Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.746
    6.557
    113
    Vrouw
    Hahahahaha. Ik ben heus braaf hoor..
     
    Roseline, Leraje en LizMe vinden dit leuk.
  2. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.746
    6.557
    113
    Vrouw
    *knuffel* als je weet dat het erbij hoort ben je al een heel eind
     
  3. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.109
    2.000
    113
    <3

    Heb even bericht privé gestuurd.
     
  4. Gruffalo

    Gruffalo Niet meer actief

    Hahaha, het is ook niet zozeer de kans op een kindje, maar vooral het gericht seksen voor een kindje. Dus dat je samen een leventje probeert te maken. Dat is echt prachtig <3
     
    LizMe vindt dit leuk.
  5. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.746
    6.557
    113
    Vrouw
    Ik heb niks?





    On another note. Bestaat de club nog? Kan hem zo 1, 2, 3 niet vinden
     
  6. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.109
    2.000
    113
    Owh sorry Lill jij zat er toen een tijd niet op dus die is niet aan jouw gericht. Ik stuur hem door :) Nee club bestaat niet meer :( super balen
     
  7. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.746
    6.557
    113
    Vrouw
    Boehoeeee..

    Nee grapje. Snap ik wel hoor. Dank je dat ik er weer bij zit
     
  8. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    Nou hier nog niet ongesteld maar de test is ook omo wit!! Dus die menstruatie zal er wel aankomen denk!
    Had ik mezeld toch weer gek gemaakt he!! Ik neem mezelf weer voor om het niet te doen!!
     
  9. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.746
    6.557
    113
    Vrouw
    Ahw. Balen Mar. Maar ja, is toch ook logisch dat je dat doet als je iets graag wil
     
  10. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    @Mar18 balen meid:( kan het niet dat je te vroeg hebt getest?
    Even een opfrissing voor mezelf hoor, maar om welke reden hebben jullie de vorige keer in het ziekenhuis gelopen en is de kans niet groot dat je nu weer moet? En hoe lang ga je het zelf proberen en ben je niet bang dat je op deze manier erg teleurgesteld gaat raken? Ik bedoel het goed hoor, niet om de les te lezen ofzo...:D
     
  11. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    @Roseline... hihi weet ik! Komt goed, ik stuur wel even een prive bericht;)
     
  12. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Even een update vanaf mijn kant. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste lucrin prik gekregen en halleluja deze deed pijn. Nu heb een blauw/paarse plek gekregen te grote van een aardbei en rode plek er naast, dus ik ben waarschijnlijk in een bloedvaatje geprikt en eigenlijk moet je dit dus zelf doen. Nou dat ga ik dus echt niet doen. Ik moet nog even wat regelen met de assistente van de huisarts. Ik ben benieuwd wat ik er van ga merken... volgens de bijsluiter kan ik mijn borst nat maken, hahaha!!
     
  13. Gruffalo

    Gruffalo Niet meer actief

    Gatsie! niet leuk! :(
     
  14. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.746
    6.557
    113
    Vrouw
    Oh bah Roseline. Hoe vaak moet je die?
     
    Sylva vindt dit leuk.
  15. Suus83

    Suus83 Fanatiek lid

    16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Mar18 wat balen ik hoop dat je misschien te vroeg getest hebt!

    Roseline dat klinkt pijnlijk lijkt mij best eng zelf prikken!
     
  16. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Dat is nog een beetje onduidelijk. Het hoeft gelukkig maar 1x per maand en eerst instantie hadden we van de gynaecoloog begrepen voor 4 maanden (dat betekend 4 prikken), maar vervolgens kreeg ik van de zorgapotheek te horen dat ik er 3 zou krijgen. Ik contact opgenomen met het ziekenhuis en die hadden het ook over 3 prikken toen. Vervolgens had ik daar nog over gemaild, want het dan zit ik best snel na mijn vakantie en ivm de malaria pillen enzo misschien niet heel handig. Ik heb alleen nog geen reactie gekregen. Ondertussen belde de zorgapotheek weer voor de na levering van de andere prikken (ik heb er nu 1 gehad) en ik vroeg of ik er nog 2 zou krijgen en toen zei zij oh zelfs nog 3, dus nu is het voor mij helemaal onduidelijk:confused:.
    Om een lang verhaal kort te maken en antwoord op je vraag te geven, 3 of 4...:p:p
    En de prikken zijn nog tot daar aan toe, maar de bijwerkingen schrikken me wel af, maar ja alles voor het goed doel. De arts die mij kwam prikken zei het ook. Vrouwen met borstkanker krijg dit medicijn ook en dat is het een heel ander verhaal..:(

    @Suus83 ik ga het ook niet zelf doen hoor, dat zie ik echt niet zitten. Ik ga morgen even mijn huisarts hierover mailen of bellen..

    @Gruffalo inderdaad getsie, want die bijwerkingen zijn niet niets. Maar de arts die mij kwam prikken zei dat het bij de meeste de eerste maand wel mee valt, dus laten we het hopen..
     
  17. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Hoe is het verder met de rest van jullie??
     
  18. Gruffalo

    Gruffalo Niet meer actief

    @ Rosaline: ik hoop het voor je. Het is al zo'n zware weg geweest voor je en de reden dat je dit moet doen is al niet leuk en dan dan heb je ook nog eens zware medicijnen! :(
    Wij zijn druk aan het oefenen, misschien wel iets teveel :p (sorry, too much information:roflmao:)
     
    Roseline vindt dit leuk.
  19. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.109
    2.000
    113
    Hahaha gruffalo is belangrijk toch en die voorpret is zo leuk!
    Was je de vorige keer snel zwanger?
    Roseline wat balen :( ik wil je wel komen prikken hihi!
     
    Roseline vindt dit leuk.
  20. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.746
    6.557
    113
    Vrouw
    Oh bah Roseline. Ik hou ook niet van prikken :( wat voor bijwerkingen dan??

    Whahaha Gruffalo, oefenen is het halve werk toch? ;) hoe vind je de tijd?

    Hier nog steeds geen bloed... -_- als er zaterdag nog niks is dan doe ik voor de zekerheid een test.
     
    Roseline vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina