Het GTST-topic, seizoen 2016/2017. Met spoilers en speculaties **

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Toverbal, 2 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

    prisje22 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Zojuist de app gespeeld ik weet wie het is die het niet overleefd en valt me tegen haha:(
     

  2. Wil je het delen?
     
  3. Msee

    Msee Niet meer actief

    Net ook gespeeld. Had niet verwacht dat we het nu te weten zouden komen. Ik had al die tijd gedacht dat de app nog wel beter zou worden, maar jeetje echt heel suf die spelletjes.
     
  4. Msee

    Msee Niet meer actief

    Maxime
     
  5. Die had ik toch niet helemaal verwacht...
     
  6. Lindalovesmo

    Lindalovesmo Niet meer actief

    Dit kwam voor mij niet helemaal als een verassing
     
  7. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.705
    903
    113
    Had het ook niet verwacht. Jammer.. Had dan liever Bill zien vertrekken.
     
  8. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Was vandaag de eerste aflevering weer?m
    Omdat ik hoorde dat Maxime overleden is bij de brand. Staat op nu.nl ?
     
  9. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113
    Nee, deze week nog herhalingen. Volgende week maandag begint het nieuwe seizoen.

    Vandaag is idd bekend geworden dat Maxime de brand niet overleefd heeft.
     
  10. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik vind het wel stom dat ze nu al bekend hebben gemaakt dat Maxime dood gaat.
    Het is niet dat ik elke dag aftel tot gtst weer begint, maar het doel van een cliffhanger is dat je spanning hebt lijkt mij. Tenzij er nog een dode valt...
     
  11. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Hmm ik had rikki verwacht.
    En dat Sjoerd en aysen dan weer bij elkaar zouden komen en de kids samen opvoedde
     
  12. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    He wat jammer dat het Maxime is..
     
  13. mamamadelon

    mamamadelon Fanatiek lid

    13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    He maar ze staat wel op de nieuwe castfoto...
     
  14. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113
  15. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Wie is die dame helemaal links dan?
     
  16. Msee

    Msee Niet meer actief

    "Nieuw op de foto is Zoë, gespeeld door Anouk Maas. Sjors Langeveld ontbreekt, omdat Inge Schrama door gezondheidsredenen tijdelijk niet in de serie te zien is. Ook Felix Jagtman ontbreekt op de foto. De rol, gespeeld door Urvin Monte, is namelijk een gastrol."
     
    Lumihiutale vindt dit leuk.
  17. rebekka84

    rebekka84 Fanatiek lid

    27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Nog geen spoilers?
     
  18. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113

    Spoilers 11 t/m 15 september

    29 augustus 2017
    MA 11/9
    Een intiem familiemoment bij Ludo thuis wordt wreed verstoord door iemand die niet wil vertrekken. Noud baalt van zichzelf als hij het niet handig aanpakt met een meisje dat hij leuk vindt. Ook Job komt iemand tegen die indruk op hem maakt.

    DI 12/9
    Laura wordt verrast door de komst van een oude bekende. Noud wordt uitgedaagd om uit zijn comfortzone te stappen. Sjors trekt het zich aan als Amir zonder werk zit. Sam kan én durft niet in slaap te komen.

    WO 13/9
    Vandaag is er een begrafenisplechtigheid. Iedereen komt, maar Laura gebruikt een doorzichtige smoes om de uitnodiging af te zeggen. Linda en Rover zijn ongeduldig. Zij verwachten iemand die niet op komt dagen.

    DO 14/9
    Janine is bezorgd als ze merkt dat Ludo zich afsluit voor zijn gevoelens. Sjoerd wordt op de consequenties van een impulsieve actie gewezen. Linda probeert Sam uit een depressieve situatie te redden.

    VR 15/9
    Lucas is geblesseerd, maar wil desondanks doortrainen. Sjors komt op een idee hoe ze Amir kan helpen. Sjoerd doet uit schuldgevoel allerlei overdreven lieve dingen. Zijn eigen gedrag frustreert hem.
     
  19. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113
    MA 18/9
    Lucas en Nina worden verrast door de verdeling van de erfenis. Noud overtuigt Sjoerd ervan dat hij de waarheid niet langer kan ontkennen. Rikki organiseert een muzikale surprise voor Sjoerd. Kimberly voelt zich gepasseerd.

    DI 19/9
    Rik zegt Sjoerd onverbloemd wat hij van diens gedrag vindt. Hij voelt zich schuldig en zoekt goede raad bij een oude vriend. Sjoerd wordt opgevangen door Aysen. Rikki doet er alles aan om Bram niet het kind van de rekening te laten worden.

    WO 20/9
    Lucas ziet zijn erfenis als een straf. Hij wordt op zijn plek gezet als hij zich negatief over De Koning uitlaat. Sam zet haar schoolwerk voor even op een laag pitje om er voor haar vader te kunnen zijn. Nina probeert door Ludo’s afstandelijke pantser heen te breken.

    DO 21/9
    Noud is overdonderd als hij ontdekt met wie Zoë een date heeft. Sam kan het niet voor Linda verbergen als ze te veel gedronken heeft. Daardoor ontdekt Linda ook hoe slecht Bill eraan toe is. Sjors belandt met Lana in het ziekenhuis.

    VR 22/9
    Sjors wordt verrast door een uitnodiging. Lucas zoekt uitvluchten om onder zijn verantwoordelijkheden uit te komen. Felix heeft een geheim voor Lucas. Noud probeert op sportieve wijze indruk te maken op Zoë, maar gaat daarbij meerdere malen onderuit
     
  20. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113
    MA 25/9
    Sam kan zich nauwelijks concentreren, waardoor een schoolopdracht mislukt. Amir heeft problemen bij zijn asielprocedure. Sjors biedt haar hulp aan. Noud baalt van zijn eigen haantjesgedrag en wil dit goedmaken. Zoë heeft een geheime telefoon.

    DI 26/9
    Rikki is het niet eens met de plannen die Sjoerd met Bram heeft. Om haar zoon te sparen, houdt ze zich in. Sjoerd heeft plannen, maar moet die afzeggen. Aysen wordt betrapt in het park. Dit heeft nogal gevolgen.

    WO 27/9
    Bill en Ludo strijden om het kunsterfgoed van Maxime. Bill kan zich niet inhouden als hij door Ludo beschuldigd wordt. Sam neemt Rover in vertrouwen over haar slaapproblemen. Ze heeft zijn hulp nodig.

    DO 28/9
    Sam cijfert haar eigen problemen weg om er voor haar vader te kunnen zijn. Sjors bedenkt een reddingsplan voor Amir. Jef baalt van de plannen die Lucas met De Koning heeft. Hij start met een tegenactie.

    VR 29/9
    Sjors beseft dat ze een grote fout heeft gemaakt. Aysen merkt dat Sjoerd zich niet aan zijn eigen afspraken houdt. Jef ziet dat Laura een beetje begint door te draaien. Er is maar één iemand die tot haar kan doordringen.
     

Deel Deze Pagina