Hi!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door itsann, 20 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itsann

    itsann Actief lid

    20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Hi,

    Ben al lange tijd bekend met het forum, las altijd heel veel, maar vond het nu wel tijd om mezelf ook aan te melden. Ik ben Ann, 30 jaar, bijna 3 maanden getrouwd met de man van mijn leven waarmee ik een grote kinderwens heb. Die bleek in vervulling te gaan toen wij er tijdens onze huwelijksreis in Italië achterkwamen dat ik zwanger was. Mooier kon bijna niet! Helaas hebben we maar drie weken mogen genieten van dit gevoel, want het draaide uit op een miskraam. Ik was toen bijna 8 weken zwanger. Nooit verwacht dat het toch wel zo'n impact op ons beide kon hebben... Gelukkig konden we er samen heel goed over praten en vond ik het fijn hier verhalen te lezen van vrouwen die ook een miskraam hebben gehad. Klinkt misschien gek, maar het heeft mij wel een beetje geholpen.
    We zijn alweer even verder en we gaan er weer voor! We kunnen niet wachten om weer een positieve test in onze handen te hebben!

    Fijn om hier al langere tijd te hebben meegelezen, maar ik kom nu dus ook gezellig mee kletsen.
     
  2. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom op het forum! Wat ontzettend rot van je miskraam. :( Ik duim dat je gauw weer zwanger bent.
     
    itsann vindt dit leuk.
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom!
    Wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Hopelijk mogen jullie snel weer zwanger raken.
     
    itsann vindt dit leuk.
  4. BakingSoda

    BakingSoda Bekend lid

    1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Hoi! :D Ik duim ook voor jullie mee....succes!
     

Deel Deze Pagina