Herkent iemand dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door inspiratiebron, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inspiratiebron

    1 apr 2007
    34
    0
    0
    verzorgende
    eindhoven
    Hallo,

    Ik heb gistermiddag toch maar een test gedaan van de kruidvat ik kon echt niet wachten en ik zag een heel vaag lijntje maar je moet echt heel goed zien maar ze zeggen een lijntje is ook zwanger maar ik twijfel en heb daarom weer 1 uur later weer getest en was heel vaag ook maar wel minder dan de vorige en daarna heb ik een test gekocht van predictor en was er niks te zien.

    Ik weet niet meer wat ik hiervan moet denken maar ik voel me echt zwanger ben misselijk pijn in onderbuik en heb soms komen er kleine witte puntjes uit mijn beide borsten.

    Ik ga straks maar weer een test doen ik word gek van mezelf,

    Herkent iemand dit?

    Liefs
     
  2. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Sorry, kan je er niet mee helpen..
    Behalve dat een vriendin van mij bij de Kruitvat heeft gewerkt en het schijnt dat hun huismerk zwangerschapstesten zoiezo altijd een vaag 2e lijntje laten zien..
     
  3. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Kruidvat heeft minder hcg nodig als predictor, dus zou wel kunnen, maar ik zou nog een keertje testen met ochtendurine morgen! ;)
     
  4. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    hoi hoi
    Ik had ook met de kruidvat test een vaag lijntje, maar op de test daarna zag ik ook niks (ja een paar uur later zag ik wel weer een lijntje, maar dat telt dus niet)

    enige wat je kunt doen is over een paar dagen nog eens testen :)

    Succes!
     
  5. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    hoi hoi en al nieuws? ik ben 5 dagen overtijd heb al test gedaan maar niet zwanger :( had gister wel beetje buik pijn dus dacht nou mischien toch :evil: maar tot nu toe niks!heb wel af en toe vage steken in me lies kweet nie wat dat kan betekenen...nou iedereen veel succes en dat jullie maar snel een dikke + mag krijgen :)
     
  6. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    wanneer ga je weer testen pummel?
     
  7. inspiratiebron

    1 apr 2007
    34
    0
    0
    verzorgende
    eindhoven
    Hoi Miss zuilen,

    Ik heb al eerder ooit kruidvat test gedaan maar nog nooit een vaag lintje gezien dit is de eertse keer.
     
  8. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    hey blablabla: ben vandaag naar de dokter geweest maar die wil pas testen na 2 weken :( heb net weer een nieuwe test gekocht maar ga wachten tot vrijdag al is dat heel erg moeilijk haha...mischien toch te weinig hcg zei de dokter...toen ik zwanger van me dochtertje was (ze is nu 4 jaar) had ik volgens mij een posi test toen ik 2 weekjes overtijd was..dus zal maar zo zeggen er is nog hoop :D hoe ist die bij jou? groetjes
     
  9. Blondie

    Blondie Fanatiek lid

    22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ik heb vorige ronde ook een vaag lijntje gehad met kruidvat merk.. was niet zwanger!

    Liefs
     
  10. Moedertjevj

    Moedertjevj Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    ik werk ook bij kruidvat en heb ook een test gedaan van het huismerk, ik zag een heel vaag lijntje, dus ik dacht dat het niet zo was, heb daarna eentje gedaan van clearbleu en er verscheen direct een dik blauw kruis!
     
  11. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    De testresultaten hangen af van de hoeveelheid HCG in de urine. Die hoeveelheid is het hoogst in de ochtend omdat je dan lang niet naar de wc bent geweest.
    Als jij overdag test terwijl je net een liter water op hebt, dan kan het idd voorkomen dat een test negatief laat zien.
    Predictor zijn volgens mij de testen die pas heel laat + geven.
     
  12. Milla

    Milla Niet meer actief

    Neem een clear blue test! Van andere testen is bekend dat ze later zijn. CB is een heel gevoelige test. Ik kon destijds 5 dagen voor de NOD al een vaag streepje zien, maar een streep is een streep!
     
  13. Niet meer actief

    Een DA of apothekerstest zijn net zo goed als de CB testen...
    Kruidvat hor ik vaak slechte verhalen over (vals positief etc)
    En de predictor is van bekend dat die pas laat posi word.
     
  14. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Pummel, ik heb idd ook gehoord dat de HA niet eerder als 2 weken na NOD wil testen. Ik ga zaterdag nog eens testen

    Heb idd al gehoord dat meiden die een streepje op de kruidvat test hadden alsnog niet zwanger waren :rolleyes: , maargoed, dat lees je ook over ander testen.....en ach je leest zoveel :) ...zolang er geen bloed te zien is, is er nog een kans denk ik maar :)
     
  15. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0


    Ik persoonlijk wordt harstikke onzeker van de DA testen
    Er komt al 2 keer rond de 10 minuten een lichte streep
    de eerste keer was het bijna zeker voor de 10 minuten, maar ben toen de dag erna ongi geworden,maar wel minder
    toen mn ongi over was weer een test en weer een lichte streep maar weer rond de 10 minuten, ik heb nu zoiets van het zal wel niet maar ja toch blijf je je afvragen is het nu wel zo of niet zo
    er staat ook duidelijk in de test lees nooit een resultaat af na 10 minuten omdat er dan idd een lichte streep kan komen, maar wel elke keer schommeld het dus rond de 10 minuten :(
     
  16. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    wil geen valse hoop geven maaareh ik had ook vage steekjes in liezen etc en dacht toen ook ach ongi komt vast (3gdn overtijd) maaaaaar zie mn banner.

    Dus zolang er geen bloed is is er hoop! :D

    Sterkte alle dames hier!
     
  17. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    thanx! ik weet anders ook niet waar het vandaan komt meestal heb je dat toch ook als je :evil: eraan komen? moet nu ook ineens veel plassen maar zijn maar kleine beetjes hoop nie dat ik een blaas ontsteking krijg :( nog meer meiden die met hetzelfde zitten? succes

    mili: wanneer was jou test posi? en voelde je rare dingen? groetjes
     
  18. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :D nou ja wat ik hier op t forum ook hoorde was dat het wel als ongi voelt, maar dat dat ook logisch is omdat je die "pijn"ook nergens anders van kent dan van ongi.

    Mocht je zwanger zijn dan is je baarmoeder dus hard aan t werk en dat voel je middels steekjes etc. Is voor iedereen anders denk ik hoe je t voelt. Maar bij mij steekjes en pijntjes ook bij mn liezen etc.

    Ik heb op 11 juli posi getest. Heb bewust gewacht tot de 31e of 32e dag. Meestal cyclus van 27 dgn, maar 2x van 30 ofzo. Dus durfde niet eerder te testen. 11 was ie niet heel erg duidelijk vond ikzelf (anderen vinden van wel) en op de 14 e nogmaals en toen was ie duidelijker (zie album)

    Ik duim voor je hoor...enneh geen bloed geeft moed!
     
  19. Juli

    Juli Lid

    20 jul 2007
    67
    0
    0
    Ik had me denk ik (ehm... weet ik eigenlijk wel zeker :oops:) niet in kunnen houden en had al in de winkel gestaan voor een digitale test van CB...
     
  20. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    hai hai ik heb vanmorgen nog een test gedaan van cleare dingens haha maar die gaf niet zwanger aan :( was ook al bij de dokter geweest vanmorgen maar die test pas als je twee weken overtijd ben :( dus ga of morgen nog en test doen of vrijdag..wil het namelijk heel graag weten er staat een groot feest op me agenda voor zaterdag dus zal leuk zijn als ik iets weet ....groetjes
     

Deel Deze Pagina