Herhaalde miskramen club 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonamenononsense, 22 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Haha :roflmao: jouw man heeft wel superpowers of zo. Wat knaller van een test ook!
    Gefeliciteerd!
     
  2. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.766
    4.733
    113
    Vrouw
  3. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Bedankt! Het is idd een knaller, die heb ik zo gauw niet. Ik denk dat nod of vrijdag, zaterdag of zondag is geweest. Maar heel zeker weet ik het niet. Ik had dacht zo 31 augustus of 1 september een positieve test (ovu). Bij m'n ovia app zou ik nu 4 weken en 3 dagen zwanger zijn. Nouja afwachten maar! Het wordt weer een lange wacht dit, laat het maar gauw 12 weken zijn.
     
    conejita vindt dit leuk.
  4. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    @Nonamenononsense gefeliciteerd! Fijn dat je man zo enthousiast is. Hoop dat je uiteindelijk wel lekker kan gaan genieten!
     
    Nonamenononsense vindt dit leuk.
  5. Vaianana

    Vaianana Actief lid

    3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    @Nonamenononsense gefeliciteerd! Wat spannend weer.

    Ik ben sinds gisteren weer begonnen met spuiten voor de IUI, volgende week de eerste echo.
     
    conejita en Nonamenononsense vinden dit leuk.
  6. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Spannend! Ik duim voor je!
     
    Vaianana vindt dit leuk.
  7. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Heel spannend! Ik ben de laatste 2 dagen echt van slag. Klinkt heel gek, maar ik ben een mens van gewoontes en planning. Nu heb ik een andere baan, hele andere taken, ander... Niet zo vriendelijk... Team, andere werkplek en tijden. En dan buiten de "planning" om zwanger.
    Diep van binnen ben ik blij, het heeft zo moeten zijn. Maar in mijn hoofd botst alles tegen mekaar, komt wel goed maar poeh. Ik heb het er moeilijk mee, samen met de angst voor een mk en bekkenklachten ben ik nu echt even ondersteboven van alles:confused:
     
  8. Vaianana

    Vaianana Actief lid

    3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    @Nonamenononsense best logisch als er zoveel aan de hand is. Vooral met een nieuwe baan snap ik dat best. Maar overal valt een mouw aan te passen en het komt vast wel goed.

    Ik snap je angst voor de miskraam ook heel goed, ik heb dat zelf ook altijd. Ik ben heel relaxed in het traject, maar zodra ik zwanger ben op van de spanning.

    Zie per dag hoe het gaat, hoe het over 2 of 4 weken is of over 3 maanden zie je dan wel. Stapje voor stapje, dan kun je wennen aan het idee en ik hoop ook steeds meer vertrouwen.
     
    Nonamenononsense vindt dit leuk.
  9. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    @Nonamenononsense klikt ook als ontzettend veel bij elkaar. En dan de hormonen... kleine stapjes inderdaad.

    @Vaianana spannend, ik duim! Dus je spuit hormonen en dan op de echo kijken hoeveel eitjes je hebt? Vorige keer had je er te veel toch.

    Ik net eerst afspraak ziekenhuis gehad. Weer zo een droge en koude gyn.. Gaat alleen maar nadruk leggen op de risico's . En moet weer mijn verhaal vertellen. Document van Noa's overlijden tevoorschijn halen. Zo confronterend :(. En ik maar mijn hoofd proberen boven water te houden, en zij maar alleen op de risico's de nadruk leggen. Ik weet dat het hun werk is maar ik ben bijna altijd van slag voor of na afspraken met gyns. :cry:.
    Ik heb dus besloten geen prenatal screening te doen en krijg over 4 weken een hartecho.
    Even uithuilen en weer mijn moed en positiviteit bij elkaar rapen. Pffff.
    Gelukkig komen mijn ouders op bezoek. :).
     
    Nonamenononsense vindt dit leuk.
  10. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Dikke knuffel
     
    conejita vindt dit leuk.
  11. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
  12. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.766
    4.733
    113
    Vrouw
    conejita vindt dit leuk.
  13. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Grrrr ik krijg krampjes. Wat ene rot gevoel, en gelijk angst in m'n hoofd. Hoe ga je daar toch mee om!?
     
  14. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.766
    4.733
    113
    Vrouw
    Lastig hoe je daar mee om moet gaan.. Toch maar even er laten zijn denk ik, want als je het tegen wil houden wordt het alleen maar erger.
     
  15. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Lichte krampjes heb ik wel vaak gehad.
    Hoe gaat 't nu??
     
  16. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Ja hetzelfde, beetje menstruatie achtig krampen. Ongeveer dan. Tis lastig uit te leggen, maar ik voel wel een hele hoop gerommel en gedrukt in m'n buik. Wel pijn in m'n borsten en gisteren nog een knal test. Was wel de laatste, want nu is m'n voorraad op en ik ga sowieso niks halen. Ik weet het niet zo goed, ene moment heb ik veel angst, andere moment vertrouw ik het wel.
    Als alles zo blijft gaan, ga ik woensdag even een nieuwe vk uit zoeken.

    Hoe is het met jullie?
     
  17. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Er zijn wel momenten dat ik denk, en nu zet het door. En zie ik bloed. Dan wordt de kramp echt stevig en heel erg zoals ik het ken van een menstruatie. Ik weet echt echt echt niet meer of ik dit bij mijn zoontje had. Wat een ellende toch, dat eeuwige afwachten.
     
  18. Vaianana

    Vaianana Actief lid

    3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    @conejita wat vervelend dat het zo gaat bij de gyn, kan me voorstellen dat je er niet graag heen gaat, ook hier een dikke knuffel.

    @Nonamenononsense de kramp is zo beangstigend, had ik ook last van. Maar aan de andere kant ook logisch, want er groeit iets in je buik en die kramp hoort erbij. Wanneer heb je je eerste echo? Ik hoop dat dat je een beetje gerust stelt!
     
  19. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.766
    4.733
    113
    Vrouw
    Het viel niet mee deze ronde, met al die rommel in mijn lijf. Maar het is niet voor niks geweest. Eerste ronde raak! Zo blij!
    [​IMG]
     
    Izzie7676, conejita en CaDi vinden dit leuk.
  20. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    @Nonamenononsense die krampen heb ik ook gehad in het begin en gingen vanzelf weer over!
    Wát ik vond opvallen is dat ze de hele dag door komen en gaan. En die onzekerheid die is zo herkenbaar! Ik denk dat ik pas sinds ik de baby voel nu 2 weken echt aan het genieten ben.

    @Robijn89 wauw wat een mooie test! Gefeliciteerd =D.
     

Deel Deze Pagina