Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.708
    6.520
    113
    Vrouw
    Hier gaat het allemaal zn gangetje :)
    Hoeist met jou Roseline? En met de rest
     
    Roseline vindt dit leuk.
  2. maansneeuw

    maansneeuw VIP lid

    14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Hier enorm moe. En niet het gevoel dat ik zwanger ben, voelt maar gek. Denk dat ik het bij de eerste echo pas geloof ;)

    Hoe is het met jou, Roseline? Wanneer ga je op vakantie?
     
    Roseline vindt dit leuk.
  3. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Die kleinkinderen hoop ik ook nog wel te zien:p, maar je weet nooit hoe het leven loopt.
    Hoe oud zijn jullie trouwens, gewoon benieuwd? Of had je dat al eens gezegd.
    Met mij gaat het goed. Ik ben alleen echt aan vakantie toe....
     
  4. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Nog leuke ontwikkelingen in je liefdesleven of hebben jullie geen contact meer gehad?
    Met mij gaat het goed. Ik wil op vakantie...
     
  5. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Lijkt me echt raar in het begin. Wanneer krijg je een eerste echo? Spannend allemaal...

    Met mij gaat het goed. We gaan volgende week zaterdag op vakantie. Ik moet alleen maandag nog werken. Het gaat nu echt opschieten.
     
  6. SapphireXxX

    21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    Haha. Ik ben 26, hij 33. Ahh nog even en dan ga je op vakantie, nog 1 weekje :thumup: Sinds dat ik het buitenland woon voelt het elke dag of ik op vakantie ben. Andere omgeving, weer etc.
     
  7. maansneeuw

    maansneeuw VIP lid

    14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Fijn, nog één dagje werken! En dan lekker vakantie :)

    Ik weet nog niet wanneer de eerste echo is, ik denk aan het eind van deze maand? Ik moet de verloskundige nog bellen ;)
     
    Roseline vindt dit leuk.
  8. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    Oeh bijna vakantie Roseline! Hou vol;)!

    In mijn hoofd is het erg druk momenteel. Kan er niet van slapen. Ik heb een nieuwe baan!! Yeahh! Maar ppff maakt me ook onzeker! Het opzeggen.... nieuwe start, jezelf 'bewijzen'. Doe ik er goed aan? En baby twee? Wat als ik nu zwanger wordt en ze zeggen ja doeeii! Wat dan?
    Uitstellen? Eisprong komt er aan dus ik wil niet uitstellen. Potverdikkie! Echt he... af en toe;).

    Maansneeuw... heel herkenbaar die vermoeidheid en weinig voelen/ merken dat je zwanger bent. Had ik ook!
    Je bent het wel;) en hopelijk krijg je een mooie zwangerschap! (Alle dames hier natuurlijk)!
     
    Roseline vindt dit leuk.
  9. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Oooh gefeliciteerd Mar18! En gewoon er op aan laten komen hoor, je bent de proefperiode toch door voor je evt iets hoeft te vertellen (12 weken). Tenminste, als je nu snel begint. En je hoeft natuurlijk niks te vertellen ook na die 12 weken, alleen het valt op een gegeven moment wel op :p
    Maar snap het wel hoor, daar zou ik me ook druk om maken! Volgend jaar na mijn studie heb ik hopelijk ook een baan en dan wil ik het er ook op aan laten komen mbt baby, nou ja, dan komt het ook weer tegelijkertijd. Maar je weet nooit of het in een keer lukt of dat je een jaar bezig bent, kan zo maar dat je werkgever er 2 jaar lang geen problemen van zal hebben zeg maar.
     
  10. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.708
    6.520
    113
    Vrouw
    Mwah liefdesleven is een groot woord hoor. Ik wil er nog niet te veel van vinden. Vorig weekend nog weer wat gedoe gehad met C, waarop I een beetje zoiets had van: ik weet niet of het dit allemaal wel waard is. Ik vind je heel leuk, maar ik weet niet of ik je leuk genoeg vind. (Ik wil het uitgebreidere verhaal hier wel neerzetten als jullie dat willen weten, ik wil niet alleen maar egoposten xD doe ik alleen op verzoek :p )
    Het is nu wel weer bijgetrokken, maar goed.

    Kan me voorstellen dat je zin hebt in je vakantie. Ik ga de 25e een midweekje met mn moeder naar zeeland :)
     
  11. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.708
    6.520
    113
    Vrouw
    Oh hahaha eerst lezen, dan posten xD sorry. Ben een beetje blond soms
     
  12. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.708
    6.520
    113
    Vrouw

    Oeh spannend inderdaad zeg. Wat ga je nu doen?
     
  13. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    Jaaa weet ik ook idd... maar toch maalt het dan allemaal weer door m'n hoofd!
    Mn man zegt ook, zien wel hoe het loopt. Komt allemaal wel goed! Als je het maar naar je zin hebt!
    Ik weet heel goed dat het lang kan duren. Wij zaten toen ook in de mmm, dus vandaar dat we nu starten;).
    En dan toch denken: ja maar.... straks is het wel snel raak...;). Ach ja! Hoe dan ook welkom!!
     
  14. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    Combi in psz en bso:) (peuters en buitenschoolse opvang).
     
  15. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Waar woon je? Welk land?
     
  16. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    @Mar18 Ik kan me goed voorstellen dat je niet weet waar je goed aan doet, maar ik zou gewoon je hart volgen. Ik werk zelf ook in de kinderopvang, als het goed is dat wordt het weer drukker, dus heb je meer kans je baan te behouden (maar bij ons zie ik het nog niet echt). Gefeliciteerd met je nieuwe baan...

    @Lill Ik ben wel benieuwd naar het hele verhaal :p
     
  17. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    @Suus83 hoe is het met jou meid? Hoe was je vakantie of ben je nog op vakantie?
     
  18. Suus83

    Suus83 Fanatiek lid

    16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Mar 18 gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik zou t ook er op aan laten komen. Weet je er zijn genoeg mensen die gewoon zwanger een verlenging krijgen hoor.

    Hier gaat t goed we zijn alweer terug van vakantie hoor. Man en oudste weer aan t werk en school en ik ben met de jongste thuis. Die gaat af en toe naar de opvang en dan kan ik lekker klusjes doen in huis waar ik normaal geen tijd voor heb....

    En Roseline jullie gaan al bijna met vakantie!!!!! Lekker hoor!
     
    Roseline en maansneeuw vinden dit leuk.
  19. SapphireXxX

    21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    Roseline vindt dit leuk.
  20. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Oh vet. Ik ben jaloers. Ik ben een Amerika fan.. hihi. Hopelijk geen last een orkaan gehad?
    Ps jammer van die trump:p
     
    SapphireXxX vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina