Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SapphireXxX

    21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    @Roseline haha ja jammer van die trump, maar je merkt er niets van in je dagelijkse leven :p. Nee wij hebben gelukkig geen last gehad van de orkaan. Het trekt nu wel over ons heen als een grote regenbui en wat wind. Nog een paar dagen en dan ga je lekker op vakantie! Voor hoe lang ga je?
     
  2. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Gelukkig dat jullie er geen last van hebben gehad. We gaan 16 dagen, maar het is zoveel gedoe en geregeld dus ik hoop dat alles nu goed is.
    Ga je nu uiteindelijk toch wachten met zwanger worden of niet?
     
  3. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    @Lill je verhaal?? Ik wil het nog weten... hihi :p
     
    maansneeuw vindt dit leuk.
  4. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Hoi meiden,

    Hoe is het met iedereen?
     
  5. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Ik was zo druk bezig met de vakantie, dat ik helemaal vergeten was midden in een zwangerschapstraject te zitten. Ik voelde me zo rot en geen idee waarom. Tot ik vandaag ergens bij een winkeltje een schattig romper zag hangen en er een zwangere 'arrogante' vrouw (zie mij eens lekker zwanger zijn, kan mijn interpretatie zijn natuurlijk:p tegen de tijd dat ik zwanger ben loop ik zo rond;)) voorbij zag lopen. Toen ik thuis brak wist ik genoeg. We zullen het maar op de hormonen schuiven. Over het algemeen trek ik het goed, maar soms is het gewoon even zwaar. En vind ik het leven stom en dan werkt zo'n herfst-storm ook niet echt mee. Gelukkig bijna op vakantie... aftellen maar :D.
     
  6. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Hoi, ik ga hier een tijdje niet posten denk ik... Ben druk met allerlei dingen die niet baby's zijn en dan voelt het een beetje raar om nog regelmatig op zp te komen. Zal wel af en toe terug komen en meelezen in dit topic hoor! Maar minder vaak.

    Roseline, heel veel plezier op je vakantie en daarna succes in het traject! Lill, geniet van je vrijheid voorlopig, ben benieuwd naar je verhalen.
    Zwangere dames, veel plezier en succes met jullie zwangerschappen. En nog niet zwangere dames: komt allemaal vanzelf goed!
     
    Lill, SapphireXxX, Mar18 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Roseline

    Roseline Niet meer actief

    Succes met alles @Leraje en bedankt.
    Ik ben er ook even niet. VAKANTIE :D:D
     
    SapphireXxX en Gruffalo vinden dit leuk.
  8. Gruffalo

    Gruffalo Niet meer actief

    Veel plezier!!!
     
    Roseline vindt dit leuk.
  9. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    Heel veel plezier!! Fijne vakantie!
     
    Roseline vindt dit leuk.
  10. Suus83

    Suus83 Fanatiek lid

    16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Fijne vakantie roseline
     
    Roseline vindt dit leuk.
  11. SapphireXxX

    21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    @Roseline Fijne vakantie! Ja wij gaan nu (weer) even wachten. :( Jammer maar vooruit.
     
    Roseline vindt dit leuk.
  12. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    Hi dames!
    Alles goed?
    Hier wel! Een week na de eisprong;)... manlief denkt dat ik al zwanger ben haha.
    Nouja het zit zo: gister rare trekkerige steekjes onder in m'n buik. Zo'n 10min ofzo... daarna niets meer en verder geen aandacht aan besteed.
    Sinds vanmorgen voel ik me een beetje beroerd maar ook weer niet ziek. Rare hoofdpijn, beetje misselijkachtig / mn maag wat ik voel? Ben wat rood en warme wangen. Beetje onder in m'n buik wat gerommel. Ik denk dat ik ziek aan het worden ben.
    Ik zei dat tegen m'n man... dat ik wat beroerd ben. Hij denkt dus dat ik zwanger ben! En nu zit ik er ook aan te denken v zou het dan? Nouja ik weet het echt niet hoor! Denk gewoon een virusje.
    Spookt het weer door m'n hoofd en ik was er zo goed niet mee bezig zeg maar;).
    Hellup!
     
    Roseline en maansneeuw vinden dit leuk.
  13. Gruffalo

    Gruffalo Niet meer actief

    Het kan natuurlijk! Volgends mij had ik ook wat lichtje kwaaltjes voor nod, waarvan de meest opvallende bandenpijn was. Die werden nog een tikje erger in week 5, maar zijn nu gelukkig een stuk minder! Spannend!!
     
  14. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Hahaha komt er nog aan. Beloofd. Was even druk met andere dingen. Maar hopelijk vanmiddag ofzo even tijd om het uit te typen
     
    Roseline vindt dit leuk.
  15. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Enjoy!!!
     
    Roseline vindt dit leuk.
  16. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    Heb je veel kwaaltjes?
    Gaat het goed? Hoe is het zwanger zijn met nog twee kids om je heen?
    Kan het idd vergelijken met soort bandenpijn. Van die kleine steekjes ... en dan weer trekkerig. Vanmorgen stond ik kokhalzend mn tanden te poetsen.
    Ik weet het echt niet meer hoor!!
    Komt vast door de spanningen v afgelopen weken;)! Of ik ga ziek worden! Daar houd ik het voor nu op!



