Het GTST-topic, seizoen 2016/2017. Met spoilers en speculaties **

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Toverbal, 2 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.695
    901
    113
    Aysen is gered door Sjoerd, dus ik denk niet dat zij het is. Tenzij ze natuurlijk de verwondingen van het puin niet overleefd. Ik denk toch Rikki of Maxime. Jef komt niet zomaar terug denk ik.
     
  2. Ik ben echt erg benieuwd..

    Ik vond het een betere cliffhanger dan vorige jaren eigenlijk.
     
  3. Msee

    Msee Niet meer actief

    Ik vermoed Maxime of Bill. Dat aankomende huwelijk werd er zo ingegooid. Jef zal in beide gevallen terug komen. Eigenlijk hoop ik Bill. Het is heel flauw maar ik erger me aan dat spleetje tussen zn tanden. De nieuwe, lievere, Maxime vind ik wel leuk, maar als het Bill is zal ze wel weer zo'n verbitterd mens worden en tegelijk denk ik nu dat het Bill niet is anders krijg je weer datzelfde als toen met Ardil dus zet toch maar in op Maxime en dan gaat Bill verloren terug naar Canada. :D
     
    Druktemakertje en Toverbal vinden dit leuk.
  4. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.695
    901
    113
    Dat spleetje is echt gruwelijk irritant inderdaad :roflmao:
     
    Druktemakertje vindt dit leuk.
  5. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.189
    601
    113
    Ik denk helaas Maxime.
    De nadruk wordt teveel gelegd op hun huwelijk waar Ludo het niet mee eens is en gisteren zei hij dat hij zo deed omdat hij zich zorgen maakt. Ludo uit bijna nooit zijn gevoelens.

    Dus Maxime gaat dood en Ludo moet dan omgaan met het feit dat hij zo naar tegen haar heeft gedaan.
     
  6. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Dat niet alleen. Maxime wilde toch De Koning verkopen? Jef komt terug en niet alleen voor de begrafenis. Hij blijft langer. Wellicht dat hij eerst weer De Koning gaat uitbaten ter nagedachtenis aan Maxime?

    Laura voegt eigenlijk ook nauwelijks nog iets toe. Zij mag er ook wel uit van mij.
     
  7. mama en zoon

    mama en zoon Bekend lid

    27 jan 2017
    740
    209
    43
    Schofterig dat Sjoerd niet eerst Rikki heeft gered. Zij is ook nog eens moeder van twee kids.
    Verder vond ik de cliffhanger matig.
     
  8. Ik dacht dat hij dacht dat Aysen er erger aan toe was en hij Rikki daarna wilde redden.
     
  9. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.581
    835
    113
    Ik denk nu ook Maxime, of Bill. Wat jullie al zeggen; dat huwelijk werd er ineens zo ingegooid. Dat Sjoerd eerst Aysen redde, is natuurlijk straks weer een goed verhaal om verder mee te gaan in nieuwe seizoen. Rikki zal wel zwaargewond zijn, tijdje in coma, oid. En dat ze dan daarna er achter komt dat Sjoerd Aysen heeft gered, i.p.v. haar, etc.
     
  10. Victoria30

    Victoria30 Fanatiek lid

    1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Hoe zagen jullie dat het Aysen was? Dat blok dat op Rikki lag heeft hij al weggehaald. Ik gok erop dat als zij er nog ligt ze zelf naar buiten kruipt. Jeff moet er even voor gaan zitten tijdens het telefoongesprek dus ik gok op Maxime.

    Maar als het Rikki is, leg dan maar aan je zoon uit dat jij je ex vlam hebt gered en zijn moeder hebt laten liggen daardoor.
     
  11. Victoria30

    Victoria30 Fanatiek lid

    1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
  12. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.935
    15.244
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vond Jeff weinig emoties tonen toen hij het nieuws vernam, Misschien wel Ludo?
     
  13. samantha1

    samantha1 Fanatiek lid

    30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hoe weten jullie zo zeker dat het Aysen is dan die Sjoerd heeft gered? Ze waren net bij RTL Boulevard en ik vond "sjoerd" wel steeds met een bepaalde blik naar "aysen" kijken.. Op de één of andere manier denk ik dat hij toch Rikki naar buiten bracht.. Dat Nina daarom zo verbaasd keek dat hij alweer terug naar binnen wou gaan?
     
    Victoria30 vindt dit leuk.
  14. prisje22

    prisje22 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Hebben jullie het filmpje gezien van shownieuws op Facebook ze spraken met Laura nou die stond zowat te huilen
     
  15. Victoria30

    Victoria30 Fanatiek lid

    1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik zou bijna gaan denken dat ze zelf afscheid aan het nemen is dan.
     
  16. prisje22

    prisje22 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Ja ik ook zoals ze praat op het filmpje en haar gezicht.. maargoed dan zou het wel heel snel zijn dat het ontdekt is
     
    Victoria30 vindt dit leuk.
  17. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.695
    901
    113
    Sjoerd riep toch toen hij terug wilde 'ik moet terug, Rikki is nog binnen' of iets in die context. Heb t vorige week al gezien dus weet de precieze woorden niet meer :)
     
    samantha1 vindt dit leuk.
  18. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.189
    601
    113
    Rikki had een lichtblauw spijkerjasje aan en Aysen donkerblauw. En hij kwam naar buiten met iemand met een donkerblauw jasje.
     
    samantha1 vindt dit leuk.
  19. Rozijntjes

    Rozijntjes Niet meer actief

    Rikki staat op de eerste cover van de cast foto dus zij is het niet.
     

Deel Deze Pagina