Het gevoel van YES het is raak deze ronde :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inger1979, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy538

    Missy538 Lid

    15 jul 2008
    75
    0
    0
    Hier ook 5 dagen overtijd..
    een paar dagen terug wel een gevoel of ik ongesteld moest worden maar nog steeds niets...

    een week geleden ontzettend misselijk..
     
  2. Sweetlakecity

    Sweetlakecity Niet meer actief

    je kan buikpijn hebben van je innesteling. Maar je lichaam zal niet het schema aanhouden.
    ik had een half uur zware buikpijn. Dat bleek achteraf, ja wel volgens het schema bij mij, de innestelin te zijn geweest.

    Inger hoe is hij met je?
     
  3. miepke

    miepke Actief lid

    6 jun 2008
    266
    0
    0
    Maar voelde dat dan als ongi pijn of heel anders? En kun je al pijnlijke borsten hebben voor je innesteling?
     
  4. Sweetlakecity

    Sweetlakecity Niet meer actief

    je kan al pijnlijke borsten hebben.
    Nee als ongi pijn voelde dit bij MIJ niet.
    Leek meer op een soort van blinde darm pijn. Zo erg dat ik niet meer kon lopen en dacht flauw te vallen.
     
  5. Sweetlakecity

    Sweetlakecity Niet meer actief

    testje waardig niet waar....waar wacht je op?
     
  6. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    hier vanmorgen de duivels aangetroffen ... op naar de volgende ronde ... maar ook lekker genieten van een welverdiende vakantie

    Liefs Annemiek
     
  7. Tessa8

    Tessa8 Fanatiek lid

    21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Annemiek balen zeg :(
    Sterkte!

    Ik denk ook niet dat vocht uit tepels een voorteken is.. Al had ik het bij mijzelf ontdekt.
    Ik had dit een tijdje terug ook, en was ook niet zwanger..
    Weet alleen niet waar het van komt. Maargoed.
    Hier heb ik het gevoel dat ik ongesteld ben :(
    Maar dat kan niet want mijn temp is mooi hoog en ik zit pas op 8dpo vandaag
     
  8. yojo66

    yojo66 VIP lid

    27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo!
    Ik was even mee aan t lezen en zag dit staan....daar heb ik nu ook al een paar dagen last van. Ook ben ik weer misselijk. Gedurende de hele dag op de achtergrond aanwezig maar als ik wat gegeten heb best erg. En mijn tepels doen pijn. Mijn borsten zijn voller geworden. En 's avonds een opgeblazen gevoel. Heb ook t idee dat het raak is deze ronde.
     
  9. Missy538

    Missy538 Lid

    15 jul 2008
    75
    0
    0
    ik heb soms ook last van heftige buikpijin, maar niet de hele tijd zo'n 3x op de dag !
     
  10. germini

    germini Fanatiek lid

    29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    hey meiden!
    Moet eerlijk bekennen dat ik niet alles gelezen heb, maar zag wel dat er een aantal waren bij wie het gevoel ook daadwerkelijk zo was! Gefeliciteerd! Super!
    En dan heb ik een vraagje:: Voelden jullie al vanaf de eisprong dat het zover was? Heel stom misschien hoor, maar ik had gister een pos. ovutest en eergister en gister geklust en na klussen had ik echt zoiets van.............ja.....deze keer is het (na 10 rondes) eindelijk raak! (normaal verlies ik altijd veel zaad en nu bijna niet!) :oops: :oops: :oops: Durf het niet te hopen, maar toch voelt het zo. Herkenbaar?
     
  11. Inger1979

    Inger1979 Fanatiek lid

    Helaas bij mij 2 dagen later die rot :evil: :evil: ik baal er echt van. Ik was er echt van overtuigd deze ronde :cry: maar ja we gaan gewoon door naar de volgende ronde :)

    Succes meiden en gefeliciteerd voor de zwangere!
    X Inger
     
  12. WickedWitchy

    WickedWitchy Actief lid

    14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Ik heb het ook een beetje ... :(
    Maar ja.
     
  13. Missy538

    Missy538 Lid

    15 jul 2008
    75
    0
    0
    Ik weet het niet, de ene test gaf een licht streepje.. en de test erna was blank (helemaal verpest te weinig urine denk ik)...
    dus nu wachten op morgen om een nieuwe te halen.

    ben erg vergeetachtig, af en toe steken/krampen in mijn buik maar ook niet de hele tijd door maar dit heb ik ook al een week.
    erg last van maagzuur..
    en soms momenten van knallende koppijn terwijl ik noooit hoofdpijn of maagzuur heb :(
     
  14. mb01

    mb01 Actief lid

    14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee,

    Gister had ik een enorme k*tdag, ik voelde me echt niet goed. Bij het opstaan duizelig en in de loop van de dag kreeg ik lichte hoofdpijn en bij vlagen misselijk. Mijn collega's aten sausijzenbroodjes bij de lunch, en van alleen die geur al draaide mijn maag zich om. Ook blijf ik last houden van steekjes in mijn onderbuik en nu heb ik ook pijn aan de zijkant van mijn borsten.
    Dus.....ga ik nu ongi worden of zou het nu toch echt raak zijn!?
    Ik durf er nog niet teveel op te hopen, ben bang voor een teleurstelling. Want met mijn werk zit ik in een verhuizing, dat levert ook flink wat stress op. Dus mijn moeheid kan ook daar vandaan komen.

    DDOOEEGGG
     
  15. yojo66

    yojo66 VIP lid

    27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Succes MB01!
     
  16. Tessa8

    Tessa8 Fanatiek lid

    21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Kom weer ff binnenvallen, moet ff wat kwijt.
    Ben in een bui van het is toch niet zo.... :(

    Terwijl ik eerst sterk het gevoel had..
     
  17. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    kom op tessa, houd moed, je moet nog 5 dagen, is nog niets over te zeggen meisje!
     
  18. Tessa8

    Tessa8 Fanatiek lid

    21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Nee dat is ook zo :( dankjewel...
    Maar mijn temp is ietsjes omlaag gegaan, en hij was zo mooi stabiel...
    Hij was steeds 36.8/36.9 en nu 36.7.... Hopelijk gaat hij morgen weer omhoog, dan voel ik me denk ik al iets beter.
     
  19. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    mijn temp ging pas echt omhoog 1 dag voor NOD, daarvoor was hij ook niet bizonder hoog hoor......gewoon moed houden, hoe moeilijk ook en anders misschien even afstand nemen van het forum, ik kon echt knettergek van mezelf worden en stress is natuurlijk niet goed......
     
  20. Ellen1982

    Ellen1982 Actief lid

    18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ik heb dat gevoel elke ronde maargoed aanpraten is iets wat ik heel makkelijk kan ;)
    Verder wel misselijkheidsvlagen...de volgende cyclus ga ik met ovutesten aan de gang. Ik voel hem heel duidelijk, maar dit gevoel duurt zowat 5 dagen! dus wil eigenlijk wel weten wanneer mijn ei nou precies komt.. ik ben een half jaar van de pil af, en nu 3 rondes bezig...ik begin nu al mien ongeduld uit te hangen, naja ik ga mijn gedachten even heel ergens anders opzetten, wie weet dat dat helpt! Vrolijker wordt ik er in ieder geval niet van....ik mag nog tot het eind van de week wachten eer dat ik het weet.
     

Deel Deze Pagina