     
  17. Gruffalo

    Gruffalo Niet meer actief

    Hi Mar! Sorry, duurde even ivm drukte op het werk. Ik ben nog maar zes weken zwanger (bijna 7 Jeuj! ;)) maar ik merk wel dat het soms lichamelijk erg vermoeiend is. Ik viel de laatste twee weken steeds uit tegen de kids en dat kwam echt door vermoeidheid en er dan niet aan toe geven. Ik dacht gewoon dat ik niet nu al zo moe kon zijn, maar blijkbaar wel :confused: Verder heb ik behoorlijke en constante bandenpijn gehad. Deze week is het eindelijk wat minder. En de eerste week was ik een beetje misselijk. Dat was het! Dus ik mag niet klagen denk ik :) Wel heb ik pas over twee weken de eerste echo en dat duurt me veel te lang. Geen idee waarom het zo lang moet duren, maar ja. We wachten ongeduldig af. Hoe gaat het met jou? Ben heel benieuwd!
     
    Roseline vindt dit leuk.
  18. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    Hee gruffalo!
    Wat jammer dat je lang moet wachten op een echo! Dat is in het begin echt lang he...pff. Lijkt me ook heel vermoeiend hoor! Werken en dan ook nog je gezin en zwanger zijn. Hoop dat je een goede zwangerschap hebt!

    Ik heb zo iets raars weer! Afgelopem do ineens bloedverlies... dus te vroeg ongesteld dan? Nou zaterdag was het weed weg.... vandaag m’n nod (of morgen maar als goed is vandaag). En dacht zal een test doen... helaas! Ja leek op een lijntje maar die wilde ik zelf zien denk ik.
    En net vanmiddag dus weer licht roze verlies! Blijf ook nog misselijk, en steken onder in mn buik. Gister mn eierstok echt gevoelig! Vind het zo raar! Heb bv nooit eerder zo’n rare bloeding gehad net voor menstruatie. Echt heel vaag!
     
  19. Gruffalo

    Gruffalo Niet meer actief

    Getsie, wat verwarrend voor je! Ik zou ook echt niet weten wat dat kan zijn! Misschien heb je morgen of morgen duidelijkheid en anders misschien testen?
     
  20. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Hey Dames, hoe gaat ie hier? Sorry voor de stilte van mijn kant. Ben nogal druk geweest met van alles.

    Het hele C & I Drama is inmiddels wel een beetje bekoeld gelukkig. We hebben nog 1 grote 'ruzie' gehad waarin ik C heb aangeboden om alles met I af te kappen, maar dan moest ie het op dat moment zeggen, want zo'n kans kreeg ie nooit weer.
    Hij wilde dat niet, en sindsdien gaat het eigenlijk heel erg goed. Zo af en toe krijgen we nog wel eens een schuine blik, maar over het algemeen zelfs dat niet eens. Of C het nu echt een plek heeft gegeven of dat ie het gewoon heeft weggedrukt weet ik niet zo goed, maar goed dat maakt in principe ook niks uit.

    Voor de rest waar dit heen gaat, geen idee. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet of ik nu al wel weer een relatie wil beginnen, als hij dat zou willen. En of ik dat met hem voor me zie. Ik vind hem erg leuk, maar of dit op de lange termijn toekomstperspectief heeft vraag ik me af. Maar goed, zolang hij er niks over zegt doe ik dat ook niet en genieten we gewoon van bij elkaar zijn en lol hebben samen :)

    Mijn beste vriendinnetje is vd week bevallen, dus als ik terug ben van vakantie ga ik de kleine knuffelen. Heb al wel gezegd dat ze de zakdoeken vast klaar mag zetten xD Ik ben nu de enige van mijn vriendinnen die nog geen kleintje heeft..
    Maar ja, dat zij dan maar zo.

    Verder nog een goed gesprek gehad met mijn ex, dat het wat mij betreft echt niks meer gaat worden tussen ons. Hij zei laatst ineens dat ie helemaal niet weet of ie uberhaupt wel kinderen wil, dus dat was voor mij wel helemaal de druppel. Zeker gezien ie altijd heeft gezegd dat ie een gezin wilde. Maar goed, hij zegt altijd nog dat ie mij zo terug zou nemen als ik dat zou willen. In November is het alweer een jaar geleden dat we geregistreerd partnerschap aan gingen, word eigenlijk wel eens tijd om die scheiding te gaan regelen, maar ja... geld is een beetje een probleem momenteel.


    Goed, tot zo ver de egopost.

    @Roseline hoe is/was je vakantie meid?

    @Gruffalo Hoe gaat het nu? kun je het geduld nog een beetje opbrengen tot de echo?

    @Mar18 irritant is dat he? Als je lijf ineens allemaal van die gekke dingen gaat uithalen? Kan daar zelf ook zo gek van worden. Heeft het nog verder doorgezet?
     

Deel Deze Pagina