Het grote Sint / Kerst cadeau's topic 2018

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ammie1984, 28 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
  2. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Hier ook begonnen met de sinterklaas inkopen... Moet dit jaar de boel qua inkopen wat spreiden maar deze was te leuk om te laten liggen... Was wel een uitdaging om zonder auto mee te nemen maar het is gelukt...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Melief, owly en Rosy90 vinden dit leuk.
  3. annelie566

    annelie566 Niet meer actief

    Ik moet dit jaar ook al op tijd beginnen met kopen en vooral met inpakken(dit stel ik altijd uit) omdat we in november op vakantie gaan en pas op pakjesavond weer terug komen.

    De oudste en middelste zijn niet zo'n probleem. Ik heb al Lego wekkers voor ze gekocht en ze krijgen voor kerst een groot playmobil piratenschip en een ridderkasteel van playmobil. Voor sinterklaas waarschijnlijk een doos Lego en wat andere dingen.

    Maar de jongste, nu 1,5 en ik heb geen idee wat ik daarvoor moet verzinnen. Wij hebben alles al en ik heb een hekel aan prullen. Hij speelt ook nooit met babyspeelgoed maar pakt vooral de Duplo en playmobil poppetjes van zijn broers.
    Duplo hebben we al teveel.
    Little people begin ik niet aan en toettoet is er ook en kijken ze nooit naar om.

    Iemand nog tips? Keukentje, koopkarren, wheelybug etc is er allemaal al. Net zoals houten treinen en uitbereidingen daarvoor. Buitenspeelgoed hebben we, fietsen..
     
  4. Nasibal

    Nasibal Actief lid

    22 mei 2016
    174
    48
    28
    Horssen
    Lastig hè, iets verzinnen voor de derde! Ik heb ook nog niets voor de nieuwe baby kunnen vinden.
    Misschien zijn boekjes een leuk idee? Die nog niet kapot gelezen of afgekloven zijn door de grote broers? ;)
     
  5. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Playmobil 123, dat is wel leuk voor die kleintjes vind ik :) en aangezien hij dat al pakt bij zijn broers, haha.
     
  6. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.750
    113
    Ik heb inmiddels 1 ding voor mijn zoontje omdat ze afgeprijsd waren bij kruidvat: een sporttas van Feyenoord omdat hij vanaf komend weekend wedstrijdjes gaat voetballen.
     
  7. annelie566

    annelie566 Niet meer actief

    Ja echt ontzettend lastig. We hebben al heel veel boeken, maar een leuk voorlees boek is altijd leuk.
    Toch wil ik ook iets hebben wat voor hem alleen is, maar dat is dus lastig.


    Voel me haast schuldig want voor zn verjaardag heeft hij echt een kleinigheidje gehad want we wisten het gewoon écht niet meer. Hij wil ook alleen maar spelen met het grote speelgoed ;)
     
  8. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.144
    1.940
    113
    Heeeeerlijk topic :D Ik heb ook al eea in huis, ik houd mijn ogen het hele jaar door op een kier ;) Wij kopen veel tweedehands, ivm consuminderen/milieu, zo ook onderstaande cadeaus. De pyjama's heb ik in de uitverkoop gekocht.

    Zoon (4):
    2 grote dozen Geomag (in het voorjaar gevonden bij een kringloopwinkel - het was zo belachelijk goedkoop dat ik het niet kon laten liggen)
    Playmobil piratenschip met piraten en accessoires
    Info boek over auto's
    Pyjama

    Dochter (2,5):
    Pinypon
    Info boek over dieren
    Pyjama
     
  9. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.351
    298
    83
    Mijn dochter gelooft niet meer. Ze denkt dat ze niks meer krijgt (wel met kerst), maar ik wil wel iets voor haar kopen.

    Mijn ideeën tot nu toe:
    - een leesboek
    - een spelletje
    - een nieuwe wekker
    - accessoires voor haar slaapkamer (zo'n slinger met lampjes, enz.)
    - iets van Schleich
     
  10. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik ben ook al begonnen..

    Zoontje;
    2 jokie en jet boekjes
    Lief! Domino
    Bumba puzzel

    Dochter;
    Jill knutselboek
    Meisje djamilla boek
    Pakketje om slijm te maken.

    Vind het voor haar zo moeilijk! Ook zijn ze nog eens in oktober en november jarig
     
  11. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.131
    1.370
    113
    Dochter wil heel graag de pinypon ambulance. 2 weken geleden was hij 18 euro bij Bol, maar we vonden het nog nog vroeg om te bestellen. Inmiddels is hij 35 euro :eek:, zo'n spijt dat we hem niet besteld hebben.
     
  12. Miracle1

    Miracle1 Fanatiek lid

    29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Een keer zo duur geworden, was het toen in de aanbieding of schroeven ze de bedragen nu alvast omhoog?
     
  13. halve

    halve Niet meer actief

    Puber zag dat er hele bijzondere harry potter boeken uitkomen, dus daar ben ik snel mee klaar dit jaar.
    Voor peuter van 3.5 heb ik al een conducteur set, vrachtauto, lopend hondje, buurman en buurman gereedschapskist, evt wat lego. Kijk tegen die tijd wel wat hij nog meer leuk vindt en graag wil hebben.
     
  14. Miracle1

    Miracle1 Fanatiek lid

    29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Welke boeken zijn dit?
     
  15. halve

    halve Niet meer actief

    Ze had het over pop up boeken, meer weet ik er ook niet van, als ze uitkomen zou ze me de linkjes wel doorsturen :roflmao:
     
  16. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.151
    2.237
    113
    Vrouw
    Ik heb inmiddels ook al wat (vooral schoen-) cadeautjes besteld op aliexpress..
    Y: eenhoorn etui (ali) met stabilo fineliners in 10 kleuren van de ah schoolcampus (50% korting). Eenhoorn lipgloss (kruidvat 75%korting week). Vilten tasje maken (ali), krimpie dinkie folie (ali), prinses ariel ketting (ali)

    S: SES dino playmais (gaat bij oma in de zak), dino transformer autootje (ali), duplo dino's (ali), piraten cuddle blanket (ligt al heel lang op zolder te wachten, geen idee waar vandaan)

    en ik wil 'het boek zonder tekeningen' nog bestellen voor hen samen

    Voor S nog wat klein spul en dan nog iets wat ze vlak vantevoren erg leuk vinden en klaar is mama (en dan het lastigste: stoppen met kopen!)
     
  17. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.485
    8.332
    113
    pietje1987 vindt dit leuk.
  18. halve

    halve Niet meer actief

  19. Miracle1

    Miracle1 Fanatiek lid

    29 apr 2012
    1.235
    180
    63
  20. mamaloe250

    mamaloe250 Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    :eek:wat kopen jullie allemaal veel zeg.

    Ik doe denk ik twee dingen met sinterklaas en 4 met kerst, waarvan een kledingstuk en een ding iets lekkers.
     

Deel Deze Pagina