds ik hier ben gekomen. Helaas :(
     
  3. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Soms "ignorance is bliss"....
     
  4. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ja echt. Ik zou willen dat ik Sommige kennis uit kon wissen
     
  5. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Ja absoluut waar. Maar dat is wel echt deze tijd. De tijd van social media en alles vreselijk breed uitmeten in veeeeeeeel verhalen.

    Ik probeer maar voor ogen te houden dat ik hier een beeld schoon ventje heb lopen, en het zal verdriet doen als er geen meer bijkomt. Maar ik heb wel hem, en dat is toch een troost.
     
    conejita vindt dit leuk.
  6. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Nou zo is t ook. En laten we wel wezen, het overgrote deel van de zwangeren zit niet op fora. Je gaat pas zoeken naar medestanders als er wat is vaak, en de nare verhalen blijven bij mij alrijd beter hangen als de mooie verhalen.
     
  7. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Absoluut waar!
     
  8. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Heb het idee dat ik snel ongesteld ga worden, ik voel allemaal steken en prikken in mijn buik. Zucht! (ik ben ook heel raar in m'n hoofd. Dizzy, hartkloppingen en een bijzonder slecht humeur. Zal wel pms zijn)
     
  9. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ja ik snap 'm ook hoor :D.
    Hartkloppingen zelfs? Bah, pms :confused:. Sterkte.
    Inderdaad, zo voel ik het ook mbt tot mijn zoontje. Zo ontzettend dankbaar!

    Ik heb ook nooit meer getest na een posi test. Gekeken of ze opliepen dus. Weet niet of ik dat nu wel zou doen... wat voegt het nou eigenlijk toe he. Je kunt toch niets anders doen dan wachten. Ik zeg altijd ik ben zwanger tot het tegendeel bewezen is :).

    @Izzie7676 , balen meid. De kans is per maand maar zo klein eigenlijk he. Hoeveelste ronde was dit?

    @Robijn89 succes vandaag met het gesprek! Laat ons weten :).
     
  10. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Er is dus nog een minikansje....
     
  11. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    @conejita ronde 2 na Mn derde miskraam. We zijn vanaf vorig jaar juli bezig, en ik ben in 7 maanden wel drie x zwanger geweest dus ik heb nog steeds goede hoop dat t vast nog een keer zal lukken, ik moet gewoon geduld hebben. Voor mijn leeftijd (40+) is de score belachelijk hoog aldus de gyneacoloog. Alleen Mn eieren zijn nu eenmaal oud en dus is de kans op een miskraam veel groter
     
  12. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Hmmm ik ben nog niet ongesteld maar een testje gisteravond was negatief. Laat het dan maar komen hoor!
     
  13. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.768
    4.733
    113
    Vrouw
    Hey meiden, wij zijn weer terug uit Gent.
    Beste beslissing ever dit.. zo'n lieve mensen en wat voelen we ons serieus genomen.

    Ze denken niet dat de APS (De bloedstollingsafwijking) de reden is van L haar dood. Daarvoor is het te lang goed gegaan, zei de gynecoloog. Wel zagen ze in mijn bloeduitslagen van voorheen dat mijn schildklierwaardes te hoog zijn, ook ten tijde van mijn zwangerschap. En als dat niet behandeld wordt, kan dat dus dodelijk zijn voor de baby.
    Aan de ene kant zo'n opluchting, want ik heb altijd gedacht dat de aps de oorzaak was en door alle bloedverdunners heen toch een vroeggeboorte.. dan houd het gewoon een keer op.
    Aan de andere kant ben ik zo boos.. want met 1 pilletje extra voor een oorzaak die gewoon in het dossier stond.. was het misschien allemaal wel heel anders gelopen.

    Ik heb nu thyrax voorgeschreven gekregen, over 6 weken schildklier prikken. Ook is er nog uitgebreid bloedonderzoek gedaan bij beide. En is er een hystroscopie gepland. Maar ook als daar wat uitkomt, zijn het allemaal oplosbare zaken.

    In augustus alle uitslagen bij elkaar en dan wordt er een plan gemaakt.
     
    Trojanhorse en Nikki15 vinden dit leuk.
  14. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw

    Fijn dat het een prettig bezoek was. Maar ook zeker een dubbel gevoel. Augustus gaat dus nog even spannend worden!
     
  15. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Ik ben een beetje gek in m'n hoofd aan het worden. Wie komt mij even een "doe eens realistisch" mep verkopen?
    Ik voel me typisch. Voel allemaal geborrel en geprik bij m'n linker eierstok. In de gekkigheid denk ik, nou misschien heb ik een zeer verlate eisprong. Lijkt mij gek, want ik ben vrij stipt. Maar ik krijg een heel licht net aan te zien streep. Zwangerschapstest gisteren was negatief. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden, had fiks kramp. Maar niks... Grrr wachtbank gedoe dit.
     
  16. Vaianana

    Vaianana Actief lid

    3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    Nee nog steeds niet, morgen krijg ik een echo en daarna waarschijnlijk medicijnen om het op te wekken.

    Ik ben er ook wel aan toe om dit af te ronden, al 2 weken onzekerheid dus het mag van mij klaar zijn.

    @Robijn89 wat fijn dat het zo’n goed gesprek was. Ik hoop dat dit echt helpt!

    @Nonamenononsense wat irritant die onzekerheid zeg :( ik snap dat je zo gaat twijfelen.
     
  17. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    Lichte streep op je zwangerschaps test? Foto!
     
  18. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Nee op de ovu test:oops:
     
  19. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw

    Ah meis toch, wat lastig dit. Dikke knuffel :(
     
    Vaianana vindt dit leuk.
  20. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ow! Daar plas ik altijd lichte streepjes op. Misschien doortesten voor de zekerheid?

    @Robijn89 wat fijn dat je je gehoord hebt gevoeld en wat moet het dan toch ook ontzettend pijnlijk zijn om deze conclusies can de artsen te horen. Wat moeilijk meid.
     

Deel Deze Pagina