Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansneeuw

    maansneeuw VIP lid

    14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik ben slecht in testen aflezen maar zie 't heel licht, ben benieuwd naar je volgende testjes! Voorzichtig gefeliciteerd!!
     
  2. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.098
    1.995
    113
    Gefeliciteerd meid super fijn haha ja bijzonder he!! Hele vruchtbare ronde
     
    maansneeuw vindt dit leuk.
  3. Ivyyy

    Ivyyy Lid

    8 aug 2017
    45
    16
    8
    Vrouw
    Oh dat klinkt niet zo goed..? :(
     
  4. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Gefeliciteerd meid. Ik zit je bericht te lezen met tranen in mijn ogen.. lief van je:D. Ik weet gewoon onze tijd komt nog. :thumup:
     
    maansneeuw en LizMe vinden dit leuk.
  5. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    Ohhh ik zie het ook!!! Wat spannend! Hopelijk loopt hij mooi op!!
    Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!

     
  6. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    Dikke knuffel Roseline! Hoe gaat het nu?
    Lastig he allemaal, goed dat jullie er lekker even tussenuit gaan. Hopelijk ben jij daarna snel zwanger! Ik gun het iedereen hier!

    Woow Maansneeuw ook! Gefeliciteerd!! Lizzme ook voorzichtig gefeliciteerd!! Wat een mooie ronde voor jullie hihi.

    @Gruffalo... ja we zijn goed bezig;) heb het idee dat dit dan onze echte eerste ronde wordt! Omdat manlief het had uitgesproken haha.
     
    maansneeuw en Roseline vinden dit leuk.
  7. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Bedankt meid. Ik hoop dat jij ook snel zwanger zal zijn. :D Gisteren hing er vooral een donkere wolk boven mijn hoofd:( (door de hormonen), dat is gelukkig weer afgenomen. Vandaag heb ik vooral weer pijnklachten. Mijn bekken doen echt zeer en daardoor kan ik mijn werk weer niet zo makkelijk uitvoeren. Op de dagen dat ik niet werk gaat het prima, maar op mijn werkdagen heb ik last. Ik weet niet precies waar het door komt en of het tijdelijk is. Hopelijk doet mijn vakantie/wat rust goed hiervoor en anders na de vakantie weer naar een bekkentherapeut...
     
  8. SapphireXxX

    21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    @ivvy Het kan erger denk ik haha. Mijn man is ontslagen en ik zelf ben nog bezig met een studie. Maar we komen er wel weer boven op !

    @Leraje Ik ben bezig met programmeren.
     
  9. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Echt balen. Hopelijk hebben jullie nog wat spaargeld achter de hand.
     
    SapphireXxX vindt dit leuk.
  10. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    #3310 Roseline, 5 sep 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2017
    Wij kunnen op vakantie visum is geregeld. Rijden we vandaag naar Amsterdam om deze op te halen. Krijgen we een steen op de autoruit (van mijn auto uiteraard) bah nu een ster in de voorruit. Moet ik ook nog even regelen van mijn vakantie. Het geld vliegt zo mijn portemonnee uit:(.
     
  11. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.708
    6.520
    113
    Vrouw
    *dikke knuffel*
     
    Roseline vindt dit leuk.
  12. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.708
    6.520
    113
    Vrouw

    Hahahaha ach ja. Tis en blijft allemaal nog drama, maar goed. We shall see
     
  13. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.708
    6.520
    113
    Vrouw

    Jij ook gefeliciteerd meid!!
     
  14. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.708
    6.520
    113
    Vrouw
    Nee joh meis, is toch heel logisch. Het is ook moeilijk. Ik heb er ook wel moeite mee. Ene moment meer dan het andere. Dat hoort erbij als je moet wachten.
    Jouw tijd komt nog :) komt goed :)
    En we weten allemaal hoe je je voelt. We've all been there
     
    Leraje vindt dit leuk.
  15. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.708
    6.520
    113
    Vrouw


    Aaaah nog 1. Is het besmettelijk ofzo xD
    Ook gefeliciteerd!!
     
    maansneeuw en Gruffalo vinden dit leuk.
  16. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Dank je! Het is nu ook wel weer oké hoor. Mijn man heeft heel serieus gezegd dat als ik nu wilde, we het ook konden doen. Dat ik dan gewoon niet die opleiding ga doen, dat kan ook na de komst van een kindje. En dan merk ik dat ik toch wel echt eerst de opleiding wil doen, ook om ons als stel nog even de tijd te geven om rustig van elkaar te genieten en ook omdat ik de opleiding daarna voorlopig niet zie gebeuren. Het is fijn om de keuze te hébben, dan is het ook echt mijn keuze om nog te wachten. (Al zou ik, als hij echt dolgraag zou willen nu, waarschijnlijk het ook wel gewoon doen. Maar hij is nu nog zo van, voor mij hoeft het nu niet maar het mag wel als jij wil. Dat tempert mijn enthousiasme :p)
     
    SapphireXxX, Roseline en maansneeuw vinden dit leuk.
  17. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.708
    6.520
    113
    Vrouw
    Nou ja das wel lief dan :) de mogelijkheid is er. Maar klinkt alsof je verstandig bezig bent :)
     
  18. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    Aah balem zeg Roseline!! Zo gaat het hard idd! Wel fijn dat het visum binnen is!

    Klinkt idd verstandig Leraje,wel heel fijn dat er een keuze is en die je zelf kunt maken.
     
    Roseline vindt dit leuk.
  19. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Hoe is het met de meisjes? En ook met de zwangere meisjes, met jullie ook alles goed?
     
    SapphireXxX vindt dit leuk.
  20. SapphireXxX

    21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    Hier gaat het wel goed, flink aan het leren. Jammer dat we weer even moeten wachten..we doen dat al 3 jaar. Dit jaar had mijn man eindelijk gezegd klaar te zijn met wachten en er gewoon voor te gaan. Toen kregen we de tegenslag..Ach ja we zijn nog jong :p mijn man is wel een paar jaar ouder. Die wilt graag zijn kleinkinderen ook nog zien (zei hij zelf) ;) Maar vooruit komt goed. Met jou ook alles goed @Roseline ? Fijn dat je visum is geregeld, nu lekker op vakantie!
     
    Roseline vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina