Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Jaaa ik ook hoor. Maar toch, kleine kans is kleine kans :p
    Vannacht ook weer gedroomd dat ik dacht dat ik nooit meer kinderen kon krijgen en toen moest ik zó hard huilen in mijn droom... gek is dat.
     
  2. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Mja heel begrijpelijk hoor, júist als het je beste vriendin is want dat is zo dichtbij! Als een van mijn beste vriendinnen nu opeens zwanger blijkt (ze hebben allebei ook redenen om nog niet te beginnen, eentje wil misschien nooit), dan zou ik het ook zo erg vinden.... juist omdat we nu nog in hetzelfde schuitje zitten? En ook omdat ik degene ben die het liefste wil, het zou zo niet terecht zijn als een van hen dan eerder zwanger is.
     
  3. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.755
    6.565
    113
    Vrouw

    mja, van alle mensen die ik ken verdient ze het wel. na 3 mislukte pgd pogingen zijn ze nu natuurlijk zwanger geraakt (in de 1e maand meteen). ze wil dit al heel lang. Dus ik gun het haar enorm. Maar ik heb 3 hele goeie vriendinnen, en ik ben nu de enige zonder (aankomende) baby. 1 ervan is alweer aan het nadenken over een 2e zelfs. en ook al weet ik donders goed dat dit echt niet het goeie moment is en wil ik het verstandelijk ook echt niet in mn eentje in zon onzekere situatie.. toch wil ik het nog steeds xD

    snappen jullie me nog? xD
     
  4. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
  5. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Begrijpelijk hoor @Lill gelukkig zijn mijn vriendinnen uitgebabyt.. hihi:p. Er komen geen baby's meer bij. 1 van mijn vriendinnen heeft niet perse een kinderwens, maar ook geen relatie momenteel (ik verwacht het bij haar ook niet meer) en een andere vriendin had het graag nog gewild maar heeft te veel gezondheid problemen (zij heeft al wel een zoontje). Ik denk dat het wat betreft mijn vriendinnen wel rustig gaat blijven. En heel stiekem vind ik dat wel fijn:D.
    Ik heb alleen mijn broer nog (hij is 34) en zijn vriendin wil heel graag een kindje (volgens mij wel 3 of 4 het liefste, ik weet niet of ze mijn broer zo ver gaat krijgen, hihi). Ze zijn alleen nog op zoek naar een ander huis. Ik zou het wel moeilijk vinden, als ze eerder zijn. Dat zou even slikken zijn voor mij. Al gun ik ze het heel erg.

    @Leraje gek hé zo'n droom, die kunnen zo intens zijn. Ik ben dan wel eens dagen van slag van zo'n droom. Het leeft dus nog steeds bij je...
    Ik had zelf vanaf de eisprong altijd zere borsten, sommige vrouwen hebben het altijd. Jij niet?

    Nou de lucrin is begonnen met mij lastig te vallen, pfff. Ik ben echt mega misselijk elke dag een paar uurtjes. Mijn zenuw zit te klieren en doet zeer (dat komt neem ik aan omdat de boel nu word stil gelegd). Ik heb hoofdpijn. Al een paar zweet-aanvallen gehad en gisteren wilde ik al in huilen uitbarsten toen mijn vriend wat aan het mopperen was. Ik hoop dat het beginners pech is het nog wel gaat afnemen, want het is niet zo leuk:confused:. Gelukkig mocht ik het ziekenhuis bellen als de klachten te extreem werden. Ik wacht het nog wel tot volgende maand af.. wish me luck:D.
     
  6. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ik heb altijd vanaf een week na de eisprong ongeveer gevoelige borsten :) Dus zou kloppen dat ik deze maand iets eerder ben. En ja, het leeft wel!
    Veel sterkte met de bijwerkingen!
     
  7. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    Oei sterkte met de bijwerkingen Roseline! Hopelijk wordt het niet erger!
    Ik had nu mn menstrustie dus geen pijn v eisprong. Ik voel de eisprong altijd wel.
    Gelukkig was t weer gezakt.

    Ah ja snap het Lill!! Nu even niet maar die wens is er wel! Kan je af en toe gewoon niet zomaar uit zetten he.
     
