Herhaalde miskramen club 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonamenononsense, 22 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    OH echt? Enig idee waarom eigenlijk? Ik plas ook wel negatief, maar ik denk niet dat een streepje nu wat zegt. Tis meer dat ik het zo laat gaan in m'n hoofd. Irritant
     
  2. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Sommige
    Vrouwen hebben standaard een iets verhoogde lH waarde in hun urine. Ik zie wanneer ik een eisprong krijg duidelijk een snelle toename in de kleur van het streepje. Dat is dan wel weer makkelijk.
     
  3. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Grappig om te weten! Hij is bij mij ook wel eens omo wit, maar loopt ook goed op als ik een eisprong heb. Maar m'n gevoel vind ik altijd meer elidend
     
  4. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Eh. Leidend...
     
  5. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #705 conejita, 16 mei 2018
    Laatst bewerkt: 16 mei 2018
    @Robijn89 jeetje zeg, wat heftig om te horen! Maar ook superfijn dat je je gezien en gehoord voelt nu en dat er een plan gemaakt wordt! Die schildklierwaarden, wist je dat die hoog waren of werd dat niet genoemd in je gewone ziekenhuis?
    Ik hoor wel eens nl dat ze dan in een gewoon ziekenhuis zeggen "normale waarden" en ga je specifieker op zoek naar info dan lees of hoor je wat anders. Ik vraag dit even want ben toch altijd zelf ook nog op zoek naar een oorzaak voor het overlijden van onze dochter en mijn moeder heeft ook iets met haar schildklier en ik heb het laten testen dacht ik toen maar dat was dus "goed". Maar ja, wat is goed?
    Dat vroeg ik me even af.
    Enne...Ga/ mag je nu niet proberen tot augustus? Raden ze dat aan?

    @Nonamenononsense die ovu testen zijn idd vaak een hele lichte streep standaard. Maar bij mij zijn ze ook vaak wit hoor.
    Heel irritant dat je niet weet waar je aan toe bent! Hier is het ook wel eens zo geweest, was mij ongi gewoon een paar dagen later :cool:. Maar zo verwarrend dat je van alles voelt... om de dag blijven testen maar?

    @Vaianana vandaag dus een echo? Sterkte meis, snap dat je er klaar mee wilt zijn. Ging je nou dit weekend op vakantie?
     
  6. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Ik heb vandaag expres niet getest, wilde er even niet mee bezig zijn. Heb me de afgelopen dagen al zo laten gaan:oops:.
    Morgen is nod, dan test ik denk ik wel.... Anders vrijdago_O voor het geval ik een dagje verkeerd gerekend heb....


    @Izzie7676 hoe is het bij jou? Jij nog getest?
     
  7. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    Nee niet meer getest. Ik wacht t even af voor nu, en zie wel of ik donderdag/vrijdag ongesteld word ( waar ik wel gewoon van uit ga anders had ik al een streepje geplast is mijn ervaring)

    Ik probeer het ook los te laten, kan net als jij ook zo opgaan in testen en er constant mee bezig zijn, en dat is niet goed voor
    Mij.
     
  8. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Ja mee eens, is gewoon niet goed voor jezelf. (om er zo mee bezig te blijven)
    Overdag als m'n kleintje wakker is, gaat het ook. Maar savonds ga ik spoken in mijn hoofd:confused:
    Nog 2 dagen, dan zien we het vanzelf.
     
  9. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Heel erg herkenbaar hoor, ik wou dat ik het gewoon kon laten gebeuren allemaal maar ik ben nogal een control freak
     
  10. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Ja! Hier nog 1!
    Ik zei gisteren nog tegen m'n man, dat het me zo gek maakt dat je niet weet wanneer, en of het überhaupt ooit goed gaat lukken! (zwanger worden en blijven)
    Als een helderziende zou zeggen, in december ben je blijvend zwanger zou ik aar mee kunnen leven. Maarja goed zo werkt het niet:|

    Neurotische control freak zijn icm een pasgeboren baby was trouwens best pittig :rolleyes:
     
    conejita en Cindy1977 vinden dit leuk.
  11. Vaianana

    Vaianana Actief lid

    3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    @Nonamenononsense nou dat zou inderdaad fijn zijn als ze gewoon voorspellen wanneer het wel goed gaat.

    @conejita ja ik heb net een echo gehad. Was alleen heel dik baarmoederslijmvlies te zien en nog geen vruchtje, maar dat past bij deze termijn. Ze heeft ook nog goed gekeken aan de zijkanten, omdat ik een keer een bbz heb gehad. Net tabletten ingebracht en dat mag ik morgen nog een keer doen. Als het goed is gaat dat vandaag al werken. Ik ga inderdaad zaterdag op vakantie, dus als het goed is is het daarvoor klaar (nog wel wat bloedingen gok ik).

    @Izzie7676 ik blijf voor je duimen!
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.
  12. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.769
    4.733
    113
    Vrouw
    Mijn waardes waren 4.9. Voor Nederlandse begrippen ook te hoog.. hier moeten zo rond de 4 zijn en in België houden ze rond de 2 aan. Ik wist hier niks vanaf. Het is mij nooit verteld, terwijl het gewoon in mijn dossier staat.

    Ze raden idd aan tot augustus te wachten. Om meerdere reden; er lopen nog onderzoeken om alles uit te kunnen sluiten en mijn schildklier moet eerst onder controle zijn. Heeft sowieso 6 weken de tijd nodig voor ze daar wat zinnigs over kunnen zeggen.
     
  13. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Ongesteld geworden, iig duidelijk nu. Wel jammer, op naar de volgende ronde!
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.
  14. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    Ja volgende ronde dan maar *knuf*. Ik verwacht vandaag of morgen, nog geen spoor van bloed maar kan oomen door de utrogestan.
     
  15. Nikki15

    Nikki15 Bekend lid

    16 mrt 2017
    839
    377
    63
    :(....Volgende ronde maar weer
     
  16. Nikki15

    Nikki15 Bekend lid

    16 mrt 2017
    839
    377
    63
    :(...Waar zit je nu in je cyclus?
     
  17. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.769
    4.733
    113
    Vrouw
    Jammer Noname :(
     
  18. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Jammer noname hopelijk is het de volgende ronde raak
     
  19. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Dat dwangmatige herken ik wel bij mezelf hoor, het zou idd super fijn zijn als je gewoon een briefje had met de tekst of je ooit nog een gezonde baby ging krijgen.

    Nu doe je zoveel moeite en heb je vaak verdriet en je weet niet eens of het ooit gaat gebeuren.

    Ik ben gisteren bij de gyn geweest, kern gezond en al helemaal voor mijn leeftijd. Ze denkt dat mijn lijf de natuurlijke selectie pas maakt na de innesteling. We kunnen nu mijn man laten checken en aan iui beginnen, maar daar zit ik niet op te w88. Zelf had ze daar volgens mij wel heul veel zin in XD

    Mijn labwaarden nog toegevoegd, die zijn echt super goed, ze zijn tijdens een menstruatie geprikt. Progesteron is ook 2 wkn ervoor geprikt en was toen 40, ook super netjes. Dus de utro ligt ongebruikt in de la, die schopt alleen de perfecte cyclus maar in de war zei ze.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Heb net 50 berichten terug gelezen.... meer gemist dan ik dacht :$

    Wat een rot nieuws @Vaianana, ik had zo gehoopt dat het goed was gegaan.
     
    conejita vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina