Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    He getver Roseline!! Dat het zo'n pijn doet en zware medicijnen:(!

    Veel plezier Gruffalo;)!

    Hier net mn menstruatie gekregen! Duurt altijd wel ff voor ik mn eisprong heb... al hoop ik deze cyclus iets korter natuurlijk;)

    Oh Lil... laat wel op zich wachten zeg!
     
    Roseline vindt dit leuk.
  2. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Ach meiden. Ik heb het er met alle liefde voor over en ik weet nog niet wat me te wachten staat. Online staan heel veel bijwerkingen ik ben na 3 pagina's gestopt met lezen. Hihi.. vooral de opvliegers, emotioneel en zweetaanvallen had ik van het ziekenhuis gehoord. Maar online staan ook dingen als misselijkheid, keelpijn, verkoudheid, depressief enz enz. We laten het maar op ons afkomen.

    @Gruffalo veel plezier met al het klussen:D

    @LizMe lief dat je me wilt prikken, maar het komt wel goed:thumup:

    @Lill balen dat je maar niet ongesteld wordt:(. Hopelijk komt het snel..

    @Mar18 toch ongesteld geworden, balen meid:(. Maar je kunt wel verder naar de volgende ronde.
     
  3. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.753
    6.565
    113
    Vrouw
    Ja ik word hier echt heel eeg onrustig van.. denk dak morgen voor de zekerheid wil testen. Dan ben ik 6 dagen over tijd.

    Of is dat erg paranoia?
     
  4. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Ik zou het gewoon doen lill vaak word je dan sneller ongesteld omdat je die stress dan loslaat.
     
  5. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    En hoe is het Lill? Had je nog een test gedaan?
     
  6. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.753
    6.565
    113
    Vrouw
    Jup. Gewoon 1 streepje uiteraard. Maar ook nog steeds geen aandienend bloedbad.. misschien sla ik wel gewoon een keer over xD dat zou leuk zijn
     
  7. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Je slikt toch geen pil of iets? Want ik had ook een keertje dat ik een maandje had overgeslagen. Toen werd ik na 60 dagen ongesteld ipv na rond de 30...
     
  8. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    De gynaecoloog heeft me gelukkig gebeld over die onduidelijkheid wat betreft de lucrin. Het zijn toch gewoon 4 maanden, dat is gezien onze vakantie en het slikken van malaria pillen beter. De onduidelijk kwam doordat ze eerst 3 maanden mogen aanvragen (verzekeringsverhaal) en dan pas de rest, vandaar dat die laatste pas later kon en het bij de zorgapotheek eerder nog niet bekend was.
     
  9. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.753
    6.565
    113
    Vrouw
    Klopt. Ik hou het bij met zo'n app en die is heel nauwkeurig. Maargoed. Stress enzo zal nu een rol spelen met de verhuizing
     
  10. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.753
    6.565
    113
    Vrouw
    Fijn dat het duidelijk is nu :)
     
    Roseline vindt dit leuk.
  11. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Pfff dames gister tattoo laten zetten eerste waarvoor ik echt lang moest zitten (4 uur) oeiii wat pijnlijk haha.
     
  12. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Ja dat zou helaas goed kunnen... succes!
     
  13. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Oh leuk, is het een grote of niet? En ben je er blij mee? En waar heb je hem laten zetten, op welke plek op je lijf bedoel ik? Sorry, veel vragen gewoon benieuwd. Ik wil ook nog steeds eentje, maar ik twijfel nog een beetje of ik het durf;). Ik wil een kleintje, een hartje op mijn arm. Ik ga even 2 foto's toevoegen, zoiets wil ik..:p
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    Gelukkig Lill;)! Benieuwd wanneer het zich aandiend maar kan idd door stress goed zijn dat het uitblijft!

    Wel heel fijn dat er nu duidelijkheid is Roseline!
    Woww dat is echt heel lang ja Lizme!! Heb je een grote laten zetten dan?

    Hier echt wel last van de menstruatie... zit ik mezelf weer gek te maken hoor. Voel mn eierstokken... (links meer). Vraag ik me af of het door die pcos komt dat het nu pijnlijk is.... of zou ik ooo endometriose hebben? Een familielid heeft dat vd week te horen gekrefen dat ze dat heeft. Spookt alles weer door m'n hoofd.
     
  15. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Ik heb ook vaak pijnlijke eisprong gehad, maar ik heb daar geen endometriose. Mijn osteopaat heeft wel eens verteld dat pijnlijke eisprong door spanning in je onderstel kan komen. Ik weet niet meer precies het hele verhaal. Ik ga het een keertje navragen.
     
  16. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ik heb minder last van mijn eisprong nu we het niet proberen. Dus de aandacht ervoor maakt het bij mij wel veel duidelijker :eek:

    Verder maak ik me een klein beetje zorgen want ik heb nu al enorm last van mijn borsten maar moet volgende week pas ongesteld worden. Pijn in borsten impliceert beetje dat ik dus al eerder mijn eisprong heb gehad en dit lijkt ook uit mijn temperaturen te komen, twee dagen eerder dan normaal. Maar dat betekent dat we volgens mij 5 dagen voor eisprong onveilig waren. Dat is dus toch weer een kansje >_> Niet echt de bedoeling, we moeten het toch wat ruimer nemen met die marge. Maar gevoelige borsten heb ik elke maand voor menstruatie dus dat zal gewoon pms-symptoom zijn ga ik vanuit. Maar voelt pas zeker als er spotting is.
     
  17. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.753
    6.565
    113
    Vrouw
    Oeeh. Wat heb je laten zetten en waar?
     
  18. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.753
    6.565
    113
    Vrouw
    Gewoon doen. Is in een half uurtje klaar en arm is niet pijnlijk
     
    Roseline vindt dit leuk.
  19. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.753
    6.565
    113
    Vrouw

    Mja. Gelukkig.. en toch xD mijn kinderwens is nog steeds niet de kop ingedrukt helaas..

    En dan vanmiddag ook nog babyshower van mn beste vriendin. Ik ben een onwijs egoistisch kreng, maar ik heb hier echt zo geen zin in :eek:

    En kun je dat dan niet laten nakijken? Als je je daar druk over maakt?
     
  20. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.753
    6.565
    113
    Vrouw
    5 dagen ervoor is nog steeds veel hoor. Ik denk dat je nog steeds wel veilig zit
     

Deel Deze Pagina