    Roseline vindt dit leuk.
  8. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    @Mar18 ik heb tegen mezelf gezegd het is even doorbijten, want het is voor het goede doel... :p Niet zeuren gewoon even volhouden, hihi. En mocht het echt te gek worden dan neem ik contact op met het ziekenhuis.
    Ik voel me ook al wat onrustig en opvliegerig en een beetje down, volgens mij allemaal bijwerkingen.
    Ik heb trouwens via de assistente van de huisarts kunnen regelen, dat zij mij prikken.. pfff:thumup:

    Hebben jullie trouwens nog vakantie plannen meiden, want volgens mij zijn alle vakanties wel zo'n beetje begonnen? Voor de meiden met naar schoolgaande kinderen natuurlijk. De rest zal nog wel buiten het hoogseizoen gaan. Ik ben ook benieuwd naar de rest natuurlijk...;)
     
  9. Roseline

    Roseline Niet meer actief

  10. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.755
    6.565
    113
    Vrouw
    Nope hier geen vakantieplannen helaas. Geen geld voor :(
     
  11. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Nee, dat snap ik in jouw geval. Balen... Hopelijk kan je nu wat geld gaan sparen en volgend jaar wel een leuke vakantie maken.
     
  12. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.755
    6.565
    113
    Vrouw
    We zullen zien.
    Ik irriteer me vooral dat ik nog steeds niet ongesteld ben..

    Hoe is t verder met iedereen?
     
  13. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Hee dames,

    Even nieuwtje vanaf hier :)
    Gyn was ontzettend fijn! dacht echt fijn met ons mee en snapte mijn zorgen en ook dat het absoluut niet prettig is (qua seksleven niet maar ook niet hoe ik me voel) om zo lang te bloedden.
    Ze heeft me onderzocht en alles zag er perfect uit! eitje van 18 mm gezien ik verwacht donderdag eisprong zij dacht misschien zelfs iets eerder omdat hij al zo mooi groot was :)
    Was helemaal trots haha!
    Ze zag aan de andere kant ook mooi groot eitje maar verwachte niet dat die ging springen.

    Ze heeft me nu progesteron meegegeven voor 2e deel van de cyclus voor 2 maanden om het bloedden te onderdrukken maar ze vertelde ook dat het absoluut geen kwaad kon.
    Ze verwachte dat ik snel zwanger zou zijn, ze zei wel dat ze natuurlijk niet alles kon testen maar zoals het eruit zag was alles tip top klaar voor zwangerschap :)
    Ik mag over twee maanden terugkomen en als ik eerder zwanger ben wil ze me graag ook even zien om te zien of het bloedden dan niet blijft en als het goed blijft gaan ga ik terug naar verloskundige.
     
    maansneeuw vindt dit leuk.
  14. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Wij gaan in augustus nog twee weken naar Ierland :)!
     
    Roseline vindt dit leuk.
  15. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Oh wat fijn Lizme! Hopelijk ben je binnen twee maanden zwanger ;)

    Wij zijn dit jaar al op vakantie geweest dus we genieten nu lekker van thuis vrije tijd :)
     
  16. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.755
    6.565
    113
    Vrouw
    Dat klinkt heel goed Lizme :D
     
  17. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    Ohh wat een fijn nieuws Lizme!! Top!
    Bloed je heel veel eigenlijk? Heel fijn zo'n gyn die meedenkt enz.
    Hoop echt dat het snel raak mag zijn!

    Wij gaan leuke dingen doen in de vakantie en denk hier in NL.
    Hopelijk valt t weer een beetje mee
     
  18. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Nee het is niet veel maar vooral lang. Ik begon de laatste maanden (op vorige maand na) al 9 dagen voor de echte menstruatie met bruinverlies en dat werd steeds meer tot echte menstruatie doorbrak. Dus echt 2 volle weken mee bezig. Echt niet fijn meer. Voelde me niet fris en is niet bevordelijk voor je seksleven haha (sorry details ;)) ja was er ook super blij mee en ook fijn dat huisarts had opgeschreven over onze kinderwens daardoor begon gyn er zelf al over:)
     
  19. maansneeuw

    maansneeuw VIP lid

    14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Wat fijn LizMe, lijkt me een prettig gevoel dat de gynaecoloog zich zo over je ontfermt, het serieus aanpakt en je goede hoop geeft! :)
     
  20. Misty88

    Misty88 Lid

    6 feb 2017
    7
    1
    3
    Mag ik hier meekletsen? :D
    Heb zo goed als hele topic doorgelezen laatste tijd. Lees zoveel herkenbare dingen hier. Veel zwangeren om je heen en de jaloezie en toch soms twijfel.

    Ik heb al een dochter van 5 en ben nu ruim 2 jaar samen met mijn man. We willen beide graag samen een kindje alleen willen we eerst ons huisje verder afmaken en nog even van de tijd die we met zijn 2en hebben genieten. Dochterlief is om het weekend bij haar vader. Mijn man ziet haar echt als zijn eigen en dat doet me zo goed.
    En dochterlief begint er steeds zelf over dat ze graag een zusje wil haha ze zei zelfs dat zij de enige in de klas is zonder broertje of zusje. Ze is zo lief en sociaal en zorgzaam, ze zal het vast super doen als grote zus.
    Al moeten we dan nog even wachten zoi graag meekletsen hihi.
     
    Roseline vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina