Het grote Mode&Shop topic!

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 28 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Oh dat klinkt goed! Ik vond die plaatjes ook erg leuk!
    Kringloop is meer uit noodzaak en daarbij blij dat ik het milieu steun. Maar ik had ook gaag meer nieuwe kleren gekocht hoor ;)

    Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat ik wil. Een langere nette winterjas gaat em nog niet worden, tenzij ik een mooie uitverkoop vind.
    Daarnaast wil ik wat mooiere lange broeken. Ik ben wat in de zwarte skinny tijd blijven hangen en ik zat te denken aan iets meer pantalon.. ik wet alleen niey of dat wel mijn stijl is.
     
  2. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    tuc vindt dit leuk.
  3. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Misschien kan ik wat hulp van hier krijgen.
    Ik droeg in maat 38/40 veel zwarte skinny's, tof shirtje erop, leren jasje of een toffe trui. Toen was ik 21-28 jaar.
    Ik ben nu 30, maat 42, op weg naar 44 en houd nog steeds van de rock en rollstyle (large merg kleding), maar ik vind mezelf er te oud voor worden.

    Ik houd van relaxte kleding zoals een chino met sneakers en een leuk jasje, een jurkje met een halfhoog laarsje of dus een skinny met een leuk shirtje en een lang vest. Daaronder motorboots of sneakers.

    Maar verder als dat kom ik niet.
    Wie heeft er ideeën voor goede basisstukken of leuke stylen waar ik iets mee kan? Pastel en neon e.d. staat me niet.
     
  4. Tika86

    Tika86 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    #264 Tika86, 8 aug 2017
    Laatst bewerkt: 8 aug 2017
    Sue87 en tuc vinden dit leuk.
  5. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Ik had meer uit de kringloop willen halen, maar grijp altijd mis ofzo.. geen idee. We zijn niet echt een match haha.

    Ik draag ook alleen maar skinny's. Hieronder omschrijf je wat je zoekt. Dus ik denk een pantalon dat het een beetje zonde geld is als ik zo je stijl bekijk. Ik denk dat "joggers" wel erg leuk zal zijn dan. Als ik wat vind dan zal ik het hier posten voor je :)
     
  6. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Heb al wat haha. Zoiets? En dan met een mooi stoer gebreid vest erop?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Ik ben een beetje ouderwets.. maar dat is toch gewoon een joggingbroek met lumps eronder?
    #modekneus
     
  8. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Haha nee... een joggingbroek is naar mijn idee wel anders ;)
    Maar waarom wil je af van je zwarte skinny dan? Ik vind het de stijl die je omschrijft en een pantalon wel echt een wereld van verschil haha.
     
  9. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    #269 Sue87, 8 aug 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2017
    Ik weet t niet zo goed. Ik voel me oud en dik.. alsof ik deze kledingstyle gewoon ontgroeid ben. Zal eens een voorbeeldje sturen zo, van wat ik tof vind.
     
  10. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Neee joh! Je bent niet oud en maat 42/44 is ook niet dik! Doe eens! Stuur maar even een foto :) en als je wil ook een foto wat nu je stijl is en je figuur. Dat is iets makkelijker zoeken misschien :)
     
  11. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Mijn style is nu meer zoals die op het board. Ik wil graag meer naar de style met die 4 plaatjes. Nog steeds een beeeetje rock n roll, maar wel wat netter. Minder.. jeugdig.
    Ik weet alleen nog niet hoe.
    Mijn figuur is zandloper, maar dan inmiddels eeg flink met een lengte van 168 en 80 kilo..
     
  12. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Ik vind deze jurkjes zo fijn he! Maar eerlijk Tuc.. hoeveel printjes en uni kleuren heb je hier inmiddels van? Haha.
     
  13. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Ik zou dan niet voor een pantalon gaan maar evt een wat wijdere witte blouse ( kun je de mouwen van oprollen, met je skinny, boots en bikerjasje combineren ) plus je kunt hier dan ook een sweater over heen dragen ( zoals op die foto van plaatje 4 )

    Ik denk dat het handig is te kijken wat je in je kast hebt wat je kunt combineren. Een leren rok bv? Kun je prima aan hoor met je bikerboots en een basic shirt. ( ik noem maar wat he )
    Ik snap welke kant je op wil met een pantalon.. ik denk alleen dat wanneer je indd je skinny's pakt je hier veel meer kanten mee op kan, met wat kleine aanpassingen dan bv met die pantelon..
     
    Sue87 vindt dit leuk.
  14. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Goeie tip! Ik heb je ook nog PB gestuurd! Met wat fotoos.
    Misschien maakt een witte blouse al wel een hoop verschil.
     
  15. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.705
    42.533
    113
    Haha 5;)
    Wit met veren, okergeel, blauw, groen met veren en flamingo's.
     
  16. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Met hulp van @Ballon mooie spullen besteld! Ik hoop inderdaad met een witte blouse, een mooie pantalon en een goed jasje al ver te komen.
    Als bonus nog een mooie parka (met voering) uit de sale besteld (van 70 naar 21 euro).
    Even afwachten nu en kijken wat past.
    Ballon, nogmaals bedankt!
     
    Tegeirian vindt dit leuk.
  17. JongetjeM

    JongetjeM Bekend lid

    28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Wat vinden jullie van Dr. Martens?
    Ik vind ze erg gaaf maar ook moeilijk te combineren? Staat naar mijn idee snel te lomp?!
     
  18. Manque

    Manque Niet meer actief

    Tjsa, het zijn nu eenmaal lompe schoenen :) Maar dat maakt ze ook wel leuk! Ik hou ervan om dat effect te versterken door ze te dragen onder 'schattige' jurkjes, voor dat '90-s effect. Beetje zoals hieronder (voor de duidelijkheid: ik ben dat niet).

    [​IMG]
     
    twoboys en JongetjeM vinden dit leuk.
  19. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.920
    661
    113
    Vrouw
    Heb voor de eerste keer in lange tijd iets voor mezelf gekocht. Een simpele jas en een kort (nep)leren jasje. Niet omdat ik het per se nodig heb, maar gewoon omdat het kan :D

    *edit* ik had overigens ook een heel leuke jas gezien van Superdry maar die vond ik iets te duur (was meen ik rond de €140).

    Bekijk bijlage 540093 Bekijk bijlage 540095
     
    Sue87 vindt dit leuk.
  20. 1BB

    1BB Bekend lid

    3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Ik willllllllll diiieeeee hebbennnnnnn #wegmetdekilos

    Ik zou een nauwsluitende cardigan meenemen. Geen roze of wit. En een panty kun je ook meenemen! Leuke nagellak ook!
     

Deel Deze Pagina