Herkent iemand dit?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mom2be88, 12 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mom2be88

    mom2be88 Bekend lid

    14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Hoi dames,

    Ik heb rugpijn in mijn onderrug, een beetje een zeurderig gevoel onderin m'n onderbuik (alsof ik ongesteld zou moeten worden) en ik voel me futloos.

    Nou hebben wij onveilige seks gehad op dag 7 van mijn cyclus.. de menstruatie was net voorbij. Heeft iemand ooit meegemaakt op deze manier zwanger te raken? Zo kort na de menstruatie?

    Op de 1 of andere manier voelt het alsof ik zwanger ben maar ik denk dat het bijna onmogelijk is ivm mijn lange en onregelmatige cyclussen. Misschien toch een griepje ofzo? want vandaag een testje gedaan en die was Omo wit! Zit nu op de 16e dag van mijn cyclus.
     
  2. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Als de symptomen van je zwangerschap komen zou je nu positief testen. Ook is het bijna onmogelijk om zwanger te worden bij dag 7 onveilig te hebben gevreeën. Is dat al meer dan 2 weken geleden?
     
  3. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.359
    113
    Bij een korte cyclus en/of vroege eisprong zou je prima zwanger kunnen raken van onveilige seks op dag 7. Ik heb zelf bijv ook vaak al een eisprong op dag 9-11, seks op dag 7 zou dan tot een zwangerschap kunnen leiden.

    However: het lijkt mij absoluut onmogelijk om op dag 16 al symptomen van een zwangerschap te ervaren.
    Gezien je klachten zou ik eerder denken aan een (naderende) eisprong of een opkomend griepje.
     
  4. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    Hoe is je cyclus, een beetje regelmatig? Als je een regelmatige cyclus hebt met rond dag 14 de eisprong is de kans dat je op dag 7 zwanger raakt klein, maar niet onmogelijk. Testen op de 16e dag lijkt me dan heel vroeg, tenzij je hele korte cyclussen hebt?? Ik kan me voorstellen dat je aan een griepje denkt, zou ik ook doen denk ik!
     
  5. mom2be88

    mom2be88 Bekend lid

    14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Ik heb wisselende cyclussen maar vaak lang. Dus ik weet ook niet goed wanneer wel en niet testen. Test was negatief. Mocht ik er langer last van houden dan doe ik over een tijd nog wel een testje. Ondanks ik nog een gek gevoel in m'n onderbuik heb ga ik maar even van iets anders uit dan zwangerschap. Griepje of iets dergelijks.

    Bedankt voor jullie antwoorden!
     
    LadyH88